0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
ارائه مدل تاثیر هوش مصنوعی و ادراک بر تجربه مشتری در قلمرو بانکداری باز
نویسندگان :
فرزانه بیگ زاده
1
محمد جلالی بیدگلی
2
علیرضا میرزاعلی
3
1- دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
تجربه مشتری،هوش مصنوعی،بانکداری باز،شخصی سازی
چکیده :
بانکداری باز امکان اشتراکگذاری امن دادههای مالی مشتری با اشخاص ثالث از طریق رابطهای برنامهنویسی کاربردی (API) را فراهم میکند و به نوآوری دامن میزند. هوش مصنوعی از این دادهها برای ارائه خدمات مالی شخصیسازیشده و هوشمند استفاده میکند. تکامل بانکداری باز، که ناشی از ابتکاراتی مانند PSD2 در اروپا و دستور رقابتی بریتانیا بوده است، منجر به رشد اکوسیستمهای ارائهدهندگان داده، ارائهدهندگان خدمات شخص ثالث (TPP) و مصرفکنندگان شده است هوش مصنوعی بانکداری باز را از طریق تشخیص الگو، تحلیل پیشبینانه، پردازش زبان طبیعی (NLP) و اتوماسیون بهبود میبخشد این همافزایی تجربه مشتری را با محصولات سفارشی، رابطهای مکالمهای و برنامهریزی مالی جامع بهبود میبخشد با این حال، چالشهای مربوط به حریم خصوصی دادهها، سوگیری، مقررات و درک مصرفکننده نیازمند توجه دقیق است بازار بانکداری باز شاهد رشد چشمگیری است و هوش مصنوعی نقش مهمی در توسعه آینده آن ایفا میکند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیابی استراتژی های بازاریابی و تاثیر آن بر افزایش ایمنی ساختمان ها در برابر حریق
مائده حسن زاده فرد - بهمن سلامی
بررسی رابطه بین کیفیت شرکت با بازدهی کوتاه مدت و بلند مدت سهام بعد از عرضه اولیه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
الناز سبزه ئی - محسن حمیدیان
طراحی مدل استراتژی تأمین مالی در پروژههای نفت و پتروشیمی
مینو سجودی - فتانه علیزاده مشگانی
الگوریتمهای پیشنهاد دهنده برای مدیریت هزینهها و پیشنهادهای پرداخت شخصیسازیشده
فاطمه کریمی - فاطمه خداپرست
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتار کاری مخرب با تاکید بر اثر میانجی رضایت شغلی برای رسیدن به مزیت رقابتی
ارسلان حسینی - اسکندر عبدالهی
ارزیابی عوامل موثر بر درمان کودکان اوتیسمی در طراحی مراکز آموزشی
نگین قزلباش - منصوره رضاسلطانی
مروری بر مواد نانو کامپوزیتی به عنوان یک ماده جدید در صنعت
محمد قربان نژاد - اکبر رفیعی - محیا الفت میری
Knowing the factors influencing the purchase intention of cosmetic industry customers in mobile commerce platform
Borna Biglarbigilari - Amirreza Estakhrianhaghighi
تبیین ابهامات تأثیرگذاری ویژگی های سود بر بازده سهام در مدل های چند عاملی فاما و فرنچ
مرتضی محمودی - سعید جبارزاده کنگرلویی - جمال بحری ثالث - علی آشتاب
مولفه های معماری تاثیرگذار بر حضور بانوان آسیب دیده اجتماعی در جامعه
عرفانه سادات حسینی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6