0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی ارتباط فرآیندهای بازاریابی در ایجاد و توسعه ی اکوسیستم نوآوری
نویسندگان :
نوشین بیان
1
محمدامین اکبری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
اکوسیستم نوآوری،بازاریابی نوآوری،بازاریابی
چکیده :
فرآیندهای بازاریابی میتواند در تحقق بخشیدن به اکوسیستم نوآوری اثرگذار باشد. ارتباط پویایی که در اکوسیستم نوآوری در بین بخشها وجود دارد میتواند در پیشبرد اهداف بازاریابی و به دست آوردن سلطه بر بازار هدف نقش داشته باشد. طبق سخن پیتر دراکر هدف اصلی هر کسب وکار ایجاد مشتری برای خود هست و برای رسیدن به این هدف بایستی دو کارکرد اساسی یعنی نوآوری و بازاریابی را پیش ببرد. در این پژوهش، تحقیقات انگلیسی اخیر موجود در مورد اکوسیستم نوآوری و نقشی که میتواند فرآیندهای بازاریابی در این مسیر داشته باشد مورد بررسی قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی نتایج به دست آمده از پژوهش های اخیر در ارتباط بین فرآیندهای بازاریابی با اکوسیستم نوآوری میباشد. همچنین به ضرورت وجود این اکوسیستم در سازمان های مدرن و وجود بعضی چالش ها و دشواری ها در مناطق محروم می پردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه سیاست های زیست فناوری با تاکید بر بعد اجتماعی در کشور از منظر سند چشم انداز 1404 در وزارت جهاد کشاورزی
سهیل اقبالی زاده - صدیقه طوطیان - لیلا سعیدی - شهرزاد طیاران
مالی عصبی و تاثیر آن بررفتار سرمایه گذاران حقیقی
علی نجفی مقدم - مرتضی مریمی یعقوبیان
تحلیل تطبیقی نقش هوش مصنوعی در ارتقای صنایع خلاق ایران با تأکید بر سیاستگذاری فناورمحور فرهنگی
عبدالرحیم رحیمی - عادل قربانی
کاهش مصرف انرژی با استفاده از رنگ در ساختمانهای مسکونی بر اساس اقلیم شهرهای ایران و المانهای ساختمان های مسکونی
عمید مرندی - عباس آمی سما - محیا الفت میری - سمیه پژهان - اکبر رفیعی
برنامه ریزی و مدیریت بهینه انرژی منابع تولید پراکنده و ذخیره ساز باتری در ریزشبکه هوشمند با هدف کاهش هزینه بهره برداری توسط الگوریتم جستجوی فاخته
احمد قالیبافان - اسماعیل خلیل زاده
الگوریتمهای پیشنهاد دهنده برای مدیریت هزینهها و پیشنهادهای پرداخت شخصیسازیشده
فاطمه کریمی
Influence of tetrabutylammonium bromide based ionic liquid on the aggregation behavior of Dodecyltrimethylammonium bromide in the Range (293.15 K to 313.13K): Acoustic and volumetric investigation
Hossein Hooshyar
مروری بر کاربردهای بستر BIM در مدیریت مصرف انرژی ساختمان هوشمند
محمد امامی کورنده - سعید فرخی زاده
شناسائی عوامل مؤثر بر تجدید ارزیابی در پیمانکاریها با تأکید بر افزایش سرمایه
حسین تیموری
بررسی تأثیر شوک های قیمت نفت بر درآمد گردشگری و رشد اقتصادی در ایران با روش خودرگرسیون برداری ساختاری (SVAR)
عزیز عارف نیا - دکتر محمد سخنور
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0