0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی فناوری های نوین در انرژی و مواد
زبان، فرهنگ و انرژی
نویسندگان :
حسین شریف آرا
1
گارینه کشیشیان سیرکی
2
احسان شریف آرا
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران جنوب
3- دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران
کلمات کلیدی :
انرژی،زبان،فرهنگ،پیشینی،پدیدارشناسانه
چکیده :
چکیده: انرژی نیازمند زبان و فرهنگ مناسب است تا در تعامل و گفتمان منظم با آن ها بتواند ظرفیت و رفتارش را در فرایند تولید و توزیع برای ارائه موثر خدمات تنظیم سازد. این نوشتار بر آن است تا ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت پیشینی بودن این نیاز، به معرفی یک روششناسی مناسب بپردازد تا تسهیلگر فهم متقابل و سازنده میان بخش انرزی با زبان و فرهنگ باشد. بر همین اساس برای دستیابی به موفقیت بیشتر در عبور موفق از مسائل و مشکلات بر راه و پیشروی صنعت انرژی در ارائه خدمات، این نوشتار سیاستگذاران، تصمیمگیرندگان، طراحان و مجریان این حوزه را پیش از انجام هر اندیشه و کنشی در تولید و توزیع، به توجه و تأکید بر اولویتبخشی به ویژگیها و مختصات مفاهیم زبانی و فرهنگی بهرهبرداران، تجربههای زیسته و افقهای انتطار آنان در کمیت و کیفیت مصرف انرژی فرا میخواند. و در همین رابطه برای بهبود درک متقابل در همیاری و همافزایی بخش انرژی با مردم و محیط زیستشان، رویکردی مفهومی و پدیدارشناسانه با تأکید بر اهمیت حضور و فهم دیگری ارائه میدهد تا هر یک از سهگانه زبان، فرهنگ و انرژی، ضمن اجتناب از سوژه گی محض، به تعاملی معنایی و عملیاتی دست یابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارتباط بین عدم اطمینان در جریان وجوه نقد با سیاست پرداخت سود سهام
رویا دارابی - مهران نصرت زاده
بهبود توازن بار در رایانش ابری با بهره گیری از الگوریتم بهینه ساز تک کاندید
اکرم باقری مصلح آبادی - امیر صحافی
Graphene-oxide (GO) Electrophoresis Deposition on PET Film Coated by Indium Tin Oxide (ITO)
Ali Rezaei
ZINC OXIDE NANOPARTICLES IN MODERN SUNSCREENS
Arezoo Ershadi Yamchi - Amin Nazarloo
Preparation of effective magnetic graphene quantum dot nanocomposite for tetracycline absorption
Negin alsadat Mirhosseini rayen - Mohammadjavad Jahanshahi
بررسی قراردادآتی زعفران در ایران
مهوش فرخی - علی نجفی مقدم - رویا دارابی
تأثیر آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با تأکید بر نقش اعتماد مشتریان و مشتری نوازی
رضا کوچک پور نصفی - حمید رضا سعید نیا - حمید سعیدی - رحیم محترم
مولفه های معماری تاثیرگذار بر حضور بانوان آسیب دیده اجتماعی در جامعه
عرفانه سادات حسینی
تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) .
محمد جواد گل زاده - صابر خندان علمداری - ندا فرح بخش - نوشین ساعدی مهربانی
مدل مدیریت موجودی براساس زنجیره تامین ناب جهت افزایش سطح خدمات توزیع در صنعت خودرو
حسین غضنفری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3