0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
اثربخشی تجارت الکترونیک و مزایای اقتصادی آن بر مصرف پایدار
نویسندگان :
مریم نورائی
1
فروزان محمدی یاریجانی
2
1- گروه حسابداری، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، ایران
2- آزاد اسلامی کرمانشاه
کلمات کلیدی :
اثربخشی،تجارت الکترونیک،مزایای اقتصادی،مصرف پایدار
چکیده :
با توجه به تأثیرات شدید همهگیری کووید-19 بر فعالیتهای تجاری، این مطالعه یک چارچوب سیستماتیک برای بررسی تأثیر اثربخشی درک شده از پلتفرمهای تجارت الکترونیک بر مزایای اقتصادی درک شده مصرفکننده در پیشبینی مصرف پایدار ارائه میکند. این مطالعه از نظریه رضایت برای پایهگذاری مدل مفهومی و در عین حال افزودن یک شرط مرزی ترس همهگیر استفاده میکند. روش تحقیق اولیه این پژوهش، پیمایشي و تحلیل کمیمي باشد كه در مقطع زماني1400 انجام شده است. این مطالعه با استفاده از نمونه ای متشکل از 617 مصرف کننده آنلاین با تکنیک PLS Analytical، تأثیر تعدیل کننده مثبت ترس همه گیر را بر روابط، منافع اقتصادی و مصرف پایدار بررسي مي كند، تعداد 384 پرسشنامه از شركت كنندگان دريافت و تحليل گرديد. نتايج حاصل از بررسي فرضيه ها نشان داد كه تجارت الکترونیک بر مزاياي اقتصادي تاثبر مثبت و معناداري دارد، همچنين مزاياي اقتصادي بر مصرف پايدار تاثیر مثبت و معناداري دارد؛ همچنين يافته ها بیانگر تاثیر معکوس و منفی ترس از همگیري ويروس کرونا بر رابطه بین اثربخشی تجارت الکترونیک و مزاياي اقتصادي است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیابی تاثیر مسئولیت اجتماعی بربهبود عملکرد مالی سازمان با توجه به نقش میانجی مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)
محمد توکلی - محمد جواد محبوبی فرد
ارتباط بین مدیریت ارتباطات الکترونیک بر ارتقاء میزان رضایت مندی بیمهگذاران شرکت بیمه البرز
پرستو زوده
.Improving Knowledge Distillation Transfer Learning to Increase the Accuracy of the Lightweight Multi-Task Learning Classifier in Cognitive Software-Defined Radio
Ali Tohidi - Amir Amirabadi - Iman Ahanian - Razieh Farazkish
زیستپذیری در تعامل با ساختار فضایی شهرها با تمرکز بر رویکرد مدیریت فضایی
هدیه احمدپور - شادی پاکزاد
سنتز و شناسایی نانو ساختارهای هیدروکسیدهای دوتایی لایه ای (LDH) اصلاح شده و مطالعه کاربردآن در سلول خورشیدی رنگدانه ای
زانا رحمانی - سوسن رسولی - اردشیر رستمی
رابطه بین چابکی بازاریابی و عملکرد مالی درآشفتگی بازار (مطالعه موردی: شرکتهای فعال در صنعت خودرو و ساخت قطعات)
دکتر رضا منصوریان - حبیب تقی نسب
اثربخشی تجارت الکترونیک و مزایای اقتصادی آن بر مصرف پایدار
مریم نورائی - فروزان محمدی یاریجانی
چالش های توسعه پایدار در معماری فردا«شهرهای آینـده»
حوریه امینی - محسن کاملی
بررسی حذف جذبی آنتی بیوتیک تتراسایکیلین از محلول های آبی
مریم مسافر محمدآبادی - مهدی ارجمند - رضا فضائلی - آیدا گیفانی
لجستیک حامل های انرژی در حمل و نقل ریلی
احسان ارفع
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1