0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی تأثیر تصویر کشور خاستگاه بر ارزش ویژه ی برند
نویسندگان :
محمد جواد گل زاده
1
معصومه لطیفی بنماران
2
فاطمه علیئی
3
1- دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، و استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه ی برند،تصمیم گیری،کیفیت درک شده،تصویر کشور خاستگاه،برند کشور،قصد خرید
چکیده :
مطالعه حاضر با هدف بررسی تاثیر تصویر کشور مبدا (شامل کشور برند و سازنده) بر ارزش ویژه برند می باشد بنابراین برای تحقق این امر، چارچوب مفهومی آن طراحی و روابط بین ساختارهای تصویر کشور برند و سازنده با ابعاد ارزش ویژه برند ترسیم شد. مطالعه حاضر بصورت مرور نظامند با روش فراترکیب و با جستجوی وسیع پایگاه های اینترنتیSID, Taylor & Francis online, Springer, Elsevier, Emerald insight Wiley online library ،Google scholar دراین زمینه مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. برند برای سازمانها، عامل مهم رشد، موفقیت و ماندگاري یا نابودی در محیط رقابتي است و تصویرکشور مبدا تاثیر مثبت بر ارزش ویژه برند دارد. بنابراین بعنوان موضوعي راهبردي، مؤثر و فراگیر همه سازمانها در هرکشوری می باشد و هرگونه عامل افت برند باعث ایجاد نگرانیهای حیاتی در سازمان خواهد شد. با توجه به نتایج حاصل از مطالعه و تصویر هرکشور و تاثیر آن بر برند سازمان، راهــکارهــایــی عملی جهت مقابله بـا تاثیرات منفــی کشور خاستگاه برند بر ارزش ویژه ی برند معرفی می گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
امنیت و حریم خصوصی در سیستمهای پرداخت هوشمند
فاطمه جناب - جواد جعفری
شناسایی متغیرهای موثر بر میزان گزارش گری پایداری شرکت های صنعت پتروشیمی
حبیب اله نخعی - محسن صفایی - مجتبی محمدزاده
بررسی تاثیر هوشمصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات بانکداری آنلاین
حسام رضایی - مریم مصلح - یحیی خوانساری
تبیین رویکرد برندینگ فرهنگی و کاربست آن در مدیریت برند
پگاه غافل مبارکه
تاثیر توانایی مدیریت بر عملکرد زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی
صمد علیپور خراجوئی
واکاوی هوشمند سازی و استفاده از اینترنت اشیا در معماری مسکونی با رویکرد افزایش امنیت
حمیده جعفری - پریا قادری
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و دسترسی مالی بر نابرابری درآمدی در کشور های منتخب خاور میانه
زهرا گودرزی - بهزاد زینالی - محمد خضری
مروری بر نقش استراتژیهای رقابتی در پایداری عملکرد مالی و ریسک
یونس بادآور نهندی - فرناز رزقی
ارتباط هوش مصنوعی با سرمایهگذاری در تولید شگفتی اثربخشی الگوریتمها بر رونق سرمایه و خلق آینده صنعت
جواد حسنی - زهرا گودرزی - فرزانه وفادار
Optimization of OLEDs Using Advanced Materials and Numerical Simulations for Improved Performance
Mohammad Heydari Fard - Javad Karamdel - Hassadn Ghalami Bavil Olyaee - Roshanak Rafiei Nazari
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1