0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی فناوری های نوین در انرژی
یک جمع کننده کامل کننده بر مولتی پلکس کم توان جدید با استفاده از تکنیک Gdi
نویسندگان :
سعید غریبی
1
جواد کرمدل
2
روشنک رفیعی نظری
3
حسن قلمی باویل علیایی
4
1- تهران جنوب
2- تهران جنوب
3- تهران جنوب
4- تهران جنوب
کلمات کلیدی :
gdi،: جمعکننده کامل،توان کم،تحمل خطا.
چکیده :
در این مقاله، طراحی یک مدار جمعکننده کامل با توان مصرفی پایین و سرعت باال بر اساس مالتیپلکسر و با استفاده از تکنیک ورودی انتشار گیت (GDI (پیشنهاد شده است. در مقایسه با مدارهای منطقی CMOS استاتیک و دینامیک، جمعکننده کامل مبتنی بر GDI پیشنهادی از اهمیت باالیی برخوردار است، زیرا سرعت عملکرد بهتری را ارائه میدهد و به تعداد ترانزیستورهای کمتری نیاز دارد. مدار پیشنهادی، مصرف توان دینامیکی بسیار پایین و تأخیر کمتری نسبت به تکنیکهای مداری پیشنهادی اخیر برای سبکهای منطق دینامیک دارد. عالوه بر این، نشان داده خواهد شد که مدار پیشنهادی از تحمل خطای بسیار باالیی برخوردار است. شبیهسازی مونتکارلو برای تأیید تحمل خطای جمعکننده کامل پیشنهادی انجام شده است. جمعکننده کامل پیشنهادی با استفاده از فناوری استاندارد 0.18 CMOS میکرومتر شبیهسازی شده است
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مالی دیجیتالی و ESG شرکتی (محیطزیست، اجتماع و حاکمیت شرکتی)
فاطمه صراف - الهه رسولی
مروری جامع بر نقش هوش مصنوعی در پیشبینی و مدیریت ریسکهای سیستمی مالی
حمید جوادی مجلج - محسن امینی خوزاانی - شادی شاهوردیانی - پردیس فولادی
تحلیل سرانه مصرف انرژی در ساختمان های بلندمرتبه با نمای تطبیق پذیر بر اساس شاخص خیرگی و نور روز (بستر مطالعه: شهر تهران)
آرزو ملک - علیرضا کریم پور
Deposition temperature effects on microstructure of Te thin films
Mahdi Manouchehrian
بررسی معماری بایومیمیکری در نبکا به عنوان راهکاری برای طراحی آینده
فرینام ضیاءشهابی - علی یظهری
مطالعه ترویجی از ارزیابی به هنگام از ارزش اجتماعی مالی دیجیتالی انجام شده در کشورهای نوظهور از دیدگاه جدید محیط زیست، اجتماع و حاکمیت شرکتی و تعمیم نتایج و بومی سازی آن در ایران اسلامی
نعمت اله عالی پور - مهسا زنگنه
استفاده از انرژی تجدید پذیر در راستای توسعه معماری پایدار
بهاره نوشادی - علی شمس الدینی
تأثیر آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با تأکید بر نقش اعتماد مشتریان و مشتری نوازی
رضا کوچک پور نصفی - حمید رضا سعید نیا - حمید سعیدی - رحیم محترم
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
محمد علی شرکت بزازان - عبداله نعامی
تاثیر جو مسموم بر تعلق خاطر کارمند و تمایل به ترک شغل
منصوره معینی کربکندی - سید احمد حسینی گل افشانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1