0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیرات هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال و بررسی اثرات آن بر روی تولید محتوای هوشمند و سرعت پاسخگویی به نیازهای مشتری
نویسندگان :
میلاد فریدنیا
1
امیررضا استخریان حقیقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی سنتی
چکیده :
در حال حاضر هوش مصنوعی برای اکثر مشاغل در دسترس می باشد و کنار هم قرار گرفتن هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال، ابزاری ارزشمند برای بازاریابان دیجیتال به حساب میآید. تاثیرات قابل ملاحظه هوش مصنوعی در مواردی مانند: انتخاب مشتریان مورد نظر، کمک به ارائه توصیههای مرتبط و همچنین خدماترسانی سریع به مشتریان، غیر قابل انکار است. در واقع بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابان و صاحبان کسبوکارها را قادر میسازد کسب و کار خود را رشد داده و انتظارات مشتریانشان را برآورده نمایند. از كاربرد هاي هوش مصنوعي در بازاريابي اينترنتي ميتوان به ارتباط و ايجاد تجربه بهتر با مشتريان اشاره كرد ، به كمك اين قابليت ، ﺟﺴتجو و تجزيه و تحليل رفتار هاي مشتريان از طريق ﺣجم عظيمي از داده ها و اطﻼعات، بسیار ساده و آسان خواهد بود . بازاريابان اينترنتي از طريق کسب داده های شخصی خريداران از طريق هوش مصنوعي ميتوانند نيازهاي خريداران را درک كنند و با روش بهتری به مخاطبان هدف خود دست يابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اهمیت و نقش اعتماد در اکوسیستمهای نوآوری
وحید تقی زاده خانقاه
تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد سازمان با نقش میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت صوت و تصویر)
محمد یونسی - معصومه لطیفی بنماران - علیرضا بخشی زاده
بررسی عوامل موثر بر نوسانات ویژه سهام
منیره دیزجی - اصغر رموزی - عسگر پاک مرام - علی پایتختی اسکوئی
اکوسیستم نوآوری به عنوان یک مفهوم چندگانه
محمدرضا نژادحسن
تاثیرگذاری انواع اکوسیستمها در زمینههای نوآوری
هادی رومی گاوگانی
بررسی نقش نوآوری مدل کسب و کار بر بهبود عملکرد صادراتی
حمید کاکائی - علی دانش زاد - فاطمه زندی - کتایون جلالیان
بهینهسازی مذاکرات آنلاین با هوش مصنوعی: طراحی چت بات خودآموز برای چانهزنی هوشمند در فروش الکترونیک
سونیا کریمی - زلیخا جهانبخش نقده
Investigating the effect of AgNO3 on production rate of nanoparticles by response surface design method
Aida Gifani - Mohammadhossein Manouchehrinejad
نقش اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال و آنالیز رفتار مشتری از طریق ردیابی داده ها
میلاد فریدنیا - احمد مصلی نژاد
کاربرد هوش مصنوعی مولد در بازاریابی نوین
زهراسادات حسینی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1