0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
معماری سازمانی و اصلاح فرایندها تحولی در افزایش بهرهوری سازمانی
نویسندگان :
رامین نعمتی
1
مهدی زینالی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
معماری سازمانی،اصلاح فرایندها،تحول دیجیتال
چکیده :
امروزه سازمان های موفق به منظور فراهم آوردن شرایط ادامه حیات در محیط رقابتی خود با رقبا ، به کمک اصلاح فرآیندهای کاری و مهندسی مجدد آنها دست به دگرگونی و نوآوری می زنند. جهت رقابتی شدن و رقابتی ماندن، روی آوردن و توجه به فرایندهای کاری امری ضروری است. کافی است به جای دیدن سازمان از منظر عمودی و نمودارهای عریض و طویل سازمانی، سازمان را به صورت افقی نگریست. آن وقت است که فرایندها پدیدار شده و خود را نشان می دهند. برای اینکه به سمت فرایند محوری برویم و مـدیریت برمبنای فرایند را در سازمان پیاده سازی کنیم، ابتدا می بایست فرایندها را به طور دقیق و کامل موردشناسایی قرار دهیم. در ســالهای اخیــر تحــول دیجیتــال بــه موضوعـی مهـم در بخـش تحقیقــات سیستمهای اطلااتـی و همچنیــن در عمـل برای سـازمانها در سراســر جهــان تبدیـل شـده اســت. همزمـان با ورود فنـاوری اطلاعـات بـه سـازمان، موضـوع معمـاری سـازمانی نیز مورد توجـه قرار گرفــت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش فناوری های نوین در امنیت انرژی آلمان
مهدی عمواوبایی
نقش نوآوری های سازه ای در شکل گیری معماری معاصر (بررسی روش ساخت و اجرا در پروژه های فرای اتو و شیگروبان)
مریم نعمت اللهی
بررسی رابطه درآمد مشمول مالیات و چرخش دارایی با عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کنندگی نسبت های نقدینگی
عبدالله عبدی برآفتابی - فاطمه صمدی
مرور نظاممند پژوهشها در زمینه رویکرد انسانمحور به یادگیری و آموزش با هوش مصنوعی مولد در K-12
فاطمه بناءهمزایی - جواد محمدزاده
نقش نوآوری و کارآفرینی بر بهبود چرخه کسب و کار
علی دانش زاد - حمید کاکائی - محمد خضری - کتایون جلالیان - مرجان دامن کشیده
تاثیرات هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال و بررسی اثرات آن بر روی تولید محتوای هوشمند و سرعت پاسخگویی به نیازهای مشتری
میلاد فریدنیا - امیررضا استخریان حقیقی
بررسی چند روش برای دستیابی به یادگیری افزایشی با شبکه های عصبی
شایان محمدی
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
محمد علی شرکت بزازان - عبداله نعامی
بررسی وضعیت مدیریت ارتباطات الکترونیک شرکت بیمه البرز
پرستو زوده
تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز با نقش میانجی رفتار سبز (مورد مطالعه: مشتریان ظروف یکبارمصرف در تهران)
زینت خودآموز
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1