0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
نویسندگان :
رعنا رحیمی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیکی،سیستم توصیه گر،رضایت مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
چکيده - این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی میپردازد. هدف اصلی، تحلیل فناوریهای نوین هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر شخصی سازی، بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی و افزایش رضایت مشتری است. با بهره گیری از مطالعات موردی و داده های آماری، نشان داده میشود که چگونه ابزارهای هوشمند میتوانند موجب تحول در تعامل با مشتریان شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شبیه سازی کاهش دراگ در خطوط لوله افقی حاوی سیالات غیرنیوتنی توسط نانو سیال نفت/نانوسیلیس
ایمان خنشا - رضا مختاری
تبیین رویکرد برندینگ فرهنگی و کاربست آن در مدیریت برند
پگاه غافل مبارکه
تاثیر مکانیزم های خلق مشترک مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر دستاوردهای سازمانی با تبیین نقش ظرفیت جذب و اثربخشی در انتقال دانش
حامد فلاح تفتی - وحید کبیری نیا - مرجان کوچه مشکی - فرساد کافیان تفتی
A Comparative Study on the Impact of Topological Structural Optimization and Concrete Structures in Enhancing Structural Performance
Kevin Malekzad - Alireza Karimpour
دیجیتالی سازی و فناوری های هوش مصنوعی در حسابداری مدیریت (مرور سیستماتیک بر ادبیات)
محبوبه کمالی دولت آبادی - علی اصغر انواری رستمی
بررسی تاثیر ریسک پذیری شرکت بر رابطه بین توانایی مدیریتی و سرعت تعدیل ساختار سرمایه
محسن حمیدیان - سید محمد ذاکرحسینی
تاثیرات استفاده از روش رسوب گذاری شیمیایی در تولید نانو ذرات
فاطمه خدایی - امید مرادی - معصومه صیادیان
عوامل کالبدی موثر بر احساس امنیت در بازسازی پس از سانحه (نمونه موردی: محلات سرآسیاب غربی و سرآسیاب شرقی شهر ملارد
عاطفه نوری کردکندی - الهام امینی
بررسی تئوریهای سکوت و آوا در حسابرسی
فهیمه ابراهیمی - آرزو مصلی نژاد
شناسایی مولفه های موثر بر نوآوری های حسابداری مدیریت با استفاده از چارچوب مفهومی راجرز
حبیب اله نخعی - محسن صفائی - مجتبی محمدزاده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3