0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی فناوری های نوین در انرژی
پیش بینی خواص رئولوژیک پوشش های ضد حریق با استفاده از استنتاج فازی و استنتاج فازی- عصبی تطبیقی
نویسندگان :
زهرا علی زاده بلوکانی
1
محمدرضا کلایی
2
آرمین طاهری
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
2- مرکز تحقیقات و فناوری نانو، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
کلمات کلیدی :
پوشش های ضدحریق،شبکه عصبی،فازی،هوش مصنوعی،یادگیری ماشین
چکیده :
در این پژوهش، مدلی مبتنی بر هوش مصنوعی برای پیش بینی خواص رئولوژیک پوشش های ضد حریق با استفاده از استنتاج فازی استنتاج فازی- عصبی تطبیقی ارائه شده است که امکان حذف آزمایشات هزینهبر و زمانبر را فراهم میکند. ابتدا بهترین ساختار شبکه عصبی تعیین و سپس سیستم استنتاج فازی ارایه شده و در انتها مدل پیشنهادی پژوهش که ترکیب شبکه عصبی با سیستم استنتاج فازی می باشد ارائه گردیده است. در مدل پیشنهادی، نوع نانورس، نسبت های وزنی АРР /MA/ РЕ /TiO2، به عنوان پارامترهای ورودی و ویسکوزیته دینامیکی به عنوان خروجی مدل در نظر گرفته شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
سنتز گرافن اکساید و بررسی تاثیر ضخامت بر روی امپدانس الکتریکی
اکرم علیزاده - ِسعید پرهوده
مدل اصلاح شدة ایزوترمِ جذبِ دوحالتة رنگزاهایِ دیسپرس توسط الیاف پلیمری
نوید ربیعی
عوامل موثر بر حسابداری گزارشگری پایداری با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری در ایران
نعمت مهدی زاده - رسول برادران حسن زاده
تاثیر نوآوری مالی و روش های نوآورانه ی پایش کارآفرینان فنی توسط تامین کنندگان مالی، بر رشد اقتصادی
لیلا سبزقبائی - تیمور محمدی
بررسی روشهای مبتنی بر یادگیری عمیق در شناسایی و کشف تراکنشهای متقلبانه به منظور پولشویی در نظام بانکی
میترا نوری - راضیه فرازکیش - مونا مرادی - سید عظیم حسینی
مقاله مروری تشخیص و شناسایی کودکان با ناهنجاری سندروم داون از طریق آنالیز چهره و شبکه های عصبی
الهه سیدرزاقی - راضیه فرازکیش - مونا مرادی - سیدعظیم حسینی
چشم انداز اقتصاد انرژی در روابط ایران و روسیه پس از جنگ اوکراین
مصطفی اژدری - گارینه کشیشیان سیرکی - زهره پوستین چی
روشها و چالشهای تحملپذیری خطا در شبکههای روی تراشه
مسعود زنگنه
سنتز و شناسایی کمپلکس های خوشه ای Nˊ,N- دی متیل تیو اوره با یون Cu+ و آنیون MoS42
زینب فرهاد مفرد - رضا هیودی
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
محمد علی شرکت بزازان - عبداله نعامی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1