0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
نویسندگان :
رعنا رحیمی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیکی،سیستم توصیه گر،رضایت مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
چکيده - این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی میپردازد. هدف اصلی، تحلیل فناوریهای نوین هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر شخصی سازی، بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی و افزایش رضایت مشتری است. با بهره گیری از مطالعات موردی و داده های آماری، نشان داده میشود که چگونه ابزارهای هوشمند میتوانند موجب تحول در تعامل با مشتریان شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیرات تغییر نرخ ارز در اقتصاد ایران
مهرداد برون
مروری بر فوق آبگریزی و روشهای ایجاد سطوح فوق آبگریز
هادی ابراهیم فتح آبادی - محمد قربانی
Komagataeibacter xylinus bacterial cellulose and its emerging applications
Mahshad Sadat Kashef Sabery - Amin Meftahi
اثر افزودن نیکل و تانتالیوم به آلیاژ تیتانیوم – مولیبدن و بررسی ویژگی های مکانیکی و فیزیکی مواد: یک مطالعه شبیه سازی
صباح فروزان - امید اشکانی - زهرا ارجمندی
واکاوی عوامل پایداری در طراحی و بازسازی بیمارستان ها
نفیسه باقری - ژاله صابرنژاد
Enhancement of ELT Learners’ Socio-pragmatic Shortfalls through AI-Developed Modules for Interlanguage Pragmatics
Amir Mohammed Asadi - Esmaeil Arib
حسابداری ارزهای دیجیتال
علی نعمتی - مجتبی کریمی - آذین سادات استادرمضان
How do banks interact with fintech startups
Ahmad Bizhani - Zohreh Kianpour
بهکارگیری انرژی دینامیکی آشوب در طراحی شبکههای عصبی غیرخطی برای بهبود تشخیص سرطان در مهندسی پزشکی
محدثه برقی - حسن قلمی باویل علیایی
رابطه بین کنترل داخلی و توسعه پایدار شرکتها با واسطه نقشهای نوآوری اکتشافی و نوآوری بهره برداری
نرگس حسینائی - حبیب اله نخعی - زهره حاجیها - کریم نخعی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1