0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیرات هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال و بررسی اثرات آن بر روی تولید محتوای هوشمند و سرعت پاسخگویی به نیازهای مشتری
نویسندگان :
میلاد فریدنیا
1
امیررضا استخریان حقیقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی سنتی
چکیده :
در حال حاضر هوش مصنوعی برای اکثر مشاغل در دسترس می باشد و کنار هم قرار گرفتن هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال، ابزاری ارزشمند برای بازاریابان دیجیتال به حساب میآید. تاثیرات قابل ملاحظه هوش مصنوعی در مواردی مانند: انتخاب مشتریان مورد نظر، کمک به ارائه توصیههای مرتبط و همچنین خدماترسانی سریع به مشتریان، غیر قابل انکار است. در واقع بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابان و صاحبان کسبوکارها را قادر میسازد کسب و کار خود را رشد داده و انتظارات مشتریانشان را برآورده نمایند. از كاربرد هاي هوش مصنوعي در بازاريابي اينترنتي ميتوان به ارتباط و ايجاد تجربه بهتر با مشتريان اشاره كرد ، به كمك اين قابليت ، ﺟﺴتجو و تجزيه و تحليل رفتار هاي مشتريان از طريق ﺣجم عظيمي از داده ها و اطﻼعات، بسیار ساده و آسان خواهد بود . بازاريابان اينترنتي از طريق کسب داده های شخصی خريداران از طريق هوش مصنوعي ميتوانند نيازهاي خريداران را درک كنند و با روش بهتری به مخاطبان هدف خود دست يابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر هوش مصنوعی بر رشد اقتصادی، بازار کار و حکمرانی: رویکردی تحلیلی بر مبنای شواهد نوین
الهام صادقی
بررسی نقش شدت سرمایه گذاری و چرخه عمر شرکت بر رابطه بین رقابت بازار محصول و اهرم عملیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مهدیس زنگانه - ارمغان ناصر ترابی - فرشته پورقنبری
مروری مختصر بر کاربرد روش AVO در مخازن هیدروکربنی
امیرحسین بخشاوند - مهشید مددی
تکمیل ضدآب و لک منسوجات با استفاده از فنآوری نانو
سارا قیاسی - امین مفتاحی
سنجش اثرات توسعه شهری بر روی امنیت شهروندان (نمونه موردی:منطقه 7شهر تهران)
محمدرضا میرزایی راد - محمدرضا درودی
تأثیر استفاده از OpenWrt بر امنیت مسیریابهای شبکه
محمدامین شیروانی - راضیه فرازکیش
شناسایی رویکردهای فناوری بلاک چین به منظور پیاده سازی سیستم هوشمند پیشگیری از تقلب
لیلا یوسفی - هادی لرستانی - سید محبوبه میررحیمی
فن بازارها و تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان
حسین زندالوند
نقش نوآوری و کارآفرینی بر بهبود چرخه کسب و کار
علی دانش زاد - حمید کاکائی - محمد خضری - کتایون جلالیان - مرجان دامن کشیده
ارتباط هوش مصنوعی با سرمایهگذاری در تولید شگفتی اثربخشی الگوریتمها بر رونق سرمایه و خلق آینده صنعت
جواد حسنی - زهرا گودرزی - فرزانه وفادار
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6