0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری
نویسندگان :
رسول عبدی
1
علی پورمسگری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
کلمات کلیدی :
اعتبار تجاری،ساختار مالکیت،تنوع پذیری محصول.
چکیده :
در بازارهای رقابتی امروز، شرکت ها برای بهبود عملکرد خود به مشتریان وفادار و سرمایه گذاران مناسب نیاز دارند. بنابراین، برای تامین نیازهای چندگانه مشتریان، شرکت ها به تنوع پذیری محصولات و افزایش اعتبار تجاری روی آورده اند و هم، درصدد تحلیل ساختار مالکیت شرکت ها هستند. از این روهدف این پژوهش بررسی تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران می باشد. برای دستیابی به این هدف نمونه ای متشكل از 199 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1393 تا 1399 در نظر گرفته شد. نتایج نشان دادند که بین مالکیت نهادی و مالکیت شرکتی و اعتبار تجاری رابطه معنی-دار و معکوسی وجود دارد. و همچنین بین مالکیت مدیریتی و اعتبار تجاری رابطه معنی داری به لحاظ آماری وجود ندارد و در نهایت تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری تاثیر معنی داری به لحاظ آماری ندارد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
استخراج مواد رنگزای موجود در پوست انار به روش حلالی و تهیه پودر خشک از آن برای رنگرزی الیاف نساجی
فاطمه سمنانی رهبر - کمال الدین قرنجیگ - مژگان حسین نژاد - هومن ایمانی
یک جمع کننده کامل کننده بر مولتی پلکس کم توان جدید با استفاده از تکنیک Gdi
سعید غریبی - جواد کرمدل - روشنک رفیعی نظری - حسن قلمی باویل علیایی
زبان، فرهنگ و انرژی
حسین شریف آرا - گارینه کشیشیان سیرکی - احسان شریف آرا
بررسی نقش یادگیری سازمانی در هم افزایی سرمایه اجتماعی: مطالعه موردی شرکت نفت فلات قاره ایران
علی عباسی - پروانه گلرد - سید احمد حسینی گل افشانی
ارائه الگوی کیفیت گزارشگری مالی با تاکید بر ابعاد جو سازمانی و نقش میانجی سلامت مالی
نیما اصانلو - محمدرضا پورعلی لاکلایه - محمود صمدی لرگانی - محمدعلی نسیمی
کارآفرینی و نقش آن در توسعه پایدار
محمود احمدی شریف - نادر نقی زاده خوئی
ارزیابی اثرات بازار بزرگ تهران بر بافت های مجاور و گروه های اجتماعی پیرامون در دو دهه اخیر
الناز اخشیک - محمدرضا درودی
روشهای هوشمند پیشبینی ترافیک و مسیریابی بهینه در شبکههای بین خودرویی پویا
محسن ملایری - راضیه فرازکیش - زلیخا جهانبخش نقده
ارتباط بین مدیریت ارتباطات الکترونیک بر ارتقاء میزان رضایت مندی بیمهگذاران شرکت بیمه البرز
پرستو زوده
بررسی توسعه نوآوریهای حسابداری مدیریت در شرکتهای کوچک و متوسط: مطالعه موردی استان گیلان
سیده آمنه میرباقری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3