0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
نویسندگان :
رعنا رحیمی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیکی،سیستم توصیه گر،رضایت مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
چکيده - این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی میپردازد. هدف اصلی، تحلیل فناوریهای نوین هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر شخصی سازی، بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی و افزایش رضایت مشتری است. با بهره گیری از مطالعات موردی و داده های آماری، نشان داده میشود که چگونه ابزارهای هوشمند میتوانند موجب تحول در تعامل با مشتریان شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر کاهش آشفتگی مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
عارفه محقق - فاطمه مرجانی
فراتحلیل اثربخشی بانکداری اجتماعی بر فرآیند تصمیمگیری مدیران بانک سپه استان بوشهر
علی نوزنگ - عبداله خادمی مقدم
دستگاه لمسی مبتنی بر پین برای افراد دارای اختلال بینایی: تشخیص لبه بلادرنگ و بازنمایی لمسی با استفاده از هوش مصنوعی
آرمیتا میرزاباقی
بررسی جامع ایمنی تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) در بیماران دارای دستگاههای کاشتنی قلب و تأثیر آن بر پرسنل پزشکی: مروری سیستماتیک بر یافته های اخیر
سید سروش وکیلی قاهانی - حسن قلمی باویل علیایی - محمد توکلیان راد
تبیین شاخص های آفرینش معماری بیونیک و معماری پویا
زهرا داس مه
تأثیر هوش مصنوعی عمومی بر چشم انداز فناوری آینده
نیما حاجیان افراکتی
امکان سنجی امنیت سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و نوآور
سیدمحمد موقرافضلی - افسون دماوندی - هدی السادات شهامت
بررسی اثر تحقیقات حسابداری در ارتقاء توان حسابداران درحل مشکلات مالی و حسابداری
امنه رئیس زاده
بهینهسازی سطح امنیت در مقابل حملات سیاهچاله و خاکستریچاله در MANETs به روش ترکیبی با استفاده از پروتکل DSR و کاهش مصرف انرژی
آیدا پرنیان فر - مریم حاجی یی
بررسی رابطه بین چرخه عمر بر مدیریت سود
احمد حشمتی - فاطمه صراف
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1