0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی تأثیر تصویر کشور خاستگاه بر ارزش ویژه ی برند
نویسندگان :
محمد جواد گل زاده
1
معصومه لطیفی بنماران
2
فاطمه علیئی
3
1- دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، و استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه ی برند،تصمیم گیری،کیفیت درک شده،تصویر کشور خاستگاه،برند کشور،قصد خرید
چکیده :
مطالعه حاضر با هدف بررسی تاثیر تصویر کشور مبدا (شامل کشور برند و سازنده) بر ارزش ویژه برند می باشد بنابراین برای تحقق این امر، چارچوب مفهومی آن طراحی و روابط بین ساختارهای تصویر کشور برند و سازنده با ابعاد ارزش ویژه برند ترسیم شد. مطالعه حاضر بصورت مرور نظامند با روش فراترکیب و با جستجوی وسیع پایگاه های اینترنتیSID, Taylor & Francis online, Springer, Elsevier, Emerald insight Wiley online library ،Google scholar دراین زمینه مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. برند برای سازمانها، عامل مهم رشد، موفقیت و ماندگاري یا نابودی در محیط رقابتي است و تصویرکشور مبدا تاثیر مثبت بر ارزش ویژه برند دارد. بنابراین بعنوان موضوعي راهبردي، مؤثر و فراگیر همه سازمانها در هرکشوری می باشد و هرگونه عامل افت برند باعث ایجاد نگرانیهای حیاتی در سازمان خواهد شد. با توجه به نتایج حاصل از مطالعه و تصویر هرکشور و تاثیر آن بر برند سازمان، راهــکارهــایــی عملی جهت مقابله بـا تاثیرات منفــی کشور خاستگاه برند بر ارزش ویژه ی برند معرفی می گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مدل سازی سینتیک برداشت یون کروم از نمونه پساب به کمک نانو جاذب مغناطیسی عامل دار شده با پلی [آلیل آمین-( ان و ان- دی متیل آکریل آمید)]
ایمان خنشا
نقش هوش مصنوعی در توسعه متاورس: از شبیهسازی واقعگرایانه تا تعاملات هوشمند
دانیال قویدل منگوده - زهرا تمیمی - حسن قلمی باویل علیایی
A CRISP-DM-Based Multi-objective Optimization of Building Wall Panels Using PSO and SA
Mohammad Chehrzad - Seyed Azim Hosseini - Razieh Farazkish - Mohammad Emami korandeh
مروری بر روشهای پیشبینی تقاضای مشتری مبتنی بر روشهای هوش مصنوعی
سید محمود عدالت حقی - محمد صفاری
تاثیر نوآوری باز بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران)
محمد جواد گل زاده - صابر خندان علمداری - ندا فرح بخش
بررسی حذف فوتو شیمیایی رنگ مالاشیت سبز از محلول های آبی با استفاده از تابش مستقیم نور فرابنفش در حضور اکسنده H2O2
عباس آمی سما - محیا الفت میری - اکبر رفیعی
شناسایی و اولویت بندی اجرای موانع بانکداری اسلامی در ایران
فرشاد خالوزاده
مقایسۀ کاربست تدابیر معمارانۀ اقالیم 4گانه در بازارهای تاریخی ایران (مورد واکاوی: اقلیم سردوکوهستانی، معتدلومرطوب، گرموخشک، گرمومرطوب)
فاطمه سادات غیبی - آزاده شاهچراغی - علیرضا بندرآباد
شبکههای اجتماعی؛سلاحها و ابزارهای یکسان برای همه
مهدی آقاجانی
تأثیر استفاده از OpenWrt بر امنیت مسیریابهای شبکه
محمدامین شیروانی - راضیه فرازکیش
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1