0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی برخی از مدل های بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی محتوایی
نویسندگان :
حمیدرضا حسن زاده نایینی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
کلمات کلیدی :
بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی محتوایی، مدل های بازاریابی الکترونیکی، مدل های بازاریابی الکترونیکی
چکیده :
اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق، درک مشتریان است. بازاریاب های ماهر از جزییات مشتریان هدف خود آگاهی دارند. آن ها می توانند خریداران خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. درک مشتریان آنلاین نیز به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که گستره جغرافیایی و فرهنگی وسیعی را در بر می گیرد. دیگر آن که مشتریان آنلاین از ویژگی ها و ایده های متفاوتی در ارتباط با کسب اطلاعات و خرید آنلاین برخوردار بوده و از همه مهم تر، آن که فرد ممکن است درخرید آنلاین، تفکر و رفتارهای کاملا متفاوت نسبت به انجام خرید به صورت آفلاین از خود بروز دهد. بنابراین تمامی بازاریاب های الکترونیکی باید مشتریان آنلاین خود را با دقت نظر بیشتری مورد توجه قراردهند.تحقیقات نشان می دهد که مشتریان فعلی از صبر تحمل کمتری در برابر ارائه خدمات برخوردارند. به طوری که ۸۰ درصد آن ها می گویند پس از تجربه نامطلوب درخرید از جانب یک سازمان، دیگر هرگز به آن سازمان مراجعه نخواهند کرد. وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، امکان تبادل نظر میان مشتریان را تسهیل کرده اند. مشتریان از طریق ارسال متن و ویدئو با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، زیرا می خواهند عقاید خود را به اشتراک بگذارند. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بدون داشتن بازاریابی محتوایی باکیفیت نمیتواند موفق باشد. در این زمینه، شرکتها برای ایجاد بازاریابی محتوایی که مطابق باعلاقه آنها باشد، نیاز به تحقیق گسترده در مورد هدفشان دارند. به نظر می رسد بکارگیری مدل های بازاریابی محتوایی به همراه مدل های بازاریابی الکترونیکی در جذب، حفظ و رضایت مشتری و همچنین موفقیت کمپین های فروش الکترونیکی تاثیرگذار است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مدلسازی جریان اطلاعات انرژی و ارزیابی عدم قطعیت در عملکرد پمپهای صنعتی: رویکردی کاربردی در صنعت فولاد
محمد پروانه - فریور فاضلپور - احمد خوشگرد
نقش عوامل محدود کننده مالی در مدیریت نقدینگی
رویا دارابی - فاطمه امینی زاده
عدالت دیجیتال و حریم خصوصی در ایران: چالشهای حقوقی سامانه ثنا با رویکردی تطبیقی
عبدالرضا اصغری بیربنه
بررسی توسعه نوآوریهای حسابداری مدیریت در شرکتهای کوچک و متوسط: مطالعه موردی استان گیلان
سیده آمنه میرباقری
تأثیر سازمانهای یادگیرنده بر عملکرد کارکنان با نقش متغیر میانجی خلاقیت (مورد مطالعه کارکنان صنعت فولاد ایران)
الهه حسنی - پروانه گلرد - ناصر آزاد
بررسی نقش تاثیر گذاری سیستم خبره CRM در بهبود تعامل با خریداران در اکو سیستم های کسب و کار
سنجر سلاجقه - رضا متوسلیان - مرضیه ایزدی
مدلی برای توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت کشاورزی
سحر رحیمی - محمدرضا انصاری - بهروز رحیمی
تأثیر افشای محیط زیست بر ارزش شرکت با توجه به نقش تعدیل گری استقلال کمیته حسابرسی
عقیل فرهنگیان - فاطمه صراف
عوامل روانشناختی مرتبط با راندمان فضای اداری بر ادراک آسایش حرارتی (مطالعه موردی ساختمانهای اداری منطقه یک تهران)
پریسا جاوید - لیلا کریمی فرد
نقش هوش مصنوعی در شکل گیری و توسعه شهرهای هوشمند
فاطمه زهرا کمالی - محدثه نظری روشن کودهی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0