0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش میانجی نگرش در رابطه میان آمادگی مشارکت غرفه دار و عملکرد درک شده از شرکت در نمایشگاه های بین المللی صنعت نفت, گاز و پتروشیمی: یک رویکرد معادلات ساختاری با کمترین مربعات جزئی
نویسندگان :
مرجان فرجی
1
امیر خلیلیان اسکویی
2
علی حاج آقاپور
3
1- دانشگاه آزاد تهران مرکز
2- دانشگاه آزاد تهران مرکز
3- دانشگاه آزاد تهران مرکز
کلمات کلیدی :
صنعت نفت،عملکرد ادراک شده،معادلات ساختاری با کمترین مربعات جزئی،مشارکت غرفه دار،نگرش احساسی،نگرش رفتاری
چکیده :
نحوه و کیفیت رابطه بین غرفه دار و برگزار کننده نمایشگاه های بین المللی یکی از موضوعات پرکاربرد و مهم در تحقیقات بازاریابی بین الملل است. هدف این مطالعه این است که این مسئله را بیشتر مورد بررسی قرار دهد. با این هدف؛ دو نگرش احساسی و رفتاری به عنوان میانجی در رابطه بین آمادگی مشارکت غرفه دار و عملکرد درک شده در طول نمایشگاههای نفت، گاز و پتروشیمی به کمک روش معادلات ساختاری باکمترین مربعات جزئی مورد ارزیابی قرار گرفته است. حجم نمونه این تحقیق شامل 100 شرکت فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است که حداقل یک بار در نمایشگاه های بین المللی شرکت کرده اند. به منظور جمع آوری داده؛ یک پرسشنامه استاندارد مشتمل بر 18 مولفه 5 عاملی لیکرت بتوزیع شده است. پس از ارزیابی روایی و پایایی مدل اندازه-گیری، 7 فرضیه مدل مفهومی به کمک نرم افزار smart-pls 3 بررسی شده است. نتایج تحلیل حداقل مربعات جزئی بر روی دادههای جمعآوریشده نشان میدهد که نه تنها آمادگی مشارکت غرفهدار به طور مثبت بر سه سازه مکنون نگرش احساسی، نگرش رفتاری و عملکرد درک شده تأثیر مستقیم داشته بلکه متغیرهای نگرش احساسی و رفتاری هرکدام در رابطه بین آمادگی مشارکت غرفه دار و عملکرد درک شده به عنوان متغیر میانحی نقشی میانجی ایفا می کند اگرچه شدت تاثیر این دو متغیر جزئی گزارش شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شبیه سازی ترمودینامیکی سوپر آلیاژ پایه آهن – نیکل با استفاده از نرم افزار شبیه ساز Thermo Calculator
امید اشکانی - راحله فدایی بلکور - محمدرضا تعویقی - صباح فروزان
Using 2D-DOST coefficients on Thermal Images for Breast Cancer Detection
Ainaz Daneshdoust - Sedigheh Ghofrani - Mahdi Eslami - Iman Ahanian
کاربرد هوش مصنوعی بر توسعه مهارت های بین فرهنگی در دانش آموزان
عادل قربانی - عبدالرحیم رحیمی
رشد بهره وری و نوآوری در اقتصاد ایران با رویکرد آینده پژوهی
علی کیانی فر - الناز سبزئی - زهره حاجیها
بررسی چند روش برای دستیابی به یادگیری افزایشی با شبکه های عصبی
شایان محمدی
تبیین رویکرد برندینگ فرهنگی و کاربست آن در مدیریت برند
پگاه غافل مبارکه
تحول راهبردهای تصمیم گیری در کسب و کار با تلفیق هوش مصنوعی مولد و داده محوری : فرصت ها، چالش ها و مسیرهای آینده
محدثه منافی - زلیخا جهانبخش نقده
طراحی ساختمان با رویکرد طراحی بیوفیلیک و با هدف ارتقا کیفیت فضا
غادة خلیل مزهر الغالبی
کاربرد هوش مصنوعی در صنعت نفت و گاز:راهکاری دادهمحور جهت بهینهسازی تصمیم های عملیاتی
بنیامین امیری ابیانه - محمدرضا عاطفی - امیرحسین قاسمی ابیانه
فناوری نانو در صنعت چرمسازی
امید سلیقه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6