0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیرات هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال و بررسی اثرات آن بر روی تولید محتوای هوشمند و سرعت پاسخگویی به نیازهای مشتری
نویسندگان :
میلاد فریدنیا
1
امیررضا استخریان حقیقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی سنتی
چکیده :
در حال حاضر هوش مصنوعی برای اکثر مشاغل در دسترس می باشد و کنار هم قرار گرفتن هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال، ابزاری ارزشمند برای بازاریابان دیجیتال به حساب میآید. تاثیرات قابل ملاحظه هوش مصنوعی در مواردی مانند: انتخاب مشتریان مورد نظر، کمک به ارائه توصیههای مرتبط و همچنین خدماترسانی سریع به مشتریان، غیر قابل انکار است. در واقع بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابان و صاحبان کسبوکارها را قادر میسازد کسب و کار خود را رشد داده و انتظارات مشتریانشان را برآورده نمایند. از كاربرد هاي هوش مصنوعي در بازاريابي اينترنتي ميتوان به ارتباط و ايجاد تجربه بهتر با مشتريان اشاره كرد ، به كمك اين قابليت ، ﺟﺴتجو و تجزيه و تحليل رفتار هاي مشتريان از طريق ﺣجم عظيمي از داده ها و اطﻼعات، بسیار ساده و آسان خواهد بود . بازاريابان اينترنتي از طريق کسب داده های شخصی خريداران از طريق هوش مصنوعي ميتوانند نيازهاي خريداران را درک كنند و با روش بهتری به مخاطبان هدف خود دست يابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شبیه سازی یک وسیلۀ نقلیه توسط نرم افزار MATLAB جهت بهره وری در بکارگیری انرژی تجدیدپذیر
سید علیرضا موسوی شیرازی - علی جمیل عذاب
بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل
احمد حشمتی - علی باغانی
تاثیر شاخص کیوتوبین بر رابطه بین استقلال هیئت مدیره و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در بازار سرمایه ایران
عبدالله ذبیح زاده - کامیاب فضلی
ارائه مدل هوشمندسازی صنعت بیمه مبتنی بر فناوری مالی با استفاده از رویکرد فازی شناختی
فاطمه صراف - رضا ایمانی - محمد افتخاری - مصطفی اسماعیل نیا منصور
A Review of Synthesis of AgNPs Specially with Algae and Their Applications
Aida Gifani - Mohammadhossein Manouchehrinejad
نقش هوش مصنوعی در کمک به مدیران مالی برای شناسایی و کاهش ریسکهای مالی در محیطهای پویا
زهره حاجیها - مهدی دولتشاهی
هم آفرینی هوشمند ارزش عمومی: تحلیل اهمیت -عملکرد راه کارهای ارتقاء مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و خدمات عمومی
رضا بخشی
اثربخشی تجارت الکترونیک و مزایای اقتصادی آن بر مصرف پایدار
مریم نورائی - فروزان محمدی یاریجانی
ارائه رویکرد مدل سازی عامل بنیان برای بررسی اثر برنامه های آموزشی مالیات بر تمکین مالیات
فروغ معزی - محمدعلی کرامتی - محمدابراهیم محمدپور زرندی
بررسی مقایسه ای تاثیرکمیته های حسابرسی و کمیته مدیریت ریسک بر کیفیت گزارشگری مالی
زهره حاجیها - امیر اقاعلی زاده دارانداشی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1