0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنفرانس ملی معماری فردا - شهر آینده: چالش ها و راه کنش های عصر هوشمند سازی
ارزیابی استراتژی های بازاریابی و تاثیر آن بر افزایش ایمنی ساختمان ها در برابر حریق
نویسندگان :
مائده حسن زاده فرد
1
بهمن سلامی
2
1- دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران جنوب
2- دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی سازمانی،حریق،استراتژی بازاریابی،ایمنی در برابر حریق،قابلیتهای بازاریابی پایداری،آتش،آتش سوزی
چکیده :
ایمنی یک ساختمان در برابر آتش کلیشه اي است که همه ما ضرورت آن را میدانیم و عمدتا عدم وجود آن را حس می کنیم.تحقیقات انجام شده در زمینه همسویی استراتژیك، وجود ارتباط مثبت بین استراتژي هاي رقابتی، فناوري اطلاعات و عملكرد سازمانی را نشان میدهد و مدیرانی که موفق به ایجاد همسویی استراتژي هاي سازمانی و بازاریابی شده اند، بسیار در زمینه فروش و ارائه خدمت موفق تر هستند.هدف از این مقاله تاثیر همراستائی استراتژي هاي سازمانی با استراتژي هاي بازاریابی مطابق با طبقه بندي مایلز و اسنو می باشد.همچنین از اهداف دیگر این مقاله شناسایی انواع استراتژی های بازاریابی و تاثیر آن بر ایمنی ساختمان ها در برابر حریق می باشد. با توجه به تحلیل های صورت پذیرفته ابتدا شبکه مورد مطالعه ترسیم شده، سپس بر اساس شبکه سلسله مراتبی شناسایی شده و تحلیل میگردد، سپس مولفه های اصلی وزن بندی شده و در نهایت سیاست های کلی ارزش گذاری شدند. از این رو شرکت هایی که در حوزه ایمن سازی ساختمان در برابر حریق فعالیت میکنند می توانند با توجه به نیازها و شرایط خود برای بهتر شدن بازار کار و معرفی هرچه بهتر خدمات و محصولات خود در این زمینه، الگوبرداری و استفاده کنند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
استفاده از روش رگرسیون پانل برای بررسی تأثیر متغیرهای رقابت و بانکداری سایه بر سودآوری بانکها
فاطمه زندی - فرشاد خالوزاده
شناسایی مولفه های موثر بر نوآوری های حسابداری مدیریت با استفاده از چارچوب مفهومی راجرز
حبیب اله نخعی - محسن صفائی - مجتبی محمدزاده
ارزیابی سیستم های اطلاعاتی حسابداری با استفاده از مدل سیستم اطلاعاتی دیلون و مکلین (DM ISM) در بین بانکها در دوران بیماری همه گیر کرونا
حمیدرضا دجعفری دهکری - نعمت اله عالی پور
Preparation of biomass nanocomposite from Pampas and metal oxide nanoparticle derived metal-organic frameworks Ni-MOF as electrode materials for supercapacitor fabrication
Maryam Nouzari
Deposition temperature effects on microstructure of Te thin films
Mahdi Manouchehrian
ارزیابی پذیرش بانکداری دیجیتال از سوی مشتریان با استفاده از مدل پذیرش فناوری دیویس
فرشاد خالوزاده
فوتوکاتالیستهای هیبرید ی برای تصفیه پسابها ی آلوده به آنتی بیوتیکها
مهسا پیگر حبیب زاده - مهدی ارجمند - رضا فضائلی - آیدا گیفانی
مروری بر ادبیات شکاف انتظارات حسابرسی
مهدی مران جوری - احسان ولدی
تاملی بر ضرورت هوشمند سازی مدیریت بحران در کاهش خطر پذیری سوانح طبیعی
زهرا کمری - سیده زهرا اکبریان
مطالعه بررسی عملکرد شرکتهای عمدهفروشی و خردهفروشی جهت ادغام نوآوریها در رویه های منابع انسانی، ظرفیت های نوآوری و مزیت رقابتی
نعمت اله عالی پور - مهسا زنگنه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1