0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری
نویسندگان :
رسول عبدی
1
علی پورمسگری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
کلمات کلیدی :
اعتبار تجاری،ساختار مالکیت،تنوع پذیری محصول.
چکیده :
در بازارهای رقابتی امروز، شرکت ها برای بهبود عملکرد خود به مشتریان وفادار و سرمایه گذاران مناسب نیاز دارند. بنابراین، برای تامین نیازهای چندگانه مشتریان، شرکت ها به تنوع پذیری محصولات و افزایش اعتبار تجاری روی آورده اند و هم، درصدد تحلیل ساختار مالکیت شرکت ها هستند. از این روهدف این پژوهش بررسی تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران می باشد. برای دستیابی به این هدف نمونه ای متشكل از 199 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1393 تا 1399 در نظر گرفته شد. نتایج نشان دادند که بین مالکیت نهادی و مالکیت شرکتی و اعتبار تجاری رابطه معنی-دار و معکوسی وجود دارد. و همچنین بین مالکیت مدیریتی و اعتبار تجاری رابطه معنی داری به لحاظ آماری وجود ندارد و در نهایت تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری تاثیر معنی داری به لحاظ آماری ندارد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر شوک های جریان نقدی بر ساختار دارایی و سرمایه
رویا دارابی - محمد رضا روشنی گیلوایی
بررسی تاثیر هوشمصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات بانکداری آنلاین
حسام رضایی - مریم مصلح - یحیی خوانساری
دیپلماسی انرژی: راهکارهای عملی برای کاهش تنشهای بینالمللی در ۲۰۲۵
معصومه علیانپور
بررسی عملکرد فتوولتائیک یکپارچه با سیستم سایبان ادغامی در بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان
فردین بابازاده
بررسی پتانسیلهای استفاده از فناوریهای نوین تولید انرژی در شهر بابلسر
همراه اکبرخان زاده - علی رضا حیدری - سمانه دیمه
ارائه روش ترکیبی تشخیص تغییر چهره با استفاده از پردازش تصویر: رویکرد یادگیری ماشین
محمد ذوالفقاری
G-C3N4 modified with Go (g-C3N4/Go): Effective nanocomposite for the removal and photodegradation of the tetracycline antibiotic
Mohammadjavad Jahanshahi
ساخت فولاد ماریجینگ به روش ساخت افزایشی و مقایسه خواص مکانیکی آن قبل وبعد از عملیات حرارتی
محمد رزازی بروجنی - سحر خلفه جواد جواد
تأثیر استراتژیهای شرکت بر لحن و خوانایی گزارشگری مالی شرکتها
مرتضی تشکری - رویا دارابی - حسین بدیعی
نمود مفاهیم شیعی در پیدایش نقوش تزئینی مساجد صفویه و قاجاریه (بررسی تطبیقی مسجد امام اصفهان و مسجد امام بروجرد)
گیسو ماهوتی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1