0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
اکوسیستم نوآوری بازاریابی دیجیتال و کسب و کار
نویسندگان :
مونا یعقوبی زنجانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
اکوسیستم،بازاریابی،بازاریابی دیجیتال،کسب و کار،نوآوری
چکیده :
اکوسیستم کسبوکار شبکهای از سازمانها و بازیگران مختلف است که در راستای ارائه محصولات و خدمات همزمان همکاری و رقابت میکنند. بازیگران شامل تولیدکنندگان، تامینکنندگان، توزیعکنندگان، مشتریان، رقبا و موسسات بخش عمومی و خصوصی است. به زعم مورد یک سازمان در خلاء زندگی نمیکند و حتی به عنوان عضوی از یک صنعت خاص نیست بلکه سازمان در یک محیط بزرگ و در میان صنایع مختلفی فعالیت دارد که از آن با عنوان اکوسیستم کسبوکار یاد میشود. در دهههای اخیر، شتاب تغییرات در جهان کسبوکار به طور فزایندهای افزایش یافته است. در راستای این تغییرات، رویکردها و روشهای نوینی در مدیریت مطرح شده است. یکی از این مفاهیم، رویکرد اکوسیستم کسبوکار است که با توجه به تغییر شرایط دنیای کسبوکار ظهور یافته است. بر مبنای این رویکرد، جهان کسبوکار همچون اکوسیستمی است که در آن کسبوکارهای مختلف از صنایع گوناگون، با یکدیگر روابط متقابل دارند و بقای آنها تا حدود زیادی به یکدیگر وابسته است. همچنین اکوسیستم نوآوری بیان میکند که نوآوری از طریق شبکههای تعاملی در سطوح مختلف اتفاق میافتد. این شبکه شامل یک طیف گسترده از ذینفعان در هر دو بخش دولتی و خصوصی است. همه ذینفعان به عنوان بخشی از این زیستبوم، به طور پیچید در فرایند نوآوری با هم در ارتباط هستند. رفتار آنها کارایی زیستبوم را بهبود میبخشد و این به نوبه خود کارایی فردی را افزایش میدهد. نظر به اهمیت موضوع در این مقاله کوشش شده است تا مفاهیم و تعاریف و مباحث اکوسیستم کسبوکار و بازاریابی و نوآوری تشریح شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی نقش تاثیر گذاری سیستم خبره CRM در بهبود تعامل با خریداران در اکو سیستم های کسب و کار
سنجر سلاجقه - رضا متوسلیان - مرضیه ایزدی
تحلیل حساسیت اثر مصالح سبز ساختمانی در مدیریت اقتصادی صنعت ساختمان
علی شهسوار - محمد امامی کورنده
کاربردهای هوش مصنوعی در بهینهسازی عملکرد ساختمانهای سبز: فرصتها، مکانیزمها و چالشها
رضا محمدبیک - سید عظیم حسینی
تأثیر کارکنان واحد فروش بر ارزش ارزش ادراک شده با نقش میانجی سودمندی و لذت خرید
مهران افشانی
طراحی و بهینهسازی ربات زیردریایی کنترل از راه دور (ROV) با قابلیت مانورپذیری بالا و مقاومت در شرایط محیطی سخت
عرشیا عمومیرزا - مبین ظهوریان - سجاد بایلر - امیرعلی بداغی - امیرمحمد علیان نژاد - فاطمه حبیبی - سارا بنی اسدی - حسین سعادتی نژاد - مهدی گردویی
تهیه و تحلیل خواص پوشش نانوکامپوزیتی نیکل – بور/ گرافن
راضیه ثانی - سولماز کریمی
تخمین میزان برق مصرفی خانوار شهر بغداد با استفاده از رویکرد ترکیبی ملخ و شبکه عصبی مصنوعی
احمد کریم عباس الخزرجی - حمید توحیدی - آمنه فراهانی
تحلیل سرمایهگذاری تحقیق و توسعه در فعالیتهای نوآورانه با تمرکز بر نااطمینانی و محیط رقابتی
محمد حسنی - ریبوار حسین صالح
مطالعه خواص جذب مولکول دارویی آرستینول روی سطح نانولوله های کربنی با استفاده از نظریه تابعی چگالی
مجید کیاء
بررسی اثرات رفتار بشردوستانه بر ارزش افزوده اقتصادی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
آرزو خسروانی - اکبر حسن¬پور طولارود2
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1