0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نقش اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال و آنالیز رفتار مشتری از طریق ردیابی داده ها
نویسندگان :
میلاد فریدنیا
1
احمد مصلی نژاد
2
1- دانشگاه آزاد شیراز
2- دانشگاه آزاد شیراز
کلمات کلیدی :
اینترنت اشیا،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی سنتی،رقابت،اقتصاد
چکیده :
نوآوری اینترنت اشیا (IoT) موجب رشد تجارت در تمام بخش های اقتصاد دیجیتال شده است. اما این رشد برای بازاریابان دیجیتال به چه معناست؟ اینترنت اشیا در اصل یک تغییر دهنده مسیر برای شیوه های بازاریابی است. اینترنت اشیا در حال حاضر بر روی موتورهای جستجو ، سئو و محتوای وب تاثیر می گذارد، یکی از روند های در حال ظهور اینترنت اشیا در SEO این است که محتوای شخصی سازی شده را بر اساس معیارهایی مانند موقعیت جغرافیایی به مخاطب مورد نظر در اینترنت نشان می دهد. به طور کلی هدف تکنولوژی هوشمند حرکت به سمت راحتی و کارایی کاربر است.IoT در حال تاثیر بر بازاریابی دیجیتال از طریق تبلیغات هوشمند،ردیابی داده ها، تحلیل رفتار مشتری ، داده های بزرگ و حتی تغییر محصول می باشد. استفاده صحیح از اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال می تواند مزایایی برای درآمد و تجارب مشتری ایجاد کند تا با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را از بازاریابی دیجیتال داشته باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
استفاده از انرژی میدان های مغناطیسی و جریان های الکتریکی در مدیریت و کنترل بیماری آلزایمر
شقایق ایزدپناه
تجزیه و تحلیل پارامتریک انرژی ـ اکسرژی اکونومیک چرخه تولید الکتریسیته و خنک سازی دستگاه استخراج رمز ارز مبتنی بر سیکل ترکیبی- هیبریدی
مصطفی خلعتبری - نسترن حیدری - اشکان عبدالی سوسن
تأثیر ابعاد قابلیت هوش مصنوعی بر خلاقیت سازمانی و عملکرد شرکت
فاطمه شمس الدین - علیرضا بخشی زاده
سنتز و شناسایی کمپلکس های خوشه ای 2- مرکاپتوبنزایمیدازول با یون Cu+ و آنیون MoS42
زینب فرهاد مفرد - رضا هیودی
همگرایی معماری زمینه گرا و بیونیک
مهدی میرزا گل تبار روشن - عالمه صالحی بالادهی
AI-Based Lifespan Estimation and Energy Efficiency Optimization of Port Ship Unloader Motors Under Harsh Environmental Conditions
Mohammadali Zarghami - Sadigh Raissi - Hamid Tohidi - Shahrooz Bamdad
اثر تغییرات فروش بر اجزای اصلی رویکرد ترازنامهای اقلام تعهدی با استفاده از مدل جونز تعدیل شده
وحید روح الهی - سیدعباس هاشمی - مریم فرهادی - مریم شریف دوست
فناورى هاى نوین در تولید منسوجات با قابلیت تولید حرارت
آیدا منافی - امین مفتاحی
بررسی اهمیت اکوسیستم نوآوری در مدیریت تداوم کسب وکار در زنجیره تامین کسب و کارهای هوشمند
زهرا یوسفی - رسول غفاری
تبیین عوامل ارتقادهنده ی اجتماع پذیری معلولان جسمی-حرکتی در فضاهای عمومی ورزشی
بیتا بنی اسدی - رکسانا عبدالهی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1