0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مخاطرهآمیز صادراتی با نقش میانجی استراتژی رقابتی و ارتباطات بازاریابی
نویسندگان :
محسن ناظم بکایی
1
محدثه اشرفیان رهقی
2
1- دانشگاه شاهد تهران
2- دانشگاه شاهد تهران
کلمات کلیدی :
قابلیتهايبازاریابی،عملکردمخاطرهآمیزصادراتی،استراتژيرقابتی،ارتباطاتبازاریابی،تلاطمفناورانه
چکیده :
رشد جهانی بازارها، تمايل شركت ها به حضور در بازارهاي جهاني را افزايش داده است و اغلب آن ها بر صادرات به بازارهاي خارجي متمايل شده اند. اين موضوع باعث شده است تا شركت ها دريابند كه صرفنظر از كشور، اندازه يا نوع صنعت، مشاركت كردن در بازارهاي جهاني يك انتخاب نيست، بلكه يك ضرورت است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مخاطرهآمیز صادراتی با نقش میانجی استراتژی رقابتی و ارتباطات بازاریابی میباشد. این پژوهش از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری پژوهش شرکتهای صادراتی کوچک و متوسط استان تهران در نظر گرفتهشده است. پژوهش بر اساس یک فرضیه اصلی و 8 فرضیه فرعی شکل گرفته است که در نهایت فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی تائید و سه فرضیه فرعی رد شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش سیاستگذاری دولت در ناترازی انرژی ایران با تمرکز بر یک دهه اخیر
مجید استوار - مرتضی خدابخشی
تاثیر تفکر استراتژیک بر دستیابی به مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیتهای خلاقانه
پرهام مجبوله - امین اردلان
مطالعه ای بر امور مالی احساسی به عنوان رویکردی جدید برای درک و تاثیر بر بازارهای بورس (از دیدگاه مالی رفتاری)
نعمت اله عالی پور - مهسا زنگنه
پیشرفتهای هوش مصنوعی در حرفه حسابداری، با تمرکز بر چهار شرکت بزرگ حسابداری
فروزان محمدی یاریجانی - مریم نورائی
The Role of Logistics in Energy Consumption in the Banking Network
Seyd farid Mousavi - Arash Apornak
Energy Absorption Evaluating of Corrugated Composite Sandwich panel and Corrugated Composite Sandwich Panels Reinforced by without Pre-strain Shape Memory Alloy Wires under Compression test
Morteza Rajabpour - Seyed mohamadreza Khalili - Reza Eslami-Farsani
همگرایی در حوزه فناوری های نوین انرژی فرصت ها و چالش های همکاری بین ج ا ایران و امارات متحده عربی
ایرج وفایی - گارینه کشیشیان سیرکی - محمدرضا قائدی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی: پیام رسان تلگرام
فاطمه خواجه فینی - محمدرضا حمیدی زاده - عبداله نعامی - فتانه علیزاده مشکانی
تبیین مولفههای مؤثر بر طراحی مدرسه با رویکرد تعاملی بین انسان و محیط
سیامک خواجه تاش - مریم نوری
شهر هوشمند از طریق همکاری تکنولوژیک در چارچوب نوآوری باز
حمید شیرزاد - مهین برازنده وخشور - حسین محمودی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1