0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری
نویسندگان :
رسول عبدی
1
علی پورمسگری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
کلمات کلیدی :
اعتبار تجاری،ساختار مالکیت،تنوع پذیری محصول.
چکیده :
در بازارهای رقابتی امروز، شرکت ها برای بهبود عملکرد خود به مشتریان وفادار و سرمایه گذاران مناسب نیاز دارند. بنابراین، برای تامین نیازهای چندگانه مشتریان، شرکت ها به تنوع پذیری محصولات و افزایش اعتبار تجاری روی آورده اند و هم، درصدد تحلیل ساختار مالکیت شرکت ها هستند. از این روهدف این پژوهش بررسی تاثیر تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران می باشد. برای دستیابی به این هدف نمونه ای متشكل از 199 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1393 تا 1399 در نظر گرفته شد. نتایج نشان دادند که بین مالکیت نهادی و مالکیت شرکتی و اعتبار تجاری رابطه معنی-دار و معکوسی وجود دارد. و همچنین بین مالکیت مدیریتی و اعتبار تجاری رابطه معنی داری به لحاظ آماری وجود ندارد و در نهایت تنوع پذیری محصول بر رابطه بین ساختار مالکیت و اعتبار تجاری تاثیر معنی داری به لحاظ آماری ندارد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مطالعه ترویجی از ارزیابی به هنگام از ارزش اجتماعی مالی دیجیتالی انجام شده در کشورهای نوظهور از دیدگاه جدید محیط زیست، اجتماع و حاکمیت شرکتی و تعمیم نتایج و بومی سازی آن در ایران اسلامی
نعمت اله عالی پور - مهسا زنگنه
طراحی یک اکو سیستم مالی با تجدید نظر بر استفاده از بستر بلاکچین
داریوش آآقازاده - سید مهران عربی زنجانی - رسول برادران حسن زاده
A Review of Novel Nanosystems in Enhancing Cell Death in Breast Cancer: Important Conclusions From Recent Advances
MohammadHossein Karami - Majid Abdouss - MohammadReza Kalaee - Omid Moradi
ابزار های حسابداری گزارشگری پایداری با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری در ایران
نعمت مهدی زاده - یونس بادآور نهندی
کاربرد یادگیری ماشین در مدل سازی و پیش بینی هزینه های درمان
فردین سلیمانی - حمیدرضا فراهانی - الهه رحمتی
ارزیابی فرآیند مدیریت ریسک و بلوغ در سازمان
نسترن احمدی - حامد ستاک
توسعه یک مدل فازی عصبی برای شبیه سازی سیستمهای دینامیک
رضا سعیدپور - احد سلطانی سروستانی
بررسی تاثیر امواج های الکترومغناطیس بر متابولیسم آهن موجودات
فاطمه عدلی - زهرا تقوی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی: پیام رسان تلگرام
فاطمه خواجه فینی - محمدرضا حمیدی زاده - عبداله نعامی - فتانه علیزاده مشکانی
TRANSPARENT SOLAR PANELS AND ITS APPLICATIONS IN BUILDINGS AND ELECTRIC VIHECLES
Mohammad Esmaeil Nazari - Morteza Rajabpour
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3