0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
نویسندگان :
مهران افشانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی بازیگونه،رضایت مشتری،تبلیغات دهان به دهان،ارزش سودمندگرایانه،عشق برند،اسنپ فود
چکیده :
در سالهای اخیر، پیشرفت بازی های آنلاین و نرم افزارهای اجتماعی، هنگامی که برای تجارت الکترونیکی کاربرد دارد، روند جدیدی ایجاد کرده است که از نظرکاربر جذاب است و از طریق «بازی سازی » مشارکت فعال ایجاد می کند. در بین سازههای مختلف، عشق به برندسازی بسیار جدید است و تاکنون توجه بسیاری به آن نشده است، در حالی که این سازه بالاترین درجه رابطه مصرفکننده را نشان میدهد. این پژوهش که با هدف «بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران» انجام گرفته است از نظر روش توصیفی-پیمایشی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان اسنپ فود در تهران است که براساس جدول کرجسی و مورگان برای جوامع نامحدود تعداد 384 نفر با روش نمونهگیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. ابزار اندازهگیری تحقیق، پرسشنامه ای محقق ساخته از منبع هسو و چن (2018) بود که برای اندازه گیری روایی پرسشنامه از روش محتوایی و برای تعیین پایایی آن آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن برابر 935/0 برآورد گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS26 و Smart Pls3 انجام شد و فرضیات با تحلیل معادلات ساختاری(SEM) آزمون گردید. نتایج تحقیق نشان داد در بین مشتریان اسنپ فود، تجربه فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ارزش لذت بخش و ارزش سودمندگرایانه؛ ارزش لذتبخش و ارزش سودمندگرایانه بر رضایت مشتری؛ عشق به برند بر وفاداری به برند، تبلیغات دهان به دهان مثبت و مقاومت در برابر اطلاعات منفی تاثیر دارد. ولی ارزش لذت بخش، ارزش سودمندگرایانه و رضایت مشتری بر عشق به برند اثرگذار نبود. در نهایت ضمن بحث و بررسی نتایج، پیشنهادهایی برای ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کنندگان از طریق بازاریابی بازی گونه ارائه گردید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تجدید نظر بر حذف مرزها برای طراحی یک اکو سیستم نوین مالی
مهدی علی نژاد - داریوش آقازاداه - سید مهران عربی زنجانی
بررسی تأثیر شوک های قیمت نفت بر درآمد گردشگری و رشد اقتصادی در ایران با روش خودرگرسیون برداری ساختاری (SVAR)
عزیز عارف نیا - دکتر محمد سخنور
قابلیت تحلیل تجاری بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی شرکت و تعدیلگری تلاطم بازار و تکنولوژیکی
صادق خوشخبر - اسکندر عبدالهی
مکانیسم های اساسی روابط بین سیاست های مالی شرکت و ارزش شرکت با نقش انعطاف پذیری مالی و هزینه های نمایندگی
زهرا هوشمند نقابی - ویدا سیدمطاعی
بررسی عملکرد رزین اپوکسی چند لایه به عنوان ضد حریق ماتریکس فلزی
نیلوفر خاکی
بررسی شاخص های تاب آوری شهر هوشمند و نقش آن در توسعه پایدار شهری
علی علایی - زهرا فتاحیان - فاطمه ویسی
مروری بر به کارگیری اینترنت اشیا در صنعت نفت و گاز
حجت مهرآبادی
Intelligent logistics control procedure
Sepehr Ghorbani - Hamed Rezaei - Hossein Bazargani - Ahmad Bitaraf - Yaser GhasemiNezhad
بررسی رتبه بندی عوامل تاثیرگذار گزار بر موفقیت سیستم اطلاعاتی حسابداری
سعید واصلی - هادی طوسی
ارزیابی دیپلماسی انرژی اتحادیه اروپا در منطقه خلیج فارس (2003-2016)
محمدصالح محمدی تهرانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1