0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری
نویسندگان :
رسول عبدی
1
علی پورمسگری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
کلمات کلیدی :
اعتبار تجاری،ساختار مالکیت،تنوع پذیری محصول.
چکیده :
در بازارهای رقابتی امروز، شرکت ها برای بهبود عملکرد خود به مشتریان وفادار و سرمایه گذاران مناسب نیاز دارند. بنابراین، برای تامین نیازهای چندگانه مشتریان، شرکت ها به تنوع پذیری محصولات و افزایش اعتبار تجاری روی آورده اند و هم، درصدد تحلیل ساختار مالکیت شرکت ها هستند. از این روهدف این پژوهش بررسی تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران می باشد. برای دستیابی به این هدف نمونه ای متشكل از 199 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1393 تا 1399 در نظر گرفته شد. نتایج نشان دادند که بین مالکیت نهادی و مالکیت شرکتی و اعتبار تجاری رابطه معنی-دار و معکوسی وجود دارد. و همچنین بین مالکیت مدیریتی و اعتبار تجاری رابطه معنی داری به لحاظ آماری وجود ندارد و در نهایت تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری تاثیر معنی داری به لحاظ آماری ندارد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
سنتز و بررسی خواص الکترولیت یورتانی تابشپز برای باطریهای یون لیتیمی
اکبر رفیعی - زهرا رحمانی - بهزاد شیرکوند هداوند
سنتز و شناسایی کمپلکس های خوشه ای Nˊ,N- دی متیل تیو اوره با یون Cu+ و آنیون MoS42
زینب فرهاد مفرد - رضا هیودی
بررسی رابطه بین سیاست های سرمایه گذاری شرکت با شوک های تورمی با نقش تعدیل گری کیفیت کنترل داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اعظم رمضانی - عارفه محقق
تحلیل انرژی و اکسرژی نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان
شاهین شمسی - خاتون صالحی
بررسی خواص مکانیکی فشاری و جذب آب داربست های مرکب از جنس پلی-کاپرولاکتون/ نانو هیدروکسی آپاتیت چاپ شده با چاپگر سه بعدی بر اساس فن آوری روش لایه نشانی ذوبی
بهنام آخوندی - وحید مدانلو
باغ ایرانی، رهیافتی در خلق معماری چندحسی در محیطهای هنردرمانی
ملیکا ملکی - ناهید صادقی پی
واکاوی تاثیر هوش مصنوعی بر خلوت در مکان فیزیکی و دنیای متاورس
زینب میرحبیبیان - لیلا کریمی فرد
بهبود کیفیت تصمیم گیری مدیران عالی درعصر هوش مصنوعی: نقش فناوری های نوین درسازمان ها
حمیده یادگاری
تأثیر هوش تجاری، یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت های دانش بنیان واقع در پارک نوآوری دانشگاه تهران
احسان رضاپور کمال آباد - حمیدرضا وزیری گهر
نقش هوش مصنوعی در تحول سیستمهای مدیریت دانش سازمانی: مروری بر روندها و چالشها
کیانوش نوری باشکند - زلیخا جهانبخش نقده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0