0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
طراحی استراتژی بازاریابی خدمات شنوایی شناسی با رویکرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده در ایران
نویسندگان :
حکیم مخدومی شربیانی
1
1- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی بازاریابی،رفتار مصرف کننده،تئوری رفتار برنامه ریزی شده،خدمات شنوایی شناسی
چکیده :
آسیب شنوایی ناتوان کننده شیوع گسترده ای در ایران و سایرجوامع دارد اما فقط 17 درصد افراداز خدمات توانبخشی بهره مند می شوند. هدف این پژوهش بررسی مشکل و ارائه راهکار در جامعه ایرانی بود. به همین منظوریک تحقیق کیفی و کمی انجام شد. جامعه آماری اعضای انجمن علمی شنوایی شناسی کشور بودند.در بخش کیفی 30 نفر از خبرگان به روش نمونه گیری غیراحتمالی، هدفمند و مصلحتی انتخاب شدند و با آنها مصاحبه بعمل آمد و با مطالعه ادبیات تحقیق متغیرهاو گویه های پژوهش شناسایی شدند. دربخش کمی براساس فرمول نمونه گیری کوکران برای جامعه آماری محدود، حداقل حجم نمونه برابر با 222 بود.سپس پرسشنامه محقق ساخت برای نمونه آماری ارسال شد. از آزمون آماری کولموگروف اسمیرنوف و شاخص های کجی و کشیدگی جهت تعیین وضعیت توزیع داده ها استفاده شد. روابط بین متغیرها و آزمون فرضیه ها با استفاده از آزمون تحلیل عاملی تاییدی و آزمون همبستگی پیرسون بررسی شد. طبق نتایج بدست آمده استراتژی های بازاریابی اصلی برای مدیریت خدمات شنوایی شناسایی و رتبه بندی شدند. همچنین تاثیر استراتژی های بازاریابی بر کنترل رفتاری و قصد رفتاری؛ تاثیر نگرش فرد به رفتار بر قصد رفتاری و همچنین تاثیر کنترل رفتاری بر قصد رفتاری مورد تایید قرار گرفتند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
سنتزCuFe12O19
بیتا جاویدان - پروین غربانی - پروین غربانی
شناسایی مولفه های موثر بر نوآوری های حسابداری مدیریت با استفاده از چارچوب مفهومی راجرز
حبیب اله نخعی - محسن صفائی - مجتبی محمدزاده
بررسی توسعه نوآوریهای حسابداری مدیریت در شرکتهای کوچک و متوسط: مطالعه موردی استان گیلان
سیده آمنه میرباقری
رابطه رقابت در بازار محصول، سرمایهگذاری ریسکپذیر و موفقیت شرکتهای کارآفرین
سید ابراهیم کاظمی
روشهای تأمین مالی کسری بودجه در ایران با رویکرد کنترل سطح قیمت ها
مهدی عباس نژاد - سعید عبدی - علی رضازاده
بررسی رابطه انعطافپذیری مالی با سبک حسابرس در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
نوروز نورالله زاده - غزاله سیفی
جستجویی در ارتباط بصری فضای شهری در شکلگیری حس تعلق افراد به فضا
کیوان نائم - احمد میرزا محمدی
موانع استقرار کنترلهای داخلی اثربخش و راهکار غلبه بر آنها
زهرا شب زنده - فاطمه ایمانی
فرصت ها و تهدیدهای دیپلماسی انرژی ایران در غرب آسیا 2011- 2023 (مطالعه موردی کشور عربستان)
یوسف فصیحی - گارینه کشیشیان سیرکی
رقابتپذیری شرکتها بر ناپایداری کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شیما تقوی - ارمغان ناصر ترابی - فرحدخت عبادی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1