0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتارهای غیرمولد با تأکید بر نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد شعبه های شهر تهران)
نویسندگان :
مهیا محمدی
1
رضا اسکندریان
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی داخلی،عملکرد شغلی،رضایت شغلی،رفتار غیرمولد
چکیده :
امروزه سازمان ها نه تنها با بازاریابی خارجی یا بیرونی به فروش محصولات و خدمات خود اهتمام می ورزند، بلکه مفهوم بازاریابی داخلی نیز بیش از پیش مهم شده و مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است. بانک پاسارگاد با توجه به استراتژی و چشم اندازهای خود، در این خصوص نیز پیشرو بوده و به دنبال شناخت بهتر از کارمندان خود است. هدف اصلی از انجام این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتارهای غیرمولد با تأکید برنقش میانجی رضایت شغلی در بانک پاسارگاد شعبه های شهر تهران می باشد. در این تحقیق با استفاده از منابع مکتوب، نظر خبرگان و بررسی پیشینه پژوهش ها و مقالات مجلات معتبر، مدل مفهومی پژوهش استخراج و متغیرهای مستقل و وابسته (بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، عملکرد شغلی، رفتار غیرمولد) تعیین شده و مورد تحقیق قرار گرفتند. برهمین اساس، پرسشنامه ای شامل بر 30 گویه تهیه گردید. جهت تعیین روایی از روایی صوری، سازه و تشخیصی و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها، پایایی ترکیبی و همگرا مورد محاسبه قرارگرفت. در این تحقیق از روش معادلات ساختاری با کمترین مربعات جزئی استفاده شده است. در این روش، حجم نمونه 116 نفر از بانکداران بانک پاسارگاد شهر تهران تعیین شد و سپس با روش تصادفی ساده، پرسشنامهها میان آنها توزیع گردید. پس از تکمیل و جمعآوری پرسشنامهها، دادههای مورد نیاز تحقیق با استفاده از فنون آمار توصیفی و نرمافزارSPSS و فنون آمار استنباطی به کمک نرمافزار آماری Smart PLSانجام گردیده است. یافته ها حاکی از آن است که فرضیات فرعی همگی تأیید شده اند اما از بین فرضیات اصلی، رضایت شغلی نقش میانجی بین رابطه بازاریابی داخلی و عملکرد شغلی ایفا نمی کند. در حالی که نقش میانجی رضایت شغلی، بین بازاریابی داخلی و رفتار غیر مولد کاری، تأیید شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
موانع استقرار کنترلهای داخلی اثربخش و راهکار غلبه بر آنها
زهرا شب زنده - فاطمه ایمانی
تکمیل خود تمیز شونده منسوجات با استفاده از فناوری نانو
زهرا تاج احمدی - امین مفتاحی
Modification of fluorinated-doped tin oxide (FTO) photoelectrode by bismuth vanadate and some metal-organic frameworks such as cobalt imidazole to remove environmental contaminants such as phenolic derivatives by photoelectrocatalysis
Ali Ranjbar
ربات لایه روب لجن در مخازن نفتی
مهدی گوهررخی - ناهید رئوفی - مریم خادمی - محمدعلی غلامی - میر یوسف حسینی ورزقانی
تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران) .
محمد جواد گل زاده - صابر خندان علمداری - ندا فرح بخش - نوشین ساعدی مهربانی
چالشهای تحول و مدیریت منابع انسانی دیجتال در عصرVUCA
امیدرضا محمودی نیلو - اشرف شاه منصوری - سید صدیقه جلال پور
کاربرد هوش مصنوعی مولد در بازاریابی نوین
زهراسادات حسینی
ترویج فرهنگ اکوسیستم نوآوری با سیستم باز
محمد شهابی مقدم
مطالعۀ تطبیقی مناظرحسی در بازارهای تاریخی ایران
فاطمه سادات غیبی - آزاده شاهچراغی - علیرضا بندرآباد
نقش فناوریهای هوش مصنوعی در کاهش ناترازی انرژی صنایع
امین مقصودی - مهران صدری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1