0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نقش اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال و آنالیز رفتار مشتری از طریق ردیابی داده ها
نویسندگان :
میلاد فریدنیا
1
احمد مصلی نژاد
2
1- دانشگاه آزاد شیراز
2- دانشگاه آزاد شیراز
کلمات کلیدی :
اینترنت اشیا،بازاریابی دیجیتال،بازاریابی سنتی،رقابت،اقتصاد
چکیده :
نوآوری اینترنت اشیا (IoT) موجب رشد تجارت در تمام بخش های اقتصاد دیجیتال شده است. اما این رشد برای بازاریابان دیجیتال به چه معناست؟ اینترنت اشیا در اصل یک تغییر دهنده مسیر برای شیوه های بازاریابی است. اینترنت اشیا در حال حاضر بر روی موتورهای جستجو ، سئو و محتوای وب تاثیر می گذارد، یکی از روند های در حال ظهور اینترنت اشیا در SEO این است که محتوای شخصی سازی شده را بر اساس معیارهایی مانند موقعیت جغرافیایی به مخاطب مورد نظر در اینترنت نشان می دهد. به طور کلی هدف تکنولوژی هوشمند حرکت به سمت راحتی و کارایی کاربر است.IoT در حال تاثیر بر بازاریابی دیجیتال از طریق تبلیغات هوشمند،ردیابی داده ها، تحلیل رفتار مشتری ، داده های بزرگ و حتی تغییر محصول می باشد. استفاده صحیح از اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال می تواند مزایایی برای درآمد و تجارب مشتری ایجاد کند تا با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را از بازاریابی دیجیتال داشته باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تخریب داروی مترونیدازول با سنتز فوتوکاتالیست هتروساختار CuS/NiS (تکنیک DOEمدل RSM)
بیتا فراهانی - مسعود گیاهی - محمد حسین قربانی - رضا فضائلی - امید مرادی
بررسی معیار ارزشیابی نادرست سهام در بورس اوراق بهادار تهران (رویکرد شناختی سرمایه گذاران)
منوچهر ویسی نصرت آباد - نادر رضایی
کاربرد هوش مصنوعی مولد در بازاریابی نوین
زهراسادات حسینی
تجزیه و تحلیل پارامتریک انرژی ـ اکسرژی اکونومیک چرخه تولید الکتریسیته و خنک سازی دستگاه استخراج رمز ارز مبتنی بر سیکل ترکیبی- هیبریدی
مصطفی خلعتبری - نسترن حیدری - اشکان عبدالی سوسن
هوشمندسازی حسابداری و حسابرسی با استفاده از فناوری بلاک چین و رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
حمید شیرزاد - مهین برازنده وخشور - حسین محمودی
اثر تغییرات فروش بر اجزای اصلی رویکرد ترازنامهای اقلام تعهدی با استفاده از مدل جونز تعدیل شده
وحید روح الهی - سیدعباس هاشمی - مریم فرهادی - مریم شریف دوست
استفاده از انرژی تجدید پذیر در راستای توسعه معماری پایدار
بهاره نوشادی - علی شمس الدینی
بررسی رابطه بین چرخه عمر بر مدیریت سود
احمد حشمتی - فاطمه صراف
اکوسیستمهای کارآفرینی: رویکردی جامع و پویا از دیدگاه تئوری نهادی
سعید جلالی نیا
اصول طراحی باغ شفابخش با رویکرد سرزندگی نمونه موردی: شهرساحلی عسلویه
سحر داورزنی - مینا براتی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1