0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی برخی از مدل های بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی محتوایی
نویسندگان :
حمیدرضا حسن زاده نایینی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
کلمات کلیدی :
بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی محتوایی، مدل های بازاریابی الکترونیکی، مدل های بازاریابی الکترونیکی
چکیده :
اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق، درک مشتریان است. بازاریاب های ماهر از جزییات مشتریان هدف خود آگاهی دارند. آن ها می توانند خریداران خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. درک مشتریان آنلاین نیز به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که گستره جغرافیایی و فرهنگی وسیعی را در بر می گیرد. دیگر آن که مشتریان آنلاین از ویژگی ها و ایده های متفاوتی در ارتباط با کسب اطلاعات و خرید آنلاین برخوردار بوده و از همه مهم تر، آن که فرد ممکن است درخرید آنلاین، تفکر و رفتارهای کاملا متفاوت نسبت به انجام خرید به صورت آفلاین از خود بروز دهد. بنابراین تمامی بازاریاب های الکترونیکی باید مشتریان آنلاین خود را با دقت نظر بیشتری مورد توجه قراردهند.تحقیقات نشان می دهد که مشتریان فعلی از صبر تحمل کمتری در برابر ارائه خدمات برخوردارند. به طوری که ۸۰ درصد آن ها می گویند پس از تجربه نامطلوب درخرید از جانب یک سازمان، دیگر هرگز به آن سازمان مراجعه نخواهند کرد. وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، امکان تبادل نظر میان مشتریان را تسهیل کرده اند. مشتریان از طریق ارسال متن و ویدئو با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، زیرا می خواهند عقاید خود را به اشتراک بگذارند. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بدون داشتن بازاریابی محتوایی باکیفیت نمیتواند موفق باشد. در این زمینه، شرکتها برای ایجاد بازاریابی محتوایی که مطابق باعلاقه آنها باشد، نیاز به تحقیق گسترده در مورد هدفشان دارند. به نظر می رسد بکارگیری مدل های بازاریابی محتوایی به همراه مدل های بازاریابی الکترونیکی در جذب، حفظ و رضایت مشتری و همچنین موفقیت کمپین های فروش الکترونیکی تاثیرگذار است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش هوش مصنوعی در تجارت انرژی
علی بمان اقبالی زارچ
بررسی تاثیر هوشمصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات بانکداری آنلاین
حسام رضایی - مریم مصلح - یحیی خوانساری
کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل نیازها و تقاضاهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای بهینهسازی تدوین عناوین در سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد اسلامی
سیده صدیقه جلال پور - رکسانه چرخچی
تحلیل رابطه نوع مصالح نما و میزان مصرف انرژی ساختمان با استفاده از روش های شبیه سازی (مورد مطالعه: یک ساختمان مسکونی نمونه در شهر تهران)
پریسا محجوب - علیرضا کریم پور
بررسی ابعاد آمادگی سازمان های ارائه دهنده خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات برای حضور در متاورس
سید حیدر مرتضوی شاهرودی
A Comparative Study on the Impact of Topological Structural Optimization and Concrete Structures in Enhancing Structural Performance
Kevin Malekzad - Alireza Karimpour
بررسی فناوریهای نوین در صنعت معدن: تحلیل پیشرفتها و شناسایی شکافهای تحقیقاتی
بابک زمانی - علی اکبر اکبری - هادی محمدی بیدهندی - وحید رضا قضاوتی
شبکه های اکولوژیکی در مناظر شهری: چارچوبی برای حفاظت از تنوع زیستی
فاطمه اسحقی - محمدرضا مثنوی - عرفان خداپرست
سیستم توصیه کننده ترکیبی برای خدمات بانکی شامل کالاکارت بر اساس رفتار مشتری
قادر امیری فرد - زینب رضائی
Quantum-Inspired Evolutionary Algorithm for Hyperparameter Tuning in Automatic Number Plate Recognition Systems
Mazyar Taghavi - Amir Mohammad Paslari - Mahdi Riazi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1