0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی ارتباط فرآیندهای بازاریابی در ایجاد و توسعه ی اکوسیستم نوآوری
نویسندگان :
نوشین بیان
1
محمدامین اکبری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
اکوسیستم نوآوری،بازاریابی نوآوری،بازاریابی
چکیده :
فرآیندهای بازاریابی میتواند در تحقق بخشیدن به اکوسیستم نوآوری اثرگذار باشد. ارتباط پویایی که در اکوسیستم نوآوری در بین بخشها وجود دارد میتواند در پیشبرد اهداف بازاریابی و به دست آوردن سلطه بر بازار هدف نقش داشته باشد. طبق سخن پیتر دراکر هدف اصلی هر کسب وکار ایجاد مشتری برای خود هست و برای رسیدن به این هدف بایستی دو کارکرد اساسی یعنی نوآوری و بازاریابی را پیش ببرد. در این پژوهش، تحقیقات انگلیسی اخیر موجود در مورد اکوسیستم نوآوری و نقشی که میتواند فرآیندهای بازاریابی در این مسیر داشته باشد مورد بررسی قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی نتایج به دست آمده از پژوهش های اخیر در ارتباط بین فرآیندهای بازاریابی با اکوسیستم نوآوری میباشد. همچنین به ضرورت وجود این اکوسیستم در سازمان های مدرن و وجود بعضی چالش ها و دشواری ها در مناطق محروم می پردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیابی اثر عامل انرژی بر روابط بین الملل با تاکید بر امنیت انرژی (رهیافت توصیفی- تحلیلی)
مجید افشاری راد - سارا نصیری خشت مسجدی - علی رضائی
ارزیابی تحقق پذیری شاخص های شهر هوشمند در شهرهای ایران (نمونه موردی: شهر ارومیه)
کیوان محمدی - ایرج حاتمی علمداری
کاربرد یادگیری عمیق در شهرهای هوشمند
محمد مهدی وکیلیان - مریم موسوی
Proposing an optimization scheme for energy planning in a residential grid-connected micro grid by battery energy storage system
Mohammadreza Mohammadiyan - Jabber Koochaki
مدلی برای توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت کشاورزی
سحر رحیمی - محمدرضا انصاری - بهروز رحیمی
سیاستگذاریها و خط مشی گذاریهای دولتی در توسعه اکوسیستم نوآوری
حمید حمید شیرزاد - حسین محمودی
کاربرد گیمیفیکشن درآموزش پیشگیری از بیماری ها
محمد نادری زاده - نرگس محمد علیپور - مهناز ربیعی - سیده صدیقه جلال پور
Energy Diplomacy of Islamic Republic of Iran in the content of Regional Political – Economy (2003- 2019)
Garineh Keshishyan Siraki
معرفی یک خلاصه ساز متنی، تسهیل در مدیریت رسانه های نوین
احسان باقری - محمد ملکی نیا
تاثیر افشای اختیاری اطلاعات بر تصمیمات سرمایهگذاری با تاکید بر پاندومی کرونا
محمدرضا عباسی استمال - یعقوب فرجی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3