0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری
نویسندگان :
رسول عبدی
1
علی پورمسگری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
کلمات کلیدی :
اعتبار تجاری،ساختار مالکیت،تنوع پذیری محصول.
چکیده :
در بازارهای رقابتی امروز، شرکت ها برای بهبود عملکرد خود به مشتریان وفادار و سرمایه گذاران مناسب نیاز دارند. بنابراین، برای تامین نیازهای چندگانه مشتریان، شرکت ها به تنوع پذیری محصولات و افزایش اعتبار تجاری روی آورده اند و هم، درصدد تحلیل ساختار مالکیت شرکت ها هستند. از این روهدف این پژوهش بررسی تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران می باشد. برای دستیابی به این هدف نمونه ای متشكل از 199 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1393 تا 1399 در نظر گرفته شد. نتایج نشان دادند که بین مالکیت نهادی و مالکیت شرکتی و اعتبار تجاری رابطه معنی-دار و معکوسی وجود دارد. و همچنین بین مالکیت مدیریتی و اعتبار تجاری رابطه معنی داری به لحاظ آماری وجود ندارد و در نهایت تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری تاثیر معنی داری به لحاظ آماری ندارد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر هزینه های نمایندگی، اندازه و ساختار سرمایه بر سودآوری بانکهای پذیرفته شده در بورس تهران
رویا دارابی - سارا ناصری نسب
دیپلماسی هوش مصنوعی؛ فرصتها و چالشها
سید مصطفی شریفی - گارینه کشیشیان سیرکی - حسن خداوردی
بررسی توسعه دولت الکترونیک در ایران و چالش های پیش روی آن
محبوبه کمالی دولت آبادی - فاطمه صراف
بررسی تأثیر پیچیدگی اطلاعات حسابداری بر فساد مالیاتی و اجتناب مالیاتی
محدثه میراحمدی
بررسی نقاط قوت و ضعف حرفه گرایی حسابرسان بر تعارض حرفهای سازمانی
خدیجه صابری - فاطمه صراف - بهمن بنی مهد - محسن حمیدیان
نانو پوشش های ضد خوردگی در صنعت
مهرنوش محمدی - علی نادری پسند
تأثیر هوش تجاری، یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت های دانش بنیان واقع در پارک نوآوری دانشگاه تهران
احسان رضاپور کمال آباد - حمیدرضا وزیری گهر
بررسی ریسک سرریز نوسان در اکوسیستم نوآوری با تأکید بر فینتک
مهدیس تقوی - فریدون رهنمای رودپشتی - فرزانه بیک زاده عباسی - سیاب ممی پور
بهینهسازی تشخیص کیفیت مغز بادام با مدلهای یادگیری عمیق: تحلیل دقت و کارایی در سامانههای خودکار
آریا مختارپور - تورج مختارپور - سمیه میراحمدی باباحیدری
مروری بر کاربرد مدلهای یادگیری عمیق در پیشبینی قیمت ارزهای دیجیتال
زینب مهرانی راد - هدیه مرادی - مریم حاجییی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6