0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز با نقش میانجی رفتار سبز (مورد مطالعه: مشتریان ظروف یکبارمصرف در تهران)
نویسندگان :
زینت خودآموز
1
1- دانشکده مدیریت تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی سبز،قصد خرید،رفتار سبز
چکیده :
این تحقیق تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز با نقش میانجی رفتار سبز (مورد مطالعه: مشتریان ظروف یکبارمصرف در تهران) می باشد. تحقيق از نظر هدف کاربردي و از نظر چگونگی گردآوري اطلاعات توصيفي و از شاخه پيمايشي است. داده های تحقیق از طریق سوالات پنج گزینه ای لیکرت موجود در پرسشنامه تحقیق جمع آوری شده است. درپژوهش حاضر به منظورتجزيه وتحليل دادههاي حاصل از پرسشنامه، متناسب با نياز آماري از نرمافزار آماري SPSS.V24 و از نرمافزار معادلات ساختاری pls.V3 در قالب دو بخش آمارتوصيفي و استنباطي بصورت رگرسیون خطی و چندگانه استفاده گرديده است جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان ظروف یکبار مصرف در تهران است.جهت محاسبه حجم نمونه موردنیاز برای پژوهش با استفاده از فرمول کوکران برای جوامع نامحدود در سطح اطمینان 5 درصد برابر با 384 نفر بدست آمده است. نمونه مورد مطالعه به روش تصادفی جمع آوری شده است.نتایج پژوهش نشان می دهد که متغیر بازاریابی سبز بر رفتار سبز در میان مشتریان ظروف یکبارمصرف(721/0) رفتار سبز بر قصد خرید محصولات سبز در میان مشتریان ظروف یکبارمصرف(417/0) بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز بهواسطه رفتار سبز تاثیر در میان مشتریان ظروف یکبارمصرف(301/0)تاثیر معنادار دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مطالعه اثرگذاری نوآوری و کارآفرینی بر مدیریت توسعه پایدار
امیرعباس فرهمند - امیر حسن کسرائی
رابطه بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی درآشفتگی بازار (مطالعه موردی: شرکتهای فعال در صنعت خودرو و ساخت قطعات)
دکتر رضا منصوریان - حبیب تقی نسب
بررسی شاخص های پایداری اجتماعی با تاکید بر حس تعلق به مکان در معماری بناهای شهر ماسوله
زهرا خوش حال گشتی
Quaternized pectin
Paolita Avakemians
مروری بر به کارگیری اینترنت اشیا در صنعت نفت و گاز
حجت مهرآبادی
تحلیل سرانه مصرف انرژی در ساختمان های بلندمرتبه با نمای تطبیق پذیر بر اساس شاخص خیرگی و نور روز (بستر مطالعه: شهر تهران)
آرزو ملک - علیرضا کریم پور
تحلیلی بر ابعاد پایداری مالی در بخش عمومی
یونس بادآور نهندی - فرناز رزقی
اقتصاد کم کربن و حسابداری گازهای گلخانهای
سامان محمدی - نگین عرب - نگین فیضی ورله
ساخت فولاد ماریجینگ به روش ساخت افزایشی و مقایسه خواص مکانیکی آن قبل وبعد از عملیات حرارتی
محمد رزازی بروجنی - سحر خلفه جواد جواد
عوامل موثر بر اجرای حسابداری با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری وتوجیه آن با تئوری نمایندگی و ذینفعان در ایران
ندا نجفی حقی - مهدی زینالی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0