0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
نویسندگان :
محمد علی شرکت بزازان
1
عبداله نعامی
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
مسئولیت اجتماعی شرکت،بازاریابی انسان به انسان،اعتماد مشتری،مشتری مداری
چکیده :
در دنیای رقابتی امروز خلق اعتماد و توجه به قصد خرید مشتریان امری حیاتی برای ماندگاری سازمان ها محسوب می-شود. از این رو توجه به مسئولیت اجتماعی از سوی سازمان ها در راستای خلق اعتماد میان مشتریان روزبهروز در حال افزایش است. در همین راستا در این پژوهش به منظور اندازهگیری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان، اطلاعات مرتبط با متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت، اعتماد مشتری و بازاریابی انسان به انسان از 386 نفر از مشتریان اسنپ و 56 نفر از کارکنان شرکت اسنپ، مطالعه موردی جمع آوری شد. بر اساس نتایج با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزئی در نرم افزار اسمارت پی ال اس پیادهسازی شد که تحلیل نتایج حاکی از مدل مناسب و تأثیرگذاری خوب متغیرها است. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. هم-چنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تأثیرگذاریهای متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی انسان به انسان بر اعتماد مشتری معنی دار است. با بررسی مقدار تأثیر تأثیرگذاری متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی انسان به انسان بر اعتماد مشتری، مشاهده شده است متغیر بازاریابی انسان به انسان تأثیر بیشتری بر روی اعتماد مشتری دارد. همچنین با محاسبه آزمون سوبل و بررسی صحت متغیر میانجی بازاریابی انسان به انسان به عنوان متغیر میانجی قابل قبول تأیید می گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهرهگیری از دادهکاوی جهت شناسایی شاخصهای تصویب تسهیلات اعتباری
نازنین کاشانی نیکو
بررسی تأثیر پیچیدگی اطلاعات حسابداری بر فساد مالیاتی و اجتناب مالیاتی
محدثه میراحمدی
بررسی کارآیی انرژی های تجدیدپذیر و سوخت های فسیلی
فرناز صالحی
مروری بر بهینه سازی فرآیند خرید لباس با هوش مصنوعی، راهکاری نوآورانه برای کاهش مصرف انرژی و منابع
مریم بهلولی علمداری - رضا اکبری بنگر
چارچوب فلزی آلی زیرکونیوم ترفتاالت تزیین شده با هیدروکسید دوگانه برای استخراج آالینده های فرار از نمونه های جامد و مایع
محمد حجتی - بهشته رمضانی گهرویی - الناز جلیل زاده
بهینه سازی سیستم تولید پوشاک با استفاده از تکنولوژی های نوین: یک مرور سیستماتیک
مریم قلی زاده - رضا اکبری بنگر
بررسی و آنالیز یک مادۀ نانوکامپوزیتی برای گرفتن فلزات سنگین از آب آلوده
سید علیرضا موسوی شیرازی - سمر حسین سلمان التمیمی
مطالعه مروری بر تاثیر میدان های الکترومغناطیسی فرکانس رادیویی در فضاهای محدود و دیدگاه های آینده
امیرحسین هادی - حسن قلمی باویل علیایی - حمیدرضا پورمحمد - سیدحسین هاشمی موسوی
هوشمندسازی تسویهحساب رومینگ 5G بهکمک قراردادهای هوشمند و یادگیری فدرال در شرایط تحریم
هادی پیری نیارق - پیمان حاجی زاده عنبران - سعید فروغی - جواد رمضان قربانی
طراحی استراتژی بازاریابی خدمات شنوایی شناسی با رویکرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده در ایران
حکیم مخدومی شربیانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1