0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
نویسندگان :
رعنا رحیمی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیکی،سیستم توصیه گر،رضایت مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
چکيده - این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی میپردازد. هدف اصلی، تحلیل فناوریهای نوین هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر شخصی سازی، بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی و افزایش رضایت مشتری است. با بهره گیری از مطالعات موردی و داده های آماری، نشان داده میشود که چگونه ابزارهای هوشمند میتوانند موجب تحول در تعامل با مشتریان شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش حواس پرت کنهای مثبت بر تجربه بیمار در مکانهای درمانی
امیر حسین روح بخش - بهاره رجایی
تاثیرچالش های امنیت انرژی پاکستان بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران
حمید گمشادزهی - محمدرضا قائدی - یاسر کهرازه
بررسی تاثیر نرخ رشد بازده سهام، بهره وری، انباشت سرمایه، نوسان پذیری قیمت سهام و اعتبار تجاری بر شاخص کارایی بازار سهام شرکت ها
بهزاد بیگی - فاطمه صراف
رهبری دیجیتال برای مدیریت منابع انسانی در عصر نوآوری
امیدرضا محمودی نیلو - محمد حسن چراغعلی - فریبا صلاحی - سید صدیقه جلالپور
بررسی تأثیر قوانین زیست محیطی،حمایت دولتی بر پذیرش اکوسیستم نوآوری سبز با نقش میانجی اکوسیستم محیط رقابت(مورد مطالعه:شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه انرژی های تجدید پذیر)
دکتر الهه میگون پوری - سیداحتشام سیدعلی روته - نسیم جلیلی عابدزاده
Fabrication of Novel WO3 /NiCo2O4 magnetic photocatalysts with enhanced visible-light driven photocatalytic activity in MB degradation from aqueous solution
Narjes Pourabed - Nasim Rahmati - Ali Mohammad-khah
نقش هوش مصنوعی در کمک به مدیران مالی برای شناسایی و کاهش ریسکهای مالی در محیطهای پویا
زهره حاجیها - مهدی دولتشاهی
بررسی راهکارهای افزایش بهرهوری منابع انسانی و تجهیزات در سازمان ها
محمدهاشم کوشا - عبداله مخملی - نداسادات صانعی
بررسی وضعیت مدیریت ارتباطات الکترونیک شرکت بیمه البرز
پرستو زوده
استفاده از ظرفیت بورس برای مهار تورم و رشد تولید
وحید سیفی - معصومه میرمحمدی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1