0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
طراحی استراتژی بازاریابی خدمات شنوایی شناسی با رویکرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده در ایران
نویسندگان :
حکیم مخدومی شربیانی
1
1- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی بازاریابی،رفتار مصرف کننده،تئوری رفتار برنامه ریزی شده،خدمات شنوایی شناسی
چکیده :
آسیب شنوایی ناتوان کننده شیوع گسترده ای در ایران و سایرجوامع دارد اما فقط 17 درصد افراداز خدمات توانبخشی بهره مند می شوند. هدف این پژوهش بررسی مشکل و ارائه راهکار در جامعه ایرانی بود. به همین منظوریک تحقیق کیفی و کمی انجام شد. جامعه آماری اعضای انجمن علمی شنوایی شناسی کشور بودند.در بخش کیفی 30 نفر از خبرگان به روش نمونه گیری غیراحتمالی، هدفمند و مصلحتی انتخاب شدند و با آنها مصاحبه بعمل آمد و با مطالعه ادبیات تحقیق متغیرهاو گویه های پژوهش شناسایی شدند. دربخش کمی براساس فرمول نمونه گیری کوکران برای جامعه آماری محدود، حداقل حجم نمونه برابر با 222 بود.سپس پرسشنامه محقق ساخت برای نمونه آماری ارسال شد. از آزمون آماری کولموگروف اسمیرنوف و شاخص های کجی و کشیدگی جهت تعیین وضعیت توزیع داده ها استفاده شد. روابط بین متغیرها و آزمون فرضیه ها با استفاده از آزمون تحلیل عاملی تاییدی و آزمون همبستگی پیرسون بررسی شد. طبق نتایج بدست آمده استراتژی های بازاریابی اصلی برای مدیریت خدمات شنوایی شناسایی و رتبه بندی شدند. همچنین تاثیر استراتژی های بازاریابی بر کنترل رفتاری و قصد رفتاری؛ تاثیر نگرش فرد به رفتار بر قصد رفتاری و همچنین تاثیر کنترل رفتاری بر قصد رفتاری مورد تایید قرار گرفتند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مدیریت سرمایه انسانی در تسعه اکوسیستم نوآوری
فرزانه پوراصغری - مهسا کرمی
Influence of tetrabutylammonium bromide based ionic liquid on the aggregation behavior of Dodecyltrimethylammonium bromide in the Range (293.15 K to 313.13K): Acoustic and volumetric investigation
Hossein Hooshyar
رابطه کیفیت حاکمیت شرکتی با ریسک نکول شرکت با نقش سهامداران کنترلی و رتبه نقدشوندگی سهام
مهدی غلامی زارع - علی پاکدل
تنوع جنسیتی و ارتباط ارزشی اطلاعات حسابداری
علی آشتاب - حمیده محمدزاده
ارزیابی اثرات بازار بزرگ تهران بر بافت های مجاور و گروه های اجتماعی پیرامون در دو دهه اخیر
الناز اخشیک - محمدرضا درودی
اثرگذاری نرخ عقود اسلامی ( در قالب عقود مشارکت) و نوسانات نرخ ارز بر بازده سهام در بانکداری اسلامی
آرش خمی
تبیین نقش توده و فضا در ایجاد هویت و پایداری فضاهای عمومی شهری
فاطمه آرامی - ارغوان قنبری
استفاده از پلتفرم های نوآوری باز برای انتقال تکنولوژی
امیدرضا محمودی نیلو - محمد حسن چراغعلی - فریبا صلاحی - سید صدیقه جلالپور
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
آرزو ایزدنیا - مریم حاجی یی
رابطه سامانههای حسابداری دیجیتالی بر کیفیت تصمیمگیری (مطالعه موردی بانکهای شهر تهران)
محسن حمیدیان - الهه رسولی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3