0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر کارکنان واحد فروش بر ارزش ارزش ادراک شده با نقش میانجی سودمندی و لذت خرید
نویسندگان :
مهران افشانی
1
1- تهران
کلمات کلیدی :
پرسنل فروشگاه،ارزش فروشگاه،لذت خرید از فروشگاه
چکیده :
مقاله حاضر با هدف بررسی تأثیر کارکنان واحد فروش بر ارزش ارزش ادراک شده با نقش میانجی سودمندی و لذت خرید فروشگاه زنجیره ای هفت انجام گرفته است. مقاله حاضر، از نظر هدف کاربردی، از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات پیمایشی، از نظر ماهیت توصیفی، از نوع همبستگی و از شاخه میدانی است که در آن برای گردآوری اطلاعات مربوط به ادبیات موضوع از روش کتابخانهای وبرای گردآوری دادههای لازم جهت آزمون فرضیههای پژوهش از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان و خریداران فروشگاه های آنلاین بوده که حداقل یک بار از ارزش ادراک شده تهران کالا خرید الکترونیکی کرده باشند. نمونه پژوهش متشکل از 384 نفر از افرادی که خرید آنلاین انجام داده اند. دراین مرحله از پژوهش ، از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است و به دلیل نا محدود بودن اندازه جامعه، نمونه گیری انجام شد. برای سنجش پایایی پژوهش از روش آلفای کرونباخ و پایایی مرکب استفاده شد و برای سنجش روایی پژوهش از روش روایی محتوا و سازه استفاده شد که نتایج حاصل از آنها تایید شدند. برای تلخیص اطلاعات مستخرج پرسشنامه از روش های آمار توصیفی و برای تجزیهوتحلیل داده ها جهت تائید یا رد فرضیههای پژوهش از روش های آمار استنباطی و آزمون معادلات ساختاری و نرمافزار SPSS 25 و Smart Pls 3 استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل داده نشان میدهد که رفتار کارکنان واحد فروش آنلاین تاثیر معناداری در وفاداری به برند دارد؛ و و نقش میانجی سودمندی خرید و لذت خرید از روشگاه آنلاین مورد تایید قرارگرفت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی مفهوم آستانگی در معماری ایرانی (نمونه موردی: مسجد امام اصفهان)
سارا صفدریان - ژیلا رضاخانی
نقش توسعه جهانی ارزهای دیجیتال در مدیریت نقدینگی شرکت ها
محبوبه کمالی دولت آبادی - شهرام چهارمحالی - حسین بدیعی
تبیین تأثیر بسته آموزشی فطرتمحور بر هویت دانشآموزان: چارچوبی برای ادغام هوش مصنوعی در نظامهای تربیتی
محسن سعیدی نژاد - معصومه السادات ابطحی - معصومه صمدی - سعید بهشتی
مطالعه ای پیرامون فرضیه سیاسی (هزینه های سیاسی) و تأثیر آن بر عملکرد شرکتها: شواهدی تجربی از بورس اوراق بهادار تهران
محمدرضا فشکی
مروری بر مواد تاخیرانداز شعله مورد استفاده در پلی پروپیلن
مهشید معروفخانی - مهدی خمسه
بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین شرایط عدم اطمینان و نقدشوندگی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پیمان ایمان زده - زهرا ایزدی هیر
Membrane containing UiO-66-NH2 @ graphene oxide modified by polyoxometalate nanocomposite for extraction of various pesticides and quantification via HPLC-UV
Seyede bentolhoda Hosseinian - Milad Ghani - Jahan Bakhsh Raoof
سیستم هوشمند مدیریت ترافیک شهری با استفاده از فن آوری اینترنت اشیا
محمد رحمانی
بررسی تاثیر توانایی مدیریتی بر غیر منتظره بودن(تحمیلی بودن) مالیات شرکت ها
سید مجید علوی - پروانه سلاطین - سیده عاطفه حسینی
اهمیت و نقش کوچینگ (مربی گری) در سازمان و شرکت های امروزی
حسن غریبی - ثمین حاجی فتحعلی - رحیم دلایی میلان - علی اکبری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3