0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
راهکارهای اجرای موفق نوآوری سازمانی در شرکتهای دانش بنیان
نویسندگان :
فیروزه طبیب زاده
1
جمال خانی جزنی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
2- سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
کلمات کلیدی :
نوآوری،نوآوری سازمانی،دانشبنیان،راهکار اجرایی
چکیده :
امروزه با پيچيدگي رقابت، نوآوري به عنوان يکي از مزيتهاي اصلي براي حيات شرکتها محسوب مي شود. همه سازمانها براي بقاء نيازمند ايدههاي نو و بديع هستند. ايدههاي نو و بديع همچون روحي تازه در کالبد سازمان دميده مي شود و آن را از نيستي و فنا نجات مي دهد. بنابراین شناسایی عواملی که پیش برنده این نوآوریها در سازمان میباشد، اهمیت بهسزایی دارد. این مقاله که حاصل یک کار پژوهشی است با ارائه راهکارهایی به مدیران در جهت افزایش نوآوری سازمانی در شرکتهای دانشبنیان کمک میکند. پژوهش به صورت کیفی و از طریق مصاحبه عمیق با خبرگان و نیز مدیران برخی از شرکتهایی که در نوآوری موفق بوده اند، انجام شده است. یافتهها 8 عامل اساسی تجربه و هدایت و مشاوره، پاداش، تأمین مالی، تسهیلات و حمایتها، شناخت بازار، مدیریت و پرسنل، آموزش و ارتباطات را نشان میدهد که در مقاله برای هریک راهکارهایی ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مطالعه خواص جذب مولکول دارویی آرستینول روی سطح نانولوله های کربنی با استفاده از نظریه تابعی چگالی
مجید کیاء
ارتباط بین سازمان یادگیرنده و تسهیم دانش از مدیریت دانش
طاهره امیری فکور
حسابداری داراییهای نامشهود: راهحلهای پیشنهادی
مهناز ژیان نصرالهی - مهدی علی نژاد ساروکلائی
Conductivity of Elastomeric Material “Conductive Blends of Polyaniline Dodecylbenzenesulfonate and poly(epichlorhydrin)”
Elaheh Bakhtiarian
اثر فینتک بر عملکرد پایدار بانک با نقش تعدیلگری مزیت رقابتی
معصومه لطیفی بنماران - درنا عبدالهی - زهرا نعامی
Multi-Criteria Attention-Based Graph Neural Network: A Heterogeneous Representation Learning Framework for Materials Logistics System Optimization
Mohammad Shahbazi - Hamid Tohidi - Majid Nojavan
بررسی اثر سواد مالی بر رابطه بین سوگیری رفتاری و تصمیمات سرمایه گذاری (در بورس اوراق بهادار تهران)
محمد توکلی - افسانه آقازاده
تاثیر قابلیت کنترل نقض خدمات بر قصد تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری هنجارهای رفتاری مصرف کنندگان و تعدیلگری هنجار رابطه
حسین محسنی - شهرزاد سراج
انواع فیبر نوری و کاربرد آن در طراحی منسوج و لباس
الهام فعلی
تاثیر نوآوری مالی و روش های نوآورانه ی پایش کارآفرینان فنی توسط تامین کنندگان مالی، بر رشد اقتصادی
لیلا سبزقبائی - تیمور محمدی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1