0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
آموزش کار آفرینی و بازاریابی دیجیتال برای بهبود رفاه جامعه روستاییان استان کرمانشاه
نویسندگان :
نوشین عبدالله زاده قلعه جوقی
1
پروانه سلاطین
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات
2- دانشگاه ازاد اسلامی واحد فیروزکوه
کلمات کلیدی :
آموزش کارآفرینی،بازاریابی دیجیتال،رفاه جامعه
چکیده :
یکی از اهداف برنامه ریزی اجتماعی دستیابی بـه رفـاه اجتماعی است و ایجاد آن یکی از مهمترین دغدغه های دولتمردان در جهان کنونی به شمار می رود. رفاه علاوه بر این که ضرورتی انسانی به شمار می رود، عنصر مهمی در توسعه و پیشرفت یک جامعه است. در این راستا هدف اصلی اين مطالعه آموزش کارآفرینی و بازاریابی دیجیتال برای بهبود رفاه جامعه روستاییان استان کرمانشاه است. در این مطالعه از آمار توصیفی نظیر شاخص های مرکزی (میانگین و میانه) و شاخصهای پراکندگی (انحراف معیار و واریانس) استفاده گردیده است. حجم نمونه برای جامعه آماری برابر با 384 می باشد. در بخش آمار استنباطی از مدل سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزیی از پیش آزمون کلموگروف اسمیرنف به منظور نرمال بودن توزیع متغیرها از طریق نرم افزار اسمارت پی ال اس استفاده شده است. نتایج نشان داد که توزیع داده های متغیرها نرمال می باشد. مقدار بار عاملی بین سوال ها و متغیرهای زیربعد مربوط به خودشان در تمامی موارد بیشتر از 4/0 محاسبه شده است و نتایج ضرایب آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی برای تمامی سازه های پژوهش مورد قبول می باشند. نتایج با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری و رویکرد حداقل مربعات جزئی و به کار بردن نرم افزار اسمارت پی ال اس نشان داد که آموزش کارآفرینی و بازار یابی دیجیتال بر بهبود رفاه جامعه تاثیر معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیرچالش های امنیت انرژی پاکستان بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران
حمید گمشادزهی - محمدرضا قائدی - یاسر کهرازه
اثرات سرمایه گذاری مستقیم خارجی، صنعتی شدن و باسوادی بر کیفیت محیط زیست در ایران
ادیبه سواری - فرشاد خالوزاده
سنتز و شناسایی کمپلکس های خوشه ای 2- مرکاپتوبنزایمیدازول با یون Cu+ و آنیون MoS42
زینب فرهاد مفرد - رضا هیودی
مواد رسانای الکتریکی منعطف برپایه پلیمرهای هادی و نانومواد
نیلوفر رفیع زاده زعیم - رامین خواجوی - داود طغرایی - جواد علمایی - داود زارعی
طراحی الگوی حکمرانی مشارکتی آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی «راهبردی برای تحول رفتاری در مصرف پایدار منابع آب»
سید محسن خادمی نوش آبادی
تاثیر ارتباطات سیاسی بر رابطه بین استراتژی تجاری و مالیات تهاجمی
وحید تقی زاده خانقاه
بررسی نقش هوش مصنوعی در دیجیتال سازی آموزش و پرورش
هیوا رخشان - عباس ایمانی
نقش اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال و آنالیز رفتار مشتری از طریق ردیابی داده ها
میلاد فریدنیا - احمد مصلی نژاد
Trace monitoring of drug in human plasma utilizing magnetic solid phase extraction based carbonized cotton fabric/Fe3O4 in combination with HPLC
Yasaman Sanaei - Mohsen Zeeb
A new learning-based hybrid model to predict diabetic nephropathy
Ali Asghari - Abbas Barzegarinegad
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6