0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نقش اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال و آنالیز رفتار مشتری از طریق ردیابی داده ها
نویسندگان :
میلاد فریدنیا
1
احمد مصلی نژاد
2
1- دانشگاه آزاد شیراز
2- دانشگاه آزاد شیراز
کلمات کلیدی :
اینترنت اشیا،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی سنتی،رقابت،اقتصاد
چکیده :
نوآوری اینترنت اشیا (IoT) موجب رشد تجارت در تمام بخش های اقتصاد دیجیتال شده است. اما این رشد برای بازاریابان دیجیتال به چه معناست؟ اینترنت اشیا در اصل یک تغییر دهنده مسیر برای شیوه های بازاریابی است. اینترنت اشیا در حال حاضر بر روی موتورهای جستجو ، سئو و محتوای وب تاثیر می گذارد، یکی از روند های در حال ظهور اینترنت اشیا در SEO این است که محتوای شخصی سازی شده را بر اساس معیارهایی مانند موقعیت جغرافیایی به مخاطب مورد نظر در اینترنت نشان می دهد. به طور کلی هدف تکنولوژی هوشمند حرکت به سمت راحتی و کارایی کاربر است.IoT در حال تاثیر بر بازاریابی دیجیتال از طریق تبلیغات هوشمند،ردیابی داده ها، تحلیل رفتار مشتری ، داده های بزرگ و حتی تغییر محصول می باشد. استفاده صحیح از اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال می تواند مزایایی برای درآمد و تجارب مشتری ایجاد کند تا با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را از بازاریابی دیجیتال داشته باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مطالعه بررسی عملکرد شرکتهای عمدهفروشی و خردهفروشی جهت ادغام نوآوریها در رویه های منابع انسانی، ظرفیت های نوآوری و مزیت رقابتی
نعمت اله عالی پور - مهسا زنگنه
DFT study on boron nitride nanotube as nanosensor and drug delivery carrier for enalapril molecule
Khourshid Mehdizadeh
اهمیت طراحی گرافیک در طراحی داخلی و محیط شهری
احمد میرزا محمدی - کیوان نائم
Analysis of CO2 Storage Phenomenon for Optimizing Enhanced Oil Recovery
Reza Jamali toygun
طراحی مرکز نگهداری سالمندان با رویکرد تاثیرات هنر برحس رضایتمندی
فاطمه تشکری - رسول پهلوان پور
Nanocapsulation of Foeniculum vulgare Mill essential oil into herbal gel and evaluation of its antimicrobial activity
Aqeel Taher Dhabab - Razieh Azimi - Zahra Lasemi
تأثیر هزینه های نمایندگی، اندازه و ساختار سرمایه بر سودآوری بانکهای پذیرفته شده در بورس تهران
رویا دارابی - سارا ناصری نسب
مواد رسانای الکتریکی منعطف برپایه پلیمرهای هادی و نانومواد
نیلوفر رفیع زاده زعیم - رامین خواجوی - داود طغرایی - جواد علمایی - داود زارعی
ارزیابی و تبیین الگوهای فرایندی خطمشیگذاری شرکتهای دولتی در توسعه اکوسیستم نوآوری
ماشاالله ولی خانی - علیرضا خدادادی
سنتز رنگ های آزو بر پایه α- نفتول و β- نفتول با استفاده از رزین سیلیکا کلرید و سیلیکاژل مرطوب جهت رنگرزی الیاف
الناز دوشنبه پور - محمد میرجلیلی - عبدالحمید بامنیری - آیدین برملایی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1