0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
نویسندگان :
رعنا رحیمی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیکی،سیستم توصیه گر،رضایت مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
چکيده - این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی میپردازد. هدف اصلی، تحلیل فناوریهای نوین هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر شخصی سازی، بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی و افزایش رضایت مشتری است. با بهره گیری از مطالعات موردی و داده های آماری، نشان داده میشود که چگونه ابزارهای هوشمند میتوانند موجب تحول در تعامل با مشتریان شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
کاربردهای هوش مصنوعی در بهینهسازی عملکرد ساختمانهای سبز: فرصتها، مکانیزمها و چالشها
رضا محمدبیک - سید عظیم حسینی
Analysis of CO2 Storage Phenomenon for Optimizing Enhanced Oil Recovery
Reza Jamali toygun
کارآفرینی و نقش آن در توسعه پایدار
محمود احمدی شریف - نادر نقی زاده خوئی
Energy Absorption Evaluating of Corrugated Composite Sandwich panel and Corrugated Composite Sandwich Panels Reinforced by without Pre-strain Shape Memory Alloy Wires under Compression test
Morteza Rajabpour - Seyed mohamadreza Khalili - Reza Eslami-Farsani
بکارگیری نرم افزار سیمولینک برای بهینه سازی استفاده از پنل های خورشیدی
سید علیرضا موسوی شیرازی - عباس فاضل مجید السلطان
بررسی ارتباط بین کیفیت حسابرسی در تأثیرگذاری ساختار سررسید بدهی کوتاه مدت بر معیار ریسک سقوط قیمت سهام
حسن چناری بوکت - نسرین شبنلویی
مواد رسانای الکتریکی منعطف برپایه پلیمرهای هادی و نانومواد
نیلوفر رفیع زاده زعیم - رامین خواجوی - داود طغرایی - جواد علمایی - داود زارعی
ویژگی های شخصیتی و کیفیت تصمیم گیری سرمایه گذاران بازار سرمایه
احمد آرین تبار
A Multimodal Deep Learning Framework for Early Detection of Alzheimer’s Disease
MohammadReza Shirdel - Kyanoosh Azizi - Fatemeh Khodaparast
رابطه کیفیت حاکمیت شرکتی با ریسک نکول شرکت با نقش سهامداران کنترلی و رتبه نقدشوندگی سهام
مهدی غلامی زارع - علی پاکدل
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1