0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان
نویسندگان :
محمد علی شرکت بزازان
1
عبداله نعامی
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
مسئولیت اجتماعی شرکت،بازاریابی انسان به انسان،اعتماد مشتری،مشتری مداری
چکیده :
در دنیای رقابتی امروز خلق اعتماد و توجه به قصد خرید مشتریان امری حیاتی برای ماندگاری سازمان ها محسوب می-شود. از این رو توجه به مسئولیت اجتماعی از سوی سازمان ها در راستای خلق اعتماد میان مشتریان روزبهروز در حال افزایش است. در همین راستا در این پژوهش به منظور اندازهگیری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری با نقش میانجی بازاریابی انسان به انسان، اطلاعات مرتبط با متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت، اعتماد مشتری و بازاریابی انسان به انسان از 386 نفر از مشتریان اسنپ و 56 نفر از کارکنان شرکت اسنپ، مطالعه موردی جمع آوری شد. بر اساس نتایج با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزئی در نرم افزار اسمارت پی ال اس پیادهسازی شد که تحلیل نتایج حاکی از مدل مناسب و تأثیرگذاری خوب متغیرها است. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. هم-چنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تأثیرگذاریهای متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی انسان به انسان بر اعتماد مشتری معنی دار است. با بررسی مقدار تأثیر تأثیرگذاری متغیرهای مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی انسان به انسان بر اعتماد مشتری، مشاهده شده است متغیر بازاریابی انسان به انسان تأثیر بیشتری بر روی اعتماد مشتری دارد. همچنین با محاسبه آزمون سوبل و بررسی صحت متغیر میانجی بازاریابی انسان به انسان به عنوان متغیر میانجی قابل قبول تأیید می گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر شبکه سازی حسابداران مدیریت بر اجرا و بکارگیری تکنیک های حسابداری مدیریت استراتژیک: نقش تعدیل گری متغیرهای سیستم اطلاعاتی و نوع فرهنگ سازمانی
بهنام کرمشاهی - ساسان خادمی
تکمیل خود تمیز شونده منسوجات با استفاده از فناوری نانو
زهرا تاج احمدی - امین مفتاحی
مروری بر فوق آبگریزی و روشهای ایجاد سطوح فوق آبگریز
هادی ابراهیم فتح آبادی - محمد قربانی
تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) .
محمد جواد گل زاده - صابر خندان علمداری - ندا فرح بخش - نوشین ساعدی مهربانی
سنتز نانوالیاف اکسید روی و خواص اپتیکی اکسید روی
سجاد خلیلی باصری - سعید پرهوده - مهدی عابدی
Nano biosensors in medical and diagnosis
Zahra Karimi - Mozhgan Rahvareh
فعالیت و پایداری ترانس گلوتامیناز در حلال فرازودگداز حاوی گلیسرول-بتائین
آزیتا تفرش حسینی
کاتالیز واکنش اکسایش متانول توسط الکترود اصلاح شده خمیر کربن با نانوذرات نیکل-مس
میناسادات حقیر - محمدعلی شیخ محسنی - حسن مهدوی کیا
بررسی روشهای محاسبه گرمای جذب گاز دی اکسید کربن از هوا و انتخاب معادله مناسب
بهاره فیضی افشار - لیلا وفاجو - علی فرضی
مدیریت منابع انسانی سبز و نقش آن در توسعه محصولات سبز
فیروزه حاجی علی اکبری - فرهاد ادیبی جزیمق
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1