0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز با نقش میانجی رفتار سبز (مورد مطالعه: مشتریان ظروف یکبارمصرف در تهران)
نویسندگان :
زینت خودآموز
1
1- دانشکده مدیریت تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی سبز،قصد خرید،رفتار سبز
چکیده :
این تحقیق تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز با نقش میانجی رفتار سبز (مورد مطالعه: مشتریان ظروف یکبارمصرف در تهران) می باشد. تحقيق از نظر هدف کاربردي و از نظر چگونگی گردآوري اطلاعات توصيفي و از شاخه پيمايشي است. داده های تحقیق از طریق سوالات پنج گزینه ای لیکرت موجود در پرسشنامه تحقیق جمع آوری شده است. درپژوهش حاضر به منظورتجزيه وتحليل دادههاي حاصل از پرسشنامه، متناسب با نياز آماري از نرمافزار آماري SPSS.V24 و از نرمافزار معادلات ساختاری pls.V3 در قالب دو بخش آمارتوصيفي و استنباطي بصورت رگرسیون خطی و چندگانه استفاده گرديده است جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان ظروف یکبار مصرف در تهران است.جهت محاسبه حجم نمونه موردنیاز برای پژوهش با استفاده از فرمول کوکران برای جوامع نامحدود در سطح اطمینان 5 درصد برابر با 384 نفر بدست آمده است. نمونه مورد مطالعه به روش تصادفی جمع آوری شده است.نتایج پژوهش نشان می دهد که متغیر بازاریابی سبز بر رفتار سبز در میان مشتریان ظروف یکبارمصرف(721/0) رفتار سبز بر قصد خرید محصولات سبز در میان مشتریان ظروف یکبارمصرف(417/0) بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز بهواسطه رفتار سبز تاثیر در میان مشتریان ظروف یکبارمصرف(301/0)تاثیر معنادار دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رویکرد و نگرش ها وتاثیرات معماری معاصر بناهای دولتی وحکومتی دوره پهلوی اول
علی علایی - لیلا کرماجانی - صالحه اسکندریان
هوش مصنوعی و مهندسی مالی: کاربردها، فرصتها و چالشهای یادگیری ماشین در طراحی ابزارهای مالی و مدیریت ریسک
داود محمدی - محمد رضا رادفر
صنعت فین تک، نوآوری ها، چالش ها و تاثیرات آن در حوزه مالی کشور
عاطفه علی عسگری
بررسی تاثیر تیم سازی و توانمندسازی کارکنان بر شایستگی های کارکنان ؛ نقش میانجی فرهنگ یادگیری سازمانی مطالعه موردی ( سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران )
محمد جواد گل زاده - صابر خندان علمداری - ندا فرح بخش - حسین بیرامی
بررسی رابطه بین تصمیمات سرمایه گذاران نهادی با کیفیت شرکت در عرضه های اولیه عمومی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
علی باغانی - الناز سبزه ئی
بررسی فناوری های بازیابی گوگرد از گاز اسیدی ترش
یاسمن رازبان - هومن فتوره چی
تأثیر شبکه سازی حسابداران مدیریت بر اجرا و بکارگیری تکنیک های حسابداری مدیریت استراتژیک: نقش تعدیل گری متغیرهای سیستم اطلاعاتی و نوع فرهنگ سازمانی
بهنام کرمشاهی - ساسان خادمی
تأثیر عوامل مختلف بر درآمدهای مالیاتی ایران
علیرضا خوشخو - فاطمه زندی
عوامل استراتژیک تاثیرگذار در آینده صنعت بانکداری هوشمند با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره
لیلا یوسفی - کیامرث فتحی هفشجانی - مصطفی حسینی گلکار
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
زهره حاجیها - محمدامین حسنی کبوترخانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1