0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنفرانس ملی معماری فردا - شهر آینده: چالش ها و راه کنش های عصر هوشمند سازی
ارزیابی استراتژی های بازاریابی و تاثیر آن بر افزایش ایمنی ساختمان ها در برابر حریق
نویسندگان :
مائده حسن زاده فرد
1
بهمن سلامی
2
1- دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران جنوب
2- دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی سازمانی،حریق،استراتژی بازاریابی،ایمنی در برابر حریق،قابلیتهای بازاریابی پایداری،آتش،آتش سوزی
چکیده :
ایمنی یک ساختمان در برابر آتش کلیشه اي است که همه ما ضرورت آن را میدانیم و عمدتا عدم وجود آن را حس می کنیم.تحقیقات انجام شده در زمینه همسویی استراتژیك، وجود ارتباط مثبت بین استراتژي هاي رقابتی، فناوري اطلاعات و عملكرد سازمانی را نشان میدهد و مدیرانی که موفق به ایجاد همسویی استراتژي هاي سازمانی و بازاریابی شده اند، بسیار در زمینه فروش و ارائه خدمت موفق تر هستند.هدف از این مقاله تاثیر همراستائی استراتژي هاي سازمانی با استراتژي هاي بازاریابی مطابق با طبقه بندي مایلز و اسنو می باشد.همچنین از اهداف دیگر این مقاله شناسایی انواع استراتژی های بازاریابی و تاثیر آن بر ایمنی ساختمان ها در برابر حریق می باشد. با توجه به تحلیل های صورت پذیرفته ابتدا شبکه مورد مطالعه ترسیم شده، سپس بر اساس شبکه سلسله مراتبی شناسایی شده و تحلیل میگردد، سپس مولفه های اصلی وزن بندی شده و در نهایت سیاست های کلی ارزش گذاری شدند. از این رو شرکت هایی که در حوزه ایمن سازی ساختمان در برابر حریق فعالیت میکنند می توانند با توجه به نیازها و شرایط خود برای بهتر شدن بازار کار و معرفی هرچه بهتر خدمات و محصولات خود در این زمینه، الگوبرداری و استفاده کنند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
سنتز و شناسایی کمپلکس های خوشه ای 2- مرکاپتوبنزایمیدازول با یون Cu+ و آنیون MoS42
زینب فرهاد مفرد - رضا هیودی
بررسی امنیت و تهدیدات سایبری در ساختمانهای هوشمند
محمدرضا پشانی - فاطمه خداپرست
تاثیرچالش های امنیت انرژی پاکستان بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران
حمید گمشادزهی - محمدرضا قائدی - یاسر کهرازه
بررسی تأثیر شوک های قیمت نفت بر درآمد گردشگری و رشد اقتصادی در ایران با روش خودرگرسیون برداری ساختاری (SVAR)
عزیز عارف نیا - دکتر محمد سخنور
بررسی تأثیر پیچیدگی اطلاعات حسابداری بر فساد مالیاتی و اجتناب مالیاتی
محدثه میراحمدی
بررسی اثر ساختار مالکیت بر رابطه بین عدم اطمینان سیاست اقتصادی و ریسک اعتباری بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
داریوش جاوید - غلامحسن تقی نتاج - علی رضائی - زهره ترک پیچلو
تأثیر جهانیشدن بر کارایی سیاستهای پولی در کشورهای منتخب اسلامی
رباب ازلی - سید علی پایتختی اسکویی - منیره دیزجی - علیرضا تمیزی
بررسی مولفه های تاثیر گذار مجموعه اقامتی تفریحی جهت جذب توریست
رضا اکبری
اثر فینتک بر عملکرد پایدار بانک با نقش تعدیلگری مزیت رقابتی
معصومه لطیفی بنماران - درنا عبدالهی - زهرا نعامی
تحلیل گفتمان تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن در سبک زندگی
سید احمد علوی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6