0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی ارتباط فرآیندهای بازاریابی در ایجاد و توسعه ی اکوسیستم نوآوری
نویسندگان :
نوشین بیان
1
محمدامین اکبری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
اکوسیستم نوآوری،بازاریابی نوآوری،بازاریابی
چکیده :
فرآیندهای بازاریابی میتواند در تحقق بخشیدن به اکوسیستم نوآوری اثرگذار باشد. ارتباط پویایی که در اکوسیستم نوآوری در بین بخشها وجود دارد میتواند در پیشبرد اهداف بازاریابی و به دست آوردن سلطه بر بازار هدف نقش داشته باشد. طبق سخن پیتر دراکر هدف اصلی هر کسب وکار ایجاد مشتری برای خود هست و برای رسیدن به این هدف بایستی دو کارکرد اساسی یعنی نوآوری و بازاریابی را پیش ببرد. در این پژوهش، تحقیقات انگلیسی اخیر موجود در مورد اکوسیستم نوآوری و نقشی که میتواند فرآیندهای بازاریابی در این مسیر داشته باشد مورد بررسی قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی نتایج به دست آمده از پژوهش های اخیر در ارتباط بین فرآیندهای بازاریابی با اکوسیستم نوآوری میباشد. همچنین به ضرورت وجود این اکوسیستم در سازمان های مدرن و وجود بعضی چالش ها و دشواری ها در مناطق محروم می پردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی مولفه های تاثیر گذار مجموعه اقامتی تفریحی جهت جذب توریست
رضا اکبری
تبیین رویکرد برندینگ فرهنگی و کاربست آن در مدیریت برند
پگاه غافل مبارکه
تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف (مطالعه فروشگاه های آنلاین موادغذایی)
فاطمه خواجه فینی - محمدرضا حمیدی زاده - عبداله نعامی - فتانه علیزاده مشکانی
تبیین و توصیف نقش سیاست های پولی و مالی بر بیکاری در اقتصاد ایران
ناهید جعفری نجف آبادی - فاطمه زندی - بیژن صفوی - محمد خضری
آثار پاندمی کرونا بر اقتصاد ایران
وحید سپهر - فاطمه زندی - بیژن صفوی - محمد خضری
آموزش کار آفرینی و بازاریابی دیجیتال برای بهبود رفاه جامعه روستاییان استان کرمانشاه
نوشین عبدالله زاده قلعه جوقی - پروانه سلاطین
بررسی اثر سواد مالی بر رابطه بین سوگیری رفتاری و تصمیمات سرمایه گذاری (در بورس اوراق بهادار تهران)
محمد توکلی - افسانه آقازاده
نقش فناوریهای هوش مصنوعی در کاهش ناترازی انرژی صنایع
امین مقصودی - مهران صدری
طراحی مرکز بین المللی سینمایی با رویکرد اشتراکات معماری و سینما
فائزه سلیمی فر
پیش بینی پارامترهای اتم های فراسرد در یک شبکه مغناطیسی دایمی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
پروین کریمی - میریوسف حسینی ورزقانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3