0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی تأثیر تصویر کشور خاستگاه بر ارزش ویژه ی برند
نویسندگان :
محمد جواد گل زاده
1
معصومه لطیفی بنماران
2
فاطمه علیئی
3
1- دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، و استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه ی برند،تصمیم گیری،کیفیت درک شده،تصویر کشور خاستگاه،برند کشور،قصد خرید
چکیده :
مطالعه حاضر با هدف بررسی تاثیر تصویر کشور مبدا (شامل کشور برند و سازنده) بر ارزش ویژه برند می باشد بنابراین برای تحقق این امر، چارچوب مفهومی آن طراحی و روابط بین ساختارهای تصویر کشور برند و سازنده با ابعاد ارزش ویژه برند ترسیم شد. مطالعه حاضر بصورت مرور نظامند با روش فراترکیب و با جستجوی وسیع پایگاه های اینترنتیSID, Taylor & Francis online, Springer, Elsevier, Emerald insight Wiley online library ،Google scholar دراین زمینه مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. برند برای سازمانها، عامل مهم رشد، موفقیت و ماندگاري یا نابودی در محیط رقابتي است و تصویرکشور مبدا تاثیر مثبت بر ارزش ویژه برند دارد. بنابراین بعنوان موضوعي راهبردي، مؤثر و فراگیر همه سازمانها در هرکشوری می باشد و هرگونه عامل افت برند باعث ایجاد نگرانیهای حیاتی در سازمان خواهد شد. با توجه به نتایج حاصل از مطالعه و تصویر هرکشور و تاثیر آن بر برند سازمان، راهــکارهــایــی عملی جهت مقابله بـا تاثیرات منفــی کشور خاستگاه برند بر ارزش ویژه ی برند معرفی می گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Investigation of the Effect of Trypsin Enzyme on the Detection of Carbaryl Pesticide
Nahid Raoufi - Mahnaz Torabparvar - Mohammadhossein Manouchehrinejad - Shayan Zaker Shobeiri - Matin Iimani - Moahammad mahdi Ghorbani vaghei - Ali Gilasi
بررسی تأثیر مالکیت مدیریتی بر هزینههای نمایندگی با در نظر گرفتن استراتژی کسبوکار
محسن حمیدیان - فاطمه امینی زاده
تعیین نقش هوش مصنوعی در ارتقای امنیت سایبری و مدیریت تهدیدات شبکههای اجتماعی
ابوالفضل عزیزخانی - هادی یوسفی رامندی
چالشهای پیادهسازی مدیریت دانش در بستر تحول دیجیتال و راهبرد سرمایه های انسانی دانش بنیان نوآور
امیدرضا محمودی نیلو - اشرف شاه منصوری - سید صدیقه جلال پور
شناسایی تقلب در پرداختهای الکترونیکی با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی ویادگیری ماشین
محمدرضا شیردل - فاطمه خداپرست
تاثیر کیفیت کمیته حسابرسی بر پایداری سود
خسرو امینی زاده
عوامل موثر بر حسابرسی گزارشگری پایداری با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
ندا نجفی حقی - مهدی زینالی
Green synthesis of silver nanoparticles using extract of plant: Characterizations and antibacterial activity
Zahra Lasemi
تأثیر بازی وارسازی بر قصد خرید مشتریان با نقش میانجی لذت درک شده و تعاملات اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
سینا پازوکی - علیرضا بخشی زاده
کاربرد نانوکامپوزیت Zno-Tio2 در صنعت نساجی و پوشاک
مهرانه فلاح شکتایی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3