0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی فناوری های نوین در انرژی
فوتوکاتالیستهای هیبرید ی برای تصفیه پسابها ی آلوده به آنتی بیوتیکها
نویسندگان :
مهسا پیگر حبیب زاده
1
مهدی ارجمند
2
رضا فضائلی
3
آیدا گیفانی
4
1- ازاد اسلامی تهران جنوب
2- تهران جنوب
3- تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
فتوکاتالیز،محیط زیست،تصفیه،آلودگی آب
چکیده :
آلودگی منابع آبی ناش ی از ورود آنتی بیوتیک ها یکی از چالشهای مهم زیستمحیط ی و بهداشتی در دهه های اخیر محسوب می شود. حضور مداوم این ترکیبات پایدار در پسابهای صنعتی، بیمارستان ی و شهری، خطراتی جد ی برای سالمت انسان و محی ط زیست ایجاد می کند و به گسترش مقاومت آنت ی بیوتیکی در جوامع می انجامد . روش های سنتی تصفی ه فاضالب اغلب در حذف کامل ای ن آالیندهها ناکارآمد هستند و نیاز به فناور ی های نوین برای مقابله با این معضل احساس می شود. در این راستا، فرآی ندهای اکسیداس یون پی شرفته (AOPs (و به و یژه استفاده از فوتوکاتالیست ها به دلیل توانایی در تخریب کامل ترک یبات آل ی مقاوم، مورد توجه قرار گرفته اند . ف
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Adsorption and photocatalytic degradation of tetracycline by WO3/NC composite photocatalyst
Siamak Amiri domari - Mohammadjavad Jahanshahi
بررسی امنیت و تهدیدات سایبری در ساختمانهای هوشمند
محمدرضا پشانی - فاطمه خداپرست
تحلیل اثرات هوش مصنوعی در SDI با رویکرد آینده پژوهی
حسین حسن پور - غلامرضا فلاحی
تأثیر اینترنت اشیا بر ارتقای شاخص های کالبدی کیفیت شهری؛ (مطالعه موردی: محله های منتخب منطقه ۶ شهرداری تهران)
نیلا پژوهنده - ارینا اسراری ارشاد
تاثیر توانایی مدیریت بر بدهی کوتاه مدت با تاکید بر نقش فرصت رشد و تصدی گری مدیر
سید محمد نبوی طرق - محمدعلی ساری
ارائه راهکارهای پیاده سازی اثربخش نظام مدیریت دانش در ساختار سازمانهای دولتی ایران
محمد توکلی - سیده فاطمه هاشمی زاده
The Impact of Using OpenWrt on the Security of Network Routers
Mohammad Amin Shirvani - Razieh Farazkish
هوشمندسازی حسابداری و حسابرسی با استفاده از فناوری بلاک چین و رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
حمید شیرزاد - مهین برازنده وخشور - حسین محمودی
یافتن یک کران بالا برای اندیس سومبور در گراف ملکولی فنلین
امیر بهرامی - علیرضا گیلانی
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
محمد علی شرکت بزازان - عبداله نعامی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3