0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
نویسندگان :
رعنا رحیمی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیکی،سیستم توصیه گر،رضایت مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
چکيده - این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی میپردازد. هدف اصلی، تحلیل فناوریهای نوین هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر شخصی سازی، بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی و افزایش رضایت مشتری است. با بهره گیری از مطالعات موردی و داده های آماری، نشان داده میشود که چگونه ابزارهای هوشمند میتوانند موجب تحول در تعامل با مشتریان شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
An evaluation of the antifungal and antimicrobial properties of some novel chromenopyrimidinones
Atieh Abazari - Mahmood Tajbakhsh - Pouya Taheri
مقایسه تطبیقی ساختمان مدولار در معماری سنتی و مدرن
علی علایی - پریا میرزایی
تاثیر عدالت سازمانی بر رضایت شغلی، رفتار شهروندی و اعتماد سازمانی
منصوره معینی کربکندی - سید احمد حسینی گل افشانی
Nano biosensors in medical and diagnosis
Zahra Karimi - Mozhgan Rahvareh
رویکرد و نگرش ها وتاثیرات معماری معاصر بناهای دولتی وحکومتی دوره پهلوی اول
علی علایی - لیلا کرماجانی - صالحه اسکندریان
تکنیک های هوش مصنوعی بر تحول دیجیتال در صنعت بانکداری
ابوالفضل فرجی
رابطه مدیریت منابع انسانی بر توسعه فرهنگ و اکوسیستم نوآوری در آموزش و پرورش
معصومه حاجی حسینلو - مریم میر قادری
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر نوآوری سبز با نقش میانجی سرمایه انسانی سبز، دانش زیست محیطی و نگرانی مدیریتی محیطی
مائده خوری امیرآبادی - اسکندر عبداللهی
تأثیر هوش تجاری، یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت های دانش بنیان واقع در پارک نوآوری دانشگاه تهران
احسان رضاپور کمال آباد - حمیدرضا وزیری گهر
بررسی چالشهای اخلاقی در سیستمهای هوشمند و راهکارهای جلوگیری از آنها
ساحل رحیم زارعی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0