0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
نویسندگان :
مهران افشانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی بازیگونه،رضایت مشتری،تبلیغات دهان به دهان،ارزش سودمندگرایانه،عشق برند،اسنپ فود
چکیده :
در سالهای اخیر، پیشرفت بازی های آنلاین و نرم افزارهای اجتماعی، هنگامی که برای تجارت الکترونیکی کاربرد دارد، روند جدیدی ایجاد کرده است که از نظرکاربر جذاب است و از طریق «بازی سازی » مشارکت فعال ایجاد می کند. در بین سازههای مختلف، عشق به برندسازی بسیار جدید است و تاکنون توجه بسیاری به آن نشده است، در حالی که این سازه بالاترین درجه رابطه مصرفکننده را نشان میدهد. این پژوهش که با هدف «بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران» انجام گرفته است از نظر روش توصیفی-پیمایشی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان اسنپ فود در تهران است که براساس جدول کرجسی و مورگان برای جوامع نامحدود تعداد 384 نفر با روش نمونهگیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. ابزار اندازهگیری تحقیق، پرسشنامه ای محقق ساخته از منبع هسو و چن (2018) بود که برای اندازه گیری روایی پرسشنامه از روش محتوایی و برای تعیین پایایی آن آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن برابر 935/0 برآورد گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS26 و Smart Pls3 انجام شد و فرضیات با تحلیل معادلات ساختاری(SEM) آزمون گردید. نتایج تحقیق نشان داد در بین مشتریان اسنپ فود، تجربه فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ارزش لذت بخش و ارزش سودمندگرایانه؛ ارزش لذتبخش و ارزش سودمندگرایانه بر رضایت مشتری؛ عشق به برند بر وفاداری به برند، تبلیغات دهان به دهان مثبت و مقاومت در برابر اطلاعات منفی تاثیر دارد. ولی ارزش لذت بخش، ارزش سودمندگرایانه و رضایت مشتری بر عشق به برند اثرگذار نبود. در نهایت ضمن بحث و بررسی نتایج، پیشنهادهایی برای ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کنندگان از طریق بازاریابی بازی گونه ارائه گردید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
.Improving Knowledge Distillation Transfer Learning to Increase the Accuracy of the Lightweight Multi-Task Learning Classifier in Cognitive Software-Defined Radio
Ali Tohidi - Amir Amirabadi - Iman Ahanian - Razieh Farazkish
تاثیر سنگرگیری مدیریت بر مدیریت سود اقلام تعهدی
خسرو امینی زاده
شاخص های کیفیت زندگی در مجتمع های مسکونی با تاکید بر هویت مکان
ملیکا سالاریان - منصوره رضاسلطانی
تاثیر نهادها بر مصرف انرژی های نو
فرزانه خجسته قاسمی - پروانه سلاطین
مروری بر کاربرد یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در استراتژی های ضد پولشویی (AML)
غزاله ممبینی - الهه ممبینی - زینب ویسه - مریم حاجی ئی - پریسا توانا
تاثیر توانایی مدیریت بر عملکرد زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی
صمد علیپور خراجوئی
موانع استقرار کنترلهای داخلی اثربخش و راهکار غلبه بر آنها
زهرا شب زنده - فاطمه ایمانی
ارزیابی استراتژی های بازاریابی و تاثیر آن بر افزایش ایمنی ساختمان ها در برابر حریق
مائده حسن زاده فرد - بهمن سلامی
کاربرد یادگیری عمیق در شهرهای هوشمند
محمد مهدی وکیلیان - مریم موسوی
بررسی تأثیر مالکیت مدیریتی بر هزینههای نمایندگی با در نظر گرفتن استراتژی کسبوکار
محسن حمیدیان - فاطمه امینی زاده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3