0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیرات هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال و بررسی اثرات آن بر روی تولید محتوای هوشمند و سرعت پاسخگویی به نیازهای مشتری
نویسندگان :
میلاد فریدنیا
1
امیررضا استخریان حقیقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی سنتی
چکیده :
در حال حاضر هوش مصنوعی برای اکثر مشاغل در دسترس می باشد و کنار هم قرار گرفتن هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال، ابزاری ارزشمند برای بازاریابان دیجیتال به حساب میآید. تاثیرات قابل ملاحظه هوش مصنوعی در مواردی مانند: انتخاب مشتریان مورد نظر، کمک به ارائه توصیههای مرتبط و همچنین خدماترسانی سریع به مشتریان، غیر قابل انکار است. در واقع بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابان و صاحبان کسبوکارها را قادر میسازد کسب و کار خود را رشد داده و انتظارات مشتریانشان را برآورده نمایند. از كاربرد هاي هوش مصنوعي در بازاريابي اينترنتي ميتوان به ارتباط و ايجاد تجربه بهتر با مشتريان اشاره كرد ، به كمك اين قابليت ، ﺟﺴتجو و تجزيه و تحليل رفتار هاي مشتريان از طريق ﺣجم عظيمي از داده ها و اطﻼعات، بسیار ساده و آسان خواهد بود . بازاريابان اينترنتي از طريق کسب داده های شخصی خريداران از طريق هوش مصنوعي ميتوانند نيازهاي خريداران را درک كنند و با روش بهتری به مخاطبان هدف خود دست يابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی برخی از مدل های بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی محتوایی
حمیدرضا حسن زاده نایینی
Enhancement of ELT Learners’ Socio-pragmatic Shortfalls through AI-Developed Modules for Interlanguage Pragmatics
Amir Mohammed Asadi - Esmaeil Arib
شاخص های کیفیت زندگی در مجتمع های مسکونی با تاکید بر هویت مکان
ملیکا سالاریان - منصوره رضاسلطانی
نقش عوامل محدود کننده مالی در مدیریت نقدینگی
رویا دارابی - فاطمه امینی زاده
تعیین گروههای سنگی و تعداد جریانهای هیدرولیکی با استفاده از روش خوشه بندی میان مرکز فازی در یکی از چاههای مخزن آسماری میدان منصوری
سیده هاجر افتخاری - محمود معماریانی - زهرا ملکی - محسن آل علی - پوریا کیانوش
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب وکار با توجه به نقش میانجی استراتژی های بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
مهیا محمدی - محمدرضا قریشی رودبارکی
نقش نوآوری های سازه ای در شکل گیری معماری معاصر (بررسی روش ساخت و اجرا در پروژه های فرای اتو و شیگروبان)
مریم نعمت اللهی
بررسی روشهای تخصیص منابع و ارائه روشی ترکیبی مبتنی بر تصمیم گیری چندگانه در محیط های مبتنی بر محاسبات ابری
بهارک حیدری
Optimization of OLEDs Using Advanced Materials and Numerical Simulations for Improved Performance
Mohammad Heydari Fard - Javad Karamdel - Hassadn Ghalami Bavil Olyaee - Roshanak Rafiei Nazari
امنیت محیط چند ابری: یک مطالعه مروری با تکیه بر فراوانی الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی
علی دیلمیان - یونس مباشری - امیر صحافی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1