0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
نویسندگان :
محمد علی شرکت بزازان
1
عبداله نعامی
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
مسئولیت اجتماعی شرکت،بازاریابی انسان به انسان،اعتماد مشتری،مشتری مداری
چکیده :
در دنیای رقابتی امروز خلق اعتماد و توجه به قصد خرید مشتریان امری حیاتی برای ماندگاری سازمان ها محسوب می-شود. از این رو توجه به مسئولیت اجتماعی از سوی سازمان ها در راستای خلق اعتماد میان مشتریان روزبهروز در حال افزایش است. در همین راستا در این پژوهش به منظور اندازهگیری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان، اطلاعات مرتبط با متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت، اعتماد مشتری و بازاریابی انسان به انسان از 386 نفر از مشتریان اسنپ و 56 نفر از کارکنان شرکت اسنپ، مطالعه موردی جمع آوری شد. بر اساس نتایج با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزئی در نرم افزار اسمارت پی ال اس پیادهسازی شد که تحلیل نتایج حاکی از مدل مناسب و تأثیرگذاری خوب متغیرها است. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. هم-چنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تأثیرگذاریهای متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی انسان به انسان بر اعتماد مشتری معنی دار است. با بررسی مقدار تأثیر تأثیرگذاری متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی انسان به انسان بر اعتماد مشتری، مشاهده شده است متغیر بازاریابی انسان به انسان تأثیر بیشتری بر روی اعتماد مشتری دارد. همچنین با محاسبه آزمون سوبل و بررسی صحت متغیر میانجی بازاریابی انسان به انسان به عنوان متغیر میانجی قابل قبول تأیید می گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارتباط بین مدیریت ارتباطات الکترونیک بر ارتقاء میزان رضایت مندی بیمهگذاران شرکت بیمه البرز
پرستو زوده
The Role of Logistics in Energy Consumption in the Banking Network
Seyd farid Mousavi - Arash Apornak
تاثیر هوشمندسازی کسبوکار بر گرایش به کارآفرینی و رقابتپذیری
علیرضا امیدوند
تجدید نظر بر حذف مرزها برای طراحی یک اکو سیستم نوین مالی
مهدی علی نژاد - داریوش آقازاداه - سید مهران عربی زنجانی
بررسی تأثیرات نرخ ارز و نرخ بهره بر بازدهی سهام بانکهای فعال در بازار بورس
بیژن صفوی - بهاره خمیدهی
شناسایی و اولویت بندی اجرای موانع بانکداری اسلامی در ایران
فرشاد خالوزاده
Problem of Lost Circulation Associated with Bitumen Influx in Jambur Field
Alaa Khallel Dakhil - Ahmad Adib
ساخت سطوح ورزشی SBR از ضایعات لاستیک با استفاده از امولسیون پلیمری
محمدحسین قربانی - ساره غانم طعیمه - سیدحسین هاشمی موسوی
A new learning-based hybrid model to predict diabetic nephropathy
Ali Asghari - Abbas Barzegarinegad
استراتژی یک کمربندیک جاده برامنیت تأمین انرژی چین دربرابر جمهوری اسلامی ایران
سیدمهدی صداقت - رضا سیمبر - ارسلان قربانی شیخ نشین
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1