0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی ارتباط فرآیندهای بازاریابی در ایجاد و توسعه ی اکوسیستم نوآوری
نویسندگان :
نوشین بیان
1
محمدامین اکبری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
اکوسیستم نوآوری،بازاریابی نوآوری،بازاریابی
چکیده :
فرآیندهای بازاریابی میتواند در تحقق بخشیدن به اکوسیستم نوآوری اثرگذار باشد. ارتباط پویایی که در اکوسیستم نوآوری در بین بخشها وجود دارد میتواند در پیشبرد اهداف بازاریابی و به دست آوردن سلطه بر بازار هدف نقش داشته باشد. طبق سخن پیتر دراکر هدف اصلی هر کسب وکار ایجاد مشتری برای خود هست و برای رسیدن به این هدف بایستی دو کارکرد اساسی یعنی نوآوری و بازاریابی را پیش ببرد. در این پژوهش، تحقیقات انگلیسی اخیر موجود در مورد اکوسیستم نوآوری و نقشی که میتواند فرآیندهای بازاریابی در این مسیر داشته باشد مورد بررسی قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی نتایج به دست آمده از پژوهش های اخیر در ارتباط بین فرآیندهای بازاریابی با اکوسیستم نوآوری میباشد. همچنین به ضرورت وجود این اکوسیستم در سازمان های مدرن و وجود بعضی چالش ها و دشواری ها در مناطق محروم می پردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
زبان، فرهنگ و انرژی
حسین شریف آرا - گارینه کشیشیان سیرکی - احسان شریف آرا
نقش فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در هوشمندی کسب وکار بانکی
مریم خضری
برنامه ریزی و مدیریت بهینه انرژی منابع تولید پراکنده و ذخیره ساز باتری در ریزشبکه هوشمند با هدف کاهش هزینه بهره برداری توسط الگوریتم جستجوی فاخته
احمد قالیبافان - اسماعیل خلیل زاده
Structures and properties of dacarbazine –BX3 (X=F, Cl) complexes: an investigation with Hartree-Fock, and Density Functional Theory
Hossein Hooshyar
مطالعه ای پیرامون فرضیه سیاسی (هزینه های سیاسی) و تأثیر آن بر عملکرد شرکتها: شواهدی تجربی از بورس اوراق بهادار تهران
محمدرضا فشکی
ارتباط هوش مصنوعی با سرمایهگذاری در تولید شگفتی اثربخشی الگوریتمها بر رونق سرمایه و خلق آینده صنعت
جواد حسنی - زهرا گودرزی - فرزانه وفادار
بررسی فناوری های بازیابی گوگرد از گاز اسیدی ترش
یاسمن رازبان - هومن فتوره چی
تاثیر میدان های الکترومغناطیسی و رادیوفرکانسی بر مسافران و سیستم های الکترونیکی در هواپیماها
آی سان طالبی - هستی شاکری
عوامل کالبدی موثر بر احساس امنیت در بازسازی پس از سانحه (نمونه موردی: محلات سرآسیاب غربی و سرآسیاب شرقی شهر ملارد
عاطفه نوری کردکندی - الهام امینی
عوامل موثر در شکل گیری معماری دوران قاجار در منطقه کرمانشاه
علی علایی - لیلا کرماجانی - صالحه اسکندریان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1