0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
نویسندگان :
مهران افشانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی بازیگونه،رضایت مشتری،تبلیغات دهان به دهان،ارزش سودمندگرایانه،عشق برند،اسنپ فود
چکیده :
در سالهای اخیر، پیشرفت بازی های آنلاین و نرم افزارهای اجتماعی، هنگامی که برای تجارت الکترونیکی کاربرد دارد، روند جدیدی ایجاد کرده است که از نظرکاربر جذاب است و از طریق «بازی سازی » مشارکت فعال ایجاد می کند. در بین سازههای مختلف، عشق به برندسازی بسیار جدید است و تاکنون توجه بسیاری به آن نشده است، در حالی که این سازه بالاترین درجه رابطه مصرفکننده را نشان میدهد. این پژوهش که با هدف «بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران» انجام گرفته است از نظر روش توصیفی-پیمایشی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان اسنپ فود در تهران است که براساس جدول کرجسی و مورگان برای جوامع نامحدود تعداد 384 نفر با روش نمونهگیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. ابزار اندازهگیری تحقیق، پرسشنامه ای محقق ساخته از منبع هسو و چن (2018) بود که برای اندازه گیری روایی پرسشنامه از روش محتوایی و برای تعیین پایایی آن آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن برابر 935/0 برآورد گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS26 و Smart Pls3 انجام شد و فرضیات با تحلیل معادلات ساختاری(SEM) آزمون گردید. نتایج تحقیق نشان داد در بین مشتریان اسنپ فود، تجربه فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ارزش لذت بخش و ارزش سودمندگرایانه؛ ارزش لذتبخش و ارزش سودمندگرایانه بر رضایت مشتری؛ عشق به برند بر وفاداری به برند، تبلیغات دهان به دهان مثبت و مقاومت در برابر اطلاعات منفی تاثیر دارد. ولی ارزش لذت بخش، ارزش سودمندگرایانه و رضایت مشتری بر عشق به برند اثرگذار نبود. در نهایت ضمن بحث و بررسی نتایج، پیشنهادهایی برای ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کنندگان از طریق بازاریابی بازی گونه ارائه گردید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
سنتز و شناسایی کمپلکس های خوشه ای Nˊ,N)- دی متیل تیو اوره با یون های Ag+ و آنیون MoS42-
زینب فرهاد مفرد - رضا هیودی
راهنمای تأثیر افشا مسئولیت اجتماعی بر عدم تقارن اطلاعاتی
محبوبه جعفری - ملیکا اسکندرپناه
طراحی و ارزیابی واحد جدید بازیافت گاز فلر به منظور تولید برق و حرارت
سجاد دولت یاری - سمیرا اصل شیرین
تحلیل و بررسی مدل MOT و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
مژگان بهشتی زاده - زلیخا جهانبخش نقده
A Review of Synthesis of AgNPs Specially with Algae and Their Applications
Aida Gifani - Mohammadhossein Manouchehrinejad
نقش حکمرانی مطلوب در فرهنگسازی و تقویت سرمایه اجتماعی برای بهینهسازی مصرف انرژی و کاهش تنشهای ناشی از ناترازی در ایران
سیدعلیرضا مکبری - گارینه کشیشیان سیرکی - محمدرضا قائدی
فناوری نانو در صنعت چرمسازی
امید سلیقه
طراحی یک اکو سیستم مالی با تجدید نظر بر استفاده از بستر بلاکچین
داریوش آآقازاده - سید مهران عربی زنجانی - رسول برادران حسن زاده
مدیریت سرمایه انسانی در تسعه اکوسیستم نوآوری
فرزانه پوراصغری - مهسا کرمی
بررسی نقش اینترنت و امنیت سایبری در مدل سیاست گذاری دولت الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی
امید زرین پور - بهرام علیشیری - فرزانه بیک زاده عباسی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1