0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
نویسندگان :
مهران افشانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی بازیگونه،رضایت مشتری،تبلیغات دهان به دهان،ارزش سودمندگرایانه،عشق برند،اسنپ فود
چکیده :
در سالهای اخیر، پیشرفت بازی های آنلاین و نرم افزارهای اجتماعی، هنگامی که برای تجارت الکترونیکی کاربرد دارد، روند جدیدی ایجاد کرده است که از نظرکاربر جذاب است و از طریق «بازی سازی » مشارکت فعال ایجاد می کند. در بین سازههای مختلف، عشق به برندسازی بسیار جدید است و تاکنون توجه بسیاری به آن نشده است، در حالی که این سازه بالاترین درجه رابطه مصرفکننده را نشان میدهد. این پژوهش که با هدف «بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران» انجام گرفته است از نظر روش توصیفی-پیمایشی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان اسنپ فود در تهران است که براساس جدول کرجسی و مورگان برای جوامع نامحدود تعداد 384 نفر با روش نمونهگیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. ابزار اندازهگیری تحقیق، پرسشنامه ای محقق ساخته از منبع هسو و چن (2018) بود که برای اندازه گیری روایی پرسشنامه از روش محتوایی و برای تعیین پایایی آن آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن برابر 935/0 برآورد گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS26 و Smart Pls3 انجام شد و فرضیات با تحلیل معادلات ساختاری(SEM) آزمون گردید. نتایج تحقیق نشان داد در بین مشتریان اسنپ فود، تجربه فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ارزش لذت بخش و ارزش سودمندگرایانه؛ ارزش لذتبخش و ارزش سودمندگرایانه بر رضایت مشتری؛ عشق به برند بر وفاداری به برند، تبلیغات دهان به دهان مثبت و مقاومت در برابر اطلاعات منفی تاثیر دارد. ولی ارزش لذت بخش، ارزش سودمندگرایانه و رضایت مشتری بر عشق به برند اثرگذار نبود. در نهایت ضمن بحث و بررسی نتایج، پیشنهادهایی برای ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کنندگان از طریق بازاریابی بازی گونه ارائه گردید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهکارگیری انرژی دینامیکی آشوب در طراحی شبکههای عصبی غیرخطی برای بهبود تشخیص سرطان در مهندسی پزشکی
محدثه برقی - حسن قلمی باویل علیایی
پیشبینی تراوایی سنگ مخزن با استفاده از مدل هوشمند ترکیبی: الگوریتم ژنتیک، جستجوی فاخته، سیستمهای فازی و ترکیب داده
حمید حکیمی نژاد - بهزاد مشیری - گلناز جوزانی کهن
مدل توسعهی سرمایهی انسانی در سازمانهای فناور
حامد عبداللهی
مقاله مروری تشخیص و شناسایی کودکان با ناهنجاری سندروم داون از طریق آنالیز چهره و شبکه های عصبی
الهه سیدرزاقی - راضیه فرازکیش - مونا مرادی - سیدعظیم حسینی
جستجویی در ارتباط بصری فضای شهری در شکلگیری حس تعلق افراد به فضا
کیوان نائم - احمد میرزا محمدی
بهره برداری از شبکه های برق در حضور هاب انرژی
الناز شهرابی - امیر علی دشتکی - علی اکبر نصیری - علیرضا مشکین - سید مهدی حکیمی
معرفی یک خلاصه ساز متنی، تسهیل در مدیریت رسانه های نوین
احسان باقری - محمد ملکی نیا
نقش دیپلماسی انرژی بر اقتصاد سیاسی دوران تحریم ایران (2023-1995)
زهره پوستین چی
محاسبه و بررسی تغییرات باند گپ نانوکامپوزیتهای ZnO/PEG به روش تاک
نسیبه ملاحسنی
ارائه روش ترکیبی تشخیص تغییر چهره با استفاده از پردازش تصویر: رویکرد یادگیری ماشین
محمد ذوالفقاری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0