0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
نویسندگان :
محمد علی شرکت بزازان
1
عبداله نعامی
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
مسئولیت اجتماعی شرکت،بازاریابی انسان به انسان،اعتماد مشتری،مشتری مداری
چکیده :
در دنیای رقابتی امروز خلق اعتماد و توجه به قصد خرید مشتریان امری حیاتی برای ماندگاری سازمان ها محسوب می-شود. از این رو توجه به مسئولیت اجتماعی از سوی سازمان ها در راستای خلق اعتماد میان مشتریان روزبهروز در حال افزایش است. در همین راستا در این پژوهش به منظور اندازهگیری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان، اطلاعات مرتبط با متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت، اعتماد مشتری و بازاریابی انسان به انسان از 386 نفر از مشتریان اسنپ و 56 نفر از کارکنان شرکت اسنپ، مطالعه موردی جمع آوری شد. بر اساس نتایج با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزئی در نرم افزار اسمارت پی ال اس پیادهسازی شد که تحلیل نتایج حاکی از مدل مناسب و تأثیرگذاری خوب متغیرها است. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. هم-چنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تأثیرگذاریهای متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی انسان به انسان بر اعتماد مشتری معنی دار است. با بررسی مقدار تأثیر تأثیرگذاری متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی انسان به انسان بر اعتماد مشتری، مشاهده شده است متغیر بازاریابی انسان به انسان تأثیر بیشتری بر روی اعتماد مشتری دارد. همچنین با محاسبه آزمون سوبل و بررسی صحت متغیر میانجی بازاریابی انسان به انسان به عنوان متغیر میانجی قابل قبول تأیید می گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بکارگیری الگوهای فیلوتاکسیک در کنترل دریافت نور روز در ساختمان
امیرحسام بینش
ارتباط بین انعطافپذیری و کیفیت زنجیره تامین، بر طراحی سیستم حسابداری مدیریت با اثربخشی هزینه
محسن حمیدیان - الهه رسولی - زهرا حیدریان
تبیین نقش توده و فضا در ایجاد هویت و پایداری فضاهای عمومی شهری
فاطمه آرامی - ارغوان قنبری
An evaluation of the antifungal and antimicrobial properties of some novel chromenopyrimidinones
Atieh Abazari - Mahmood Tajbakhsh - Pouya Taheri
تقویت امنیت پیادهسازی نرمافزارها با استفاده از برنامهنویسی مبتنی بر هوش مصنوعی: رویکردی برای تولید کد امن و تشخیص خودکار آسیبپذیریها
حسن میثاقیان - مهدی رضاپور میرصالح
بررسی ارتباط بین گرایش به فناوری و بهبود اثربخشی شرکتها
علی دانش زاد - کتایون جلالیان - عاطفه شبرنگ - مرجان دامن کشیده - حمید کاکائی
تشخیص میزان خوردگی لوله های انتقال گاز توسط ربات
مهدی گوهررخی - مریم خادمی - میر یوسف حسینی ورزقانی - محمد علی غلامی
ارائه راهکارهای پیاده سازی اثربخش نظام مدیریت دانش در ساختار سازمانهای دولتی ایران
محمد توکلی - سیده فاطمه هاشمی زاده
شناسایی شاخصهای سودآوری و درآمد و تاثیر آنها بر عملکرد مالی در بانکهای خصوصی
زهرا فاضلی - فرزانه بیگزاده عباسی - سهیلا سردار
تعیین نقش هوش مصنوعی در ارتقای امنیت سایبری و مدیریت تهدیدات شبکههای اجتماعی
ابوالفضل عزیزخانی - هادی یوسفی رامندی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6