0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش تاثیر گذاری سیستم خبره CRM در بهبود تعامل با خریداران در اکو سیستم های کسب و کار
نویسندگان :
سنجر سلاجقه
1
رضا متوسلیان
2
مرضیه ایزدی
3
1- واحد کرمان ، دانشگاه آزاد اسلامی ، کرمان ، ایران
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
کلمات کلیدی :
اکو سیستم کسب و کار،ذینفع مداری،مدیریت ارتباط مشتری،سیستم های خبره CRM
چکیده :
بی شک میتوان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان هـا و کسب و کار ها ذینفعان آن ها هستند . ذینفعان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک کسب و کار دارند ، منبـع ارزشـمندي بـراي فرصـت هـا، تهدیدات و حتی نوآوری در محصولات و یا خدمات مرتبط با بنگاه کسب و کار خود میباشند.امـروزه بـراي رشـد و بقـا در عرصـه رقابـت اقتصـادي، شرکت ها و سازمان ها باید به مشتري مداري اهمیت ویژه اي داده و ارتباطات تعاملی خود را با ذینفعان کالا و خدمات بیش از پیش افزایش دهنـد. در روندهاي کسب و کاري جدید، به دست آوردن رضایت ذینفعان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت هـا بـه خـود اختصـاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آن هـا در راه رسیدن به اهداف کلان بنگاه ، در گـرو جلـب رضـایت ذینفعان است. بنابراین جلـب رضـایت ذینفعان کلیدي، حساسیت بیشتري خواهد داشت. به این ترتیب لازم است در کسب و کار ها، سیستمی براي جـذب و حفظ ذینفعان ( مشتریان ) طراحی و پیاده سازي شـود، سیسـتمی کـه بتوانـد روابط سازمان و ذینفعان کالا یا خدمات را به خوبی مدیریت کنـد. امـروزه ایـن سیستم ها به سیستم هاي مـدیریت ارتبـاط بـا مشـتریان مشـهور شده اند و نرم افزارهای خبره ای نیز با نام CRM به بـازار آمـده اسـت کـه می توانند سازمان را در راه جلب رضایت ذینفعان توانـاتر سـازند که هدف آن ها توانمندسازي بنگاه های کسب و کار براي ارائه خدمات بهتـر بـه مشتریان از طریق ایجـاد فراینـدهاي خودکـار و یکپارچـه بـراي جمعآوري و پردازش اطلاعات شخصی مشتریان است. مـدیریت نرم افزار های سیستم های خبره CRM، میتواند به عنوان یک رویکرد مؤثر براي پردازش داده ها و اطلاعات مشتریان و ذینفعان و خط مشی گذاری بهبود ارتباط تعاملی با ذینفعان در اکو سیستم های کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد تا با تکیه بر آن به تصمیمگیري و سیاست گذاری پیرامون مسائل تاثیرگذاری در ذینفعان در کسب و کارها پرداخته شود. مطالعه حاضر یک پژوهش مروري است که با بهره برداري از منابع علمی منتشر شده به ارائه و بررسی مفاهیم سیستم های خبره CRM در بهبود عملکرد ارتباط با ذینفعان در محیط اکو سیستم های کسب وکار می پردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مقایسه تطبیقی نقش طراحی فضای شهری در کاهش آسیبهای اجتماعی (منطقه جرمخیز بلوار ابوذر و غیر جرمخیز خیابان نیاوران تهران)
سردار اژدری
اثرات سرمایه گذاری مستقیم خارجی، صنعتی شدن و باسوادی بر کیفیت محیط زیست در ایران
ادیبه سواری - فرشاد خالوزاده
بررسی تأثیر حضور کمیتههای ریسک هیئت مدیره بر ریسک محدودیتهای مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
محمدرضا رادفر - منصوره علیقلی - زهرا کلانترزاده دره شیری
پیمایش پژوهش های نقش سیستم های اطلاعاتی حسابداری در مجلات معتبر فارسی انگلیسی
عاطفه جهانگیری بابادی
بررسی تاثیر گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) در مکان سازی خلاق شهر هوشمند
علی فخاریان
تاثیر حمایت از سرمایهگذار بر مدیریت فعالیتهای واقعی بر اساس تئوری چشمانداز
راحله ضرب پور
مدلسازی ترمودینامیک و امکان سنجی بازیافت انرژی حرارتی از دودکش هیتر ایستگاههای اصلی گاز(CGS) با استفاده از تکنولوژی ترموالکتریک
کامران اسلامی - نادر رهبر - هادی کارگر شریف آباد
مکانیسم های اساسی روابط بین سیاست های مالی شرکت و ارزش شرکت با نقش انعطاف پذیری مالی و هزینه های نمایندگی
زهرا هوشمند نقابی - ویدا سیدمطاعی
راهکارهای اصلاحی جهت اجرا و پیادهسازی اسناد راهبردی در دستگاههای اجرایی و سازمانها
سید محمد موقر افضلی - زهرا انجم شعاع
موقعیت ایران در انتقال انرژی گاز به شبه قاره هند
طاهره خیرخواه صادق
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3