0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی برخی از مدل های بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی محتوایی
نویسندگان :
حمیدرضا حسن زاده نایینی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
کلمات کلیدی :
بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی محتوایی، مدل های بازاریابی الکترونیکی، مدل های بازاریابی الکترونیکی
چکیده :
اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق، درک مشتریان است. بازاریاب های ماهر از جزییات مشتریان هدف خود آگاهی دارند. آن ها می توانند خریداران خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. درک مشتریان آنلاین نیز به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که گستره جغرافیایی و فرهنگی وسیعی را در بر می گیرد. دیگر آن که مشتریان آنلاین از ویژگی ها و ایده های متفاوتی در ارتباط با کسب اطلاعات و خرید آنلاین برخوردار بوده و از همه مهم تر، آن که فرد ممکن است درخرید آنلاین، تفکر و رفتارهای کاملا متفاوت نسبت به انجام خرید به صورت آفلاین از خود بروز دهد. بنابراین تمامی بازاریاب های الکترونیکی باید مشتریان آنلاین خود را با دقت نظر بیشتری مورد توجه قراردهند.تحقیقات نشان می دهد که مشتریان فعلی از صبر تحمل کمتری در برابر ارائه خدمات برخوردارند. به طوری که ۸۰ درصد آن ها می گویند پس از تجربه نامطلوب درخرید از جانب یک سازمان، دیگر هرگز به آن سازمان مراجعه نخواهند کرد. وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، امکان تبادل نظر میان مشتریان را تسهیل کرده اند. مشتریان از طریق ارسال متن و ویدئو با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، زیرا می خواهند عقاید خود را به اشتراک بگذارند. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بدون داشتن بازاریابی محتوایی باکیفیت نمیتواند موفق باشد. در این زمینه، شرکتها برای ایجاد بازاریابی محتوایی که مطابق باعلاقه آنها باشد، نیاز به تحقیق گسترده در مورد هدفشان دارند. به نظر می رسد بکارگیری مدل های بازاریابی محتوایی به همراه مدل های بازاریابی الکترونیکی در جذب، حفظ و رضایت مشتری و همچنین موفقیت کمپین های فروش الکترونیکی تاثیرگذار است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اصول اکولوژیک منظر و گردشگری پایدار در طراحی کمپ ساحلی سیراف
سمیرا موسوی - فیروزه آقا ابراهیمی سامانی
کاهش اثر تزویج متقابل و بهبود راندمان آنتن درسیستم موقعیت یابی جهانی
نیلوفر حاجی محمّدی - سیّد احمد علمایی
تخریب داروی دیکلوفناک با سنتز فوتوکاتالیست هتروساختار CuS/NiS
بیتا فراهانی
بررسی کیفیت گزارشگری مالی و سررسید بدهی بر کارایی سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
محمدکاظم کرونی - الناز سبزه ئی - سیده محبوبه جعفری
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
مهران افشانی
Theoretical study of CO2 hydrogenation on Al-doped silicene nanoplate by DFT method
Vida Kamaei - Zahra Khodadadi - Mohsen Zibe
بررسی تطبیقی فلسفه نفس در اندیشه های فارابی، ابن سینا و صدرالمتألهین
مهرنوش حسنزاده - محسن قربانخانی - معصومه افراسیابی
بررسی مصالح نوین برای تصفیه کردن هوا و آلودگی ها از طریق پوسته ساختمان
یاسمن اعتباریان - سبا اعتباریان - علیرضا کریم پور
اکوسیستمهای کارآفرینی: رویکردی جامع و پویا از دیدگاه تئوری نهادی
سعید جلالی نیا
مروری بر شیرین سازی نفت خام
امیرحسین بخشاوند - مهشید مددی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1