0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی فناوری های نوین در انرژی
گفتمان سازی ادبی ، راهکاری برای مصرف بهینه انرژی
نویسندگان :
لیلا خلیلی صرافی
1
مصطفی ملک پایین
2
1- ، دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
2- آموزش و پرورش استان مازندران
کلمات کلیدی :
گفتمان سازی ادبی،تحلیل گفتمان،ادبیات متعهد،مصرف بهینه
چکیده :
همگام با رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی ، وابستگی بشر به مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی بیشتر از پیش شده است؛ در این میان ،طرح هایی کوتاه مدت و میان مدت در همه ی کشورها از جمله در کشورایران، بیشتر مورد نظر دست اندر کاران و ایده پردازان عرصه ی انرژی قرار گرفته است؛ اما بی شک امور انسانی و اقتصادی، بی توجه به فرهنگ سازی گسترده و برنامه ریزی شده و بلند مدت راه به جایی نمی برد. از جمله برنامه های بلند مدت و سودمند برای فرهنگ سازی مصرف بهینه ی انرژی توجه بیشتر به مقوله ی گفتمان سازی هنری است. از میان گفتمان های هنری موثر، «گفتمان ادبی» می باشد که در این امر بسیار ضروری و لازم می نماید. نویسندگان این مقاله بر این نظرند که با تکیه بر نظریه ی «تحلیل گفتمان» و ارتباط آن با «ادبیات متعهد»، شیوه ها و روش هایی برای گفتمان سازی موثر در حوزه ی مصرف بهینه انرژی ارایه دهند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتارهای غیرمولد با تأکید بر نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد شعبه های شهر تهران)
مهیا محمدی - رضا اسکندریان
بررسی وضعیت مدیریت ارتباطات الکترونیک شرکت بیمه البرز
پرستو زوده
مدل سازی یک سیستم هیبریدی نگهدارنده باتری/ابرذخیره ساز برای یک میکروشبکه خورشیدی با استفاده از سناریوهای گوناگون منبع تولید/مصرف کنندگان
آستیاژ خرمشاهی - حسین احمدی دانش آشتیانی
یک روش حساس کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا برای تعیین ریفامپین در پلاسمای انسانی با آشکارساز UV دو طول موج
حسین هاشمی موسوی - مینا کرامت
استفاده از انرژی میدان های مغناطیسی و جریان های الکتریکی در مدیریت و کنترل بیماری آلزایمر
شقایق ایزدپناه
بررسی تاثیرات آموزش تکنولوژیک معماری بر خلاقیت دانشجویان
مریم واعظی - علی شمس الدینی
مدلی برای توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت کشاورزی
سحر رحیمی - محمدرضا انصاری - بهروز رحیمی
مالی دیجیتالی و ESG شرکتی (محیطزیست، اجتماع و حاکمیت شرکتی)
فاطمه صراف - الهه رسولی
فرصت ها و تهدیدهای دیپلماسی انرژی ایران در غرب آسیا 2011- 2023 (مطالعه موردی کشور عربستان)
یوسف فصیحی - گارینه کشیشیان سیرکی
تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیل گر برندسازی افراد مشهور
مریم عطاراسدی - محسن امینی - مهلا کزازی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1