0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نقش فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در هوشمندی کسب وکار بانکی
نویسندگان :
مریم خضری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
کلمات کلیدی :
فرهنگ سازمانی،فرهنگ سازمانی کارآفرینانه،هوشمندی کسب و کار بانکی،کسب و کار هوشمند
چکیده :
بررسی فرهنگ سازمان بهعنوان یک ابزار جمعآوري اطلاعات عمل میکند و مدیران را قادر میسازد تا از این طریق ضمن مقایسه بخشها و گروههاي کاري، به اولویتبندي مسائل پرداخته و ادراکات و انتظارات کارکنان را شناسایی نمایند تا بدین وسیله بتوانند شکاف بین وضع موجود و مطلوب را بهبود بخشند و به تقویت کارآفرینی سازمانی و افزایش زمینه خلاقیت و نوآوري اقدام نمایند. در این عصر، سازمانها با قرار گرفتن در معرض توسعه فناوری و جهانی شدن، مدرنتر، پیچیدهتر و پویاتر میشوند، کسبوکارها در حال توسعه هستند و هر تغییری کسبوکار را برای کسب موفقیت تحت فشار قرار میدهد. . نتایج این مطالعه احتمالاً بر اهمیت و آگاهی افزایش کارآفرینی، فرهنگ سازمانی عوامل حیاتی مؤثر بر عملکرد سازمانی در هوشمندی کسب وکار بانکی بهعنوان عاملی حیاتی در بهبود عملکرد سازمانی بانک و در نتیجه بانک، تأکید میکند. توانایی رقابت، که در یک محیط کارآفرینی بسیار مهم است. رشد سریع اقتصادهای جهانی، تغییر در فناوری، رقابت در بازار و محیط کسب و کار در حال تغییر، باعث شده است که بانک ها برای سودآوری، رشد و عملکرد با هم مبارزه کنند. با رقابت شدید بین بانکها در صنعت، داشتن عملکرد برتر برای آنها ضروری است و بانکها سعی در پیادهسازی و استفاده از ابتکارات مختلفی داشتهاند. با این حال بانک ها ستون فقرات هر اقتصادی و اهمیت آن برای رشد و توسعه آینده کشور است. بنابراین، عملکرد بانک یک نگرانی عمده است و با در نظر گرفتن این موضوع، محققان استدلال کرده اند که رابطه قوی بین کارآفرینی و عملکرد بانک وجود دارد. بنابراین، کارآفرینی با محصولات نوآورانه، نوسازی استراتژیک و خدمات با کیفیت، مزیت های رقابتی بانک ها را در سازمان فراهم می کند و آنها را در چالش های تجاری و بقای خود در بازار با عملکرد بیشتر حفظ می کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Thermodynamic properties of (KCl/KSCN/H2O) ternary electrolyte solution by potentiometric method at T=298.15 ± 0.1 K
Mohammad Ali Bagherinia
بهبود کیفیت تصمیم گیری مدیران عالی درعصر هوش مصنوعی: نقش فناوری های نوین درسازمان ها
حمیده یادگاری - سید حسین هاشمی موسوی
تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیل گر برندسازی افراد مشهور
مریم عطاراسدی - محسن امینی - مهلا کزازی
کاربرد هوش مصنوعی در صنعت نفت و گاز:راهکاری دادهمحور جهت بهینهسازی تصمیم های عملیاتی
بنیامین امیری ابیانه - محمدرضا عاطفی - امیرحسین قاسمی ابیانه
نگاهی جامع به فناوری بلاکچین؛ مزایا، چالشها و فناوریهای مرتبط
علیرضا امیدوند
نقش عوامل روانشناختی در توسعه پایدار مبتنی بر سیاستگذاری انرژی در ایران
گارینه کشیشیان سیرکی - امیر عامری کردیانی - محمود فیضی پور نامقی
ارائه مدل هیبریدی توسعه اکوسیستم نوآوری
فرزانه بیک زاده عباسی - فلور بیک زاده عباسی - مهدیس تقوی
آفند در رسانههای اجتماعی در امور عادی و جنگ
مهدی آقاجانی
اخلاق در روانشناسی و هوش مصنوعی( بررسی مرزهای اخلاقی در جمعآوری دادههای روانشناختی، تصمیمگیریهای درمانی خودکار، و مداخله در احساسات انسان)
کتایون حدادی - مهدیس خوش اخلاق
سنجش اثرگذاری هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک در شرکت های دانش بنیان
هدیه جلالی ارکی - معصومه لطیفی بنماران - زهرا نعامی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6