0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مخاطرهآمیز صادراتی با نقش میانجی استراتژی رقابتی و ارتباطات بازاریابی
نویسندگان :
محسن ناظم بکایی
1
محدثه اشرفیان رهقی
2
1- دانشگاه شاهد تهران
2- دانشگاه شاهد تهران
کلمات کلیدی :
قابلیتهايبازاریابی،عملکردمخاطرهآمیزصادراتی،استراتژيرقابتی،ارتباطاتبازاریابی،تلاطمفناورانه
چکیده :
رشد جهانی بازارها، تمايل شركت ها به حضور در بازارهاي جهاني را افزايش داده است و اغلب آن ها بر صادرات به بازارهاي خارجي متمايل شده اند. اين موضوع باعث شده است تا شركت ها دريابند كه صرفنظر از كشور، اندازه يا نوع صنعت، مشاركت كردن در بازارهاي جهاني يك انتخاب نيست، بلكه يك ضرورت است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مخاطرهآمیز صادراتی با نقش میانجی استراتژی رقابتی و ارتباطات بازاریابی میباشد. این پژوهش از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری پژوهش شرکتهای صادراتی کوچک و متوسط استان تهران در نظر گرفتهشده است. پژوهش بر اساس یک فرضیه اصلی و 8 فرضیه فرعی شکل گرفته است که در نهایت فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی تائید و سه فرضیه فرعی رد شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
طراحی شهری با رویکرد خلق مکان سوم (مورد پژوهی: بلوار فردوس، منطقه پنج شهرداری تهران)
غزاله باقری بهشتی - الهام امینی
مقایسه تاثیر نیروگاه های فسیلی و هسته ای بر محیط زیست
میثم محرمی - احمد ادیب
تحلیل هوشمند فرم حرکات بدنسازی با استفاده از مدلهای یادگیری عمیق
غزاله شافعی دیگه سرا - جواد محمدزاده
تبیین جایگاه و میزان بازدهی انواع انرژی های تجدیدپذیر در معماری ایران
نگار حاتمی - بهناز عیسی زاده - علیرضا کریم پور
حفاظت از سرمایه گذار کراس لیستینگ و کیفیت حسابداری
امیرمحمد حجری - علی علی یاری - محمدصادق جعفریان
بررسی اثر کاتالیزی کمپلکس مس(II) با لیگاند N،N-بیس[1(2)H-تترازول-5-ایل]آمین بر تجزیه گرمایی آمونیوم پرکلرات
مهدیه کریمی - عباس اسلامی
موتور رفت و برگشتی با نیرو محرکه آهنربا
ناصر تقوی موردراز
.Improving Knowledge Distillation Transfer Learning to Increase the Accuracy of the Lightweight Multi-Task Learning Classifier in Cognitive Software-Defined Radio
Ali Tohidi - Amir Amirabadi - Iman Ahanian - Razieh Farazkish
مطالعه ای پیرامون فرضیه سیاسی (هزینه های سیاسی) و تأثیر آن بر عملکرد شرکتها: شواهدی تجربی از بورس اوراق بهادار تهران
محمدرضا فشکی
تاثیر آمیخته بازاریابی سبز و محیط گرایی بر پایداری کسب و کارهای کوچک با نقش تعدیلگر ظرفیت جذب تکنولوژی
نوشین رحمن پور
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3