0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
نویسندگان :
رعنا رحیمی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیکی،سیستم توصیه گر،رضایت مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
چکيده - این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی میپردازد. هدف اصلی، تحلیل فناوریهای نوین هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر شخصی سازی، بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی و افزایش رضایت مشتری است. با بهره گیری از مطالعات موردی و داده های آماری، نشان داده میشود که چگونه ابزارهای هوشمند میتوانند موجب تحول در تعامل با مشتریان شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
امکان سنجی امنیت سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و نوآور
سیدمحمد موقرافضلی - افسون دماوندی - هدی السادات شهامت
بررسی پتانسیلهای استفاده از فناوریهای نوین تولید انرژی در شهر بابلسر
همراه اکبرخان زاده - علی رضا حیدری - سمانه دیمه
چالشهای تحول و مدیریت منابع انسانی دیجتال در عصرVUCA
امیدرضا محمودی نیلو - اشرف شاه منصوری - سید صدیقه جلال پور
ارائه یک طرح احراز هویت و توافق کلید ایمن و کارا مبتنی بر رمزنگاری منحنی بیضوی برای محیطهای اینترنت اشیا صنعتی
رضا شاعری نیا - سید اکبر حسینی - رحمان حاجیان - سید حسین عرفانی
بررسی شاخص های تاب آوری شهر هوشمند و نقش آن در توسعه پایدار شهری
علی علایی - زهرا فتاحیان - فاطمه ویسی
شبیه سازی ترمودینامیکی سوپر آلیاژ پایه آهن – نیکل با استفاده از نرم افزار شبیه ساز Thermo Calculator
امید اشکانی - راحله فدایی بلکور - محمدرضا تعویقی - صباح فروزان
بررسی تطبیقی فلسفه نفس در اندیشه های فارابی، ابن سینا و صدرالمتألهین
مهرنوش حسنزاده - محسن قربانخانی - معصومه افراسیابی
بررسی رابطه درآمد مشمول مالیات و چرخش دارایی با عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کنندگی نسبت های نقدینگی
عبدالله عبدی برآفتابی - فاطمه صمدی
پلیمریزاسیون مینی امولسیونی استایرن با نانو ذره گرافن اکساید و تاثیر آن بر تست حرارتی
ساجده جدی - علیرضا عقیلی
بررسی جامع ایمنی تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) در بیماران دارای دستگاههای کاشتنی قلب و تأثیر آن بر پرسنل پزشکی: مروری سیستماتیک بر یافته های اخیر
سید سروش وکیلی قاهانی - حسن قلمی باویل علیایی - محمد توکلیان راد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3