0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیرات هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال و بررسی اثرات آن بر روی تولید محتوای هوشمند و سرعت پاسخگویی به نیازهای مشتری
نویسندگان :
میلاد فریدنیا
1
امیررضا استخریان حقیقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی سنتی
چکیده :
در حال حاضر هوش مصنوعی برای اکثر مشاغل در دسترس می باشد و کنار هم قرار گرفتن هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال، ابزاری ارزشمند برای بازاریابان دیجیتال به حساب میآید. تاثیرات قابل ملاحظه هوش مصنوعی در مواردی مانند: انتخاب مشتریان مورد نظر، کمک به ارائه توصیههای مرتبط و همچنین خدماترسانی سریع به مشتریان، غیر قابل انکار است. در واقع بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابان و صاحبان کسبوکارها را قادر میسازد کسب و کار خود را رشد داده و انتظارات مشتریانشان را برآورده نمایند. از كاربرد هاي هوش مصنوعي در بازاريابي اينترنتي ميتوان به ارتباط و ايجاد تجربه بهتر با مشتريان اشاره كرد ، به كمك اين قابليت ، ﺟﺴتجو و تجزيه و تحليل رفتار هاي مشتريان از طريق ﺣجم عظيمي از داده ها و اطﻼعات، بسیار ساده و آسان خواهد بود . بازاريابان اينترنتي از طريق کسب داده های شخصی خريداران از طريق هوش مصنوعي ميتوانند نيازهاي خريداران را درک كنند و با روش بهتری به مخاطبان هدف خود دست يابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر نرخ رشد بازده سهام، بهره وری، انباشت سرمایه، نوسان پذیری قیمت سهام و اعتبار تجاری بر شاخص کارایی بازار سهام شرکت ها
بهزاد بیگی - فاطمه صراف
مدل سازی پدیده انفجار در تاسیسات ایستگاه تقلیل فشار
سروش مداح - جواد علی نژاد - محمد الیاسی - فاطمه بابایی - میلاد فرخ پور
جایگاه معماری پایدار و الگوهای آن در معماری و طراحی مدارس
حامد صرافیان
A Multimodal Deep Learning Framework for Early Detection of Alzheimer’s Disease
MohammadReza Shirdel - Kyanoosh Azizi - Fatemeh Khodaparast
A CRISP-DM-Based Multi-objective Optimization of Building Wall Panels Using PSO and SA
Mohammad Chehrzad - Seyed Azim Hosseini - Razieh Farazkish - Mohammad Emami korandeh
کاربرد نانومواد در تکمیل منسوجات خانگی
هاجر دولتی - امین مفتاحی - علی همتی
An evaluation of the antifungal and antimicrobial properties of some novel chromenopyrimidinones
Atieh Abazari - Mahmood Tajbakhsh - Pouya Taheri
تعیین متغیرهای هندسی موثر در رفتار دودکش خورشیدی
عباس غفاری - مهسا عبدکریمی
امکان سنجی امنیت سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و نوآور
سیدمحمد موقرافضلی - افسون دماوندی - هدی السادات شهامت
راهبری شرکتی و پاداش مدیریت
مرجان آقاجان پور
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6