0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتارهای غیرمولد با تأکید بر نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد شعبه های شهر تهران)
نویسندگان :
مهیا محمدی
1
رضا اسکندریان
2
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی داخلی،عملکرد شغلی،رضایت شغلی،رفتار غیرمولد
چکیده :
امروزه سازمان ها نه تنها با بازاریابی خارجی یا بیرونی به فروش محصولات و خدمات خود اهتمام می ورزند، بلکه مفهوم بازاریابی داخلی نیز بیش از پیش مهم شده و مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است. بانک پاسارگاد با توجه به استراتژی و چشم اندازهای خود، در این خصوص نیز پیشرو بوده و به دنبال شناخت بهتر از کارمندان خود است. هدف اصلی از انجام این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی و رفتارهای غیرمولد با تأکید برنقش میانجی رضایت شغلی در بانک پاسارگاد شعبه های شهر تهران می باشد. در این تحقیق با استفاده از منابع مکتوب، نظر خبرگان و بررسی پیشینه پژوهش ها و مقالات مجلات معتبر، مدل مفهومی پژوهش استخراج و متغیرهای مستقل و وابسته (بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، عملکرد شغلی، رفتار غیرمولد) تعیین شده و مورد تحقیق قرار گرفتند. برهمین اساس، پرسشنامه ای شامل بر 30 گویه تهیه گردید. جهت تعیین روایی از روایی صوری، سازه و تشخیصی و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها، پایایی ترکیبی و همگرا مورد محاسبه قرارگرفت. در این تحقیق از روش معادلات ساختاری با کمترین مربعات جزئی استفاده شده است. در این روش، حجم نمونه 116 نفر از بانکداران بانک پاسارگاد شهر تهران تعیین شد و سپس با روش تصادفی ساده، پرسشنامهها میان آنها توزیع گردید. پس از تکمیل و جمعآوری پرسشنامهها، دادههای مورد نیاز تحقیق با استفاده از فنون آمار توصیفی و نرمافزارSPSS و فنون آمار استنباطی به کمک نرمافزار آماری Smart PLSانجام گردیده است. یافته ها حاکی از آن است که فرضیات فرعی همگی تأیید شده اند اما از بین فرضیات اصلی، رضایت شغلی نقش میانجی بین رابطه بازاریابی داخلی و عملکرد شغلی ایفا نمی کند. در حالی که نقش میانجی رضایت شغلی، بین بازاریابی داخلی و رفتار غیر مولد کاری، تأیید شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیرات تغییر نرخ ارز در اقتصاد ایران
مهرداد برون
بهبود گفتار با تخمین نویز مبتنی بر اختلاف فاز و ترکیب با الگوریتمهای تفاضل طیفی و log-MMSE
سمیه پیرزادی
مکانیسم های اساسی روابط بین سیاست های مالی شرکت و ارزش شرکت با نقش انعطاف پذیری مالی و هزینه های نمایندگی
زهرا هوشمند نقابی - ویدا سیدمطاعی
کاربرد هوش مصنوعی در برنامهریزی راهبردی تامین تجهیزات در صنعت برق: مطالعهای بر مدیریت تقاضای کنتور برق در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
عبدالرحیم رحیمی - عادل قربانی
عوامل موثر بر مدیریت ریسک های حسابداری با رویکرد توسعه اکوسیستم یکپارچه نوآوری
مجید بقاور - مهدی زینالی
بررسی ارتباط بین عوامل درون و برون سازمانی و اجرای کنترلهای داخلی در بخش عمومی
سعید شهابی نژاد - سیده معصومه هاشمیان
The Evolving Role of Language Teachers in an AI-Driven Educational Landscape
Nasibeh Bagherpour - Marzieh Bagherkazemi
تقویت امنیت پیادهسازی نرمافزارها با استفاده از برنامهنویسی مبتنی بر هوش مصنوعی: رویکردی برای تولید کد امن و تشخیص خودکار آسیبپذیریها
حسن میثاقیان - مهدی رضاپور میرصالح
The Role of Bayesian Optimization in Hyperparameter Tuning for Traffic Sign Classification
Mahsa Jalali - Sedigheh Ghofrani - Farbod Razzazi
هم آفرینی هوشمند ارزش عمومی: تحلیل اهمیت -عملکرد راه کارهای ارتقاء مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و خدمات عمومی
رضا بخشی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6