0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی برخی از مدل های بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی محتوایی
نویسندگان :
حمیدرضا حسن زاده نایینی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
کلمات کلیدی :
بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی محتوایی، مدل های بازاریابی الکترونیکی، مدل های بازاریابی الکترونیکی
چکیده :
اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق، درک مشتریان است. بازاریاب های ماهر از جزییات مشتریان هدف خود آگاهی دارند. آن ها می توانند خریداران خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. درک مشتریان آنلاین نیز به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که گستره جغرافیایی و فرهنگی وسیعی را در بر می گیرد. دیگر آن که مشتریان آنلاین از ویژگی ها و ایده های متفاوتی در ارتباط با کسب اطلاعات و خرید آنلاین برخوردار بوده و از همه مهم تر، آن که فرد ممکن است درخرید آنلاین، تفکر و رفتارهای کاملا متفاوت نسبت به انجام خرید به صورت آفلاین از خود بروز دهد. بنابراین تمامی بازاریاب های الکترونیکی باید مشتریان آنلاین خود را با دقت نظر بیشتری مورد توجه قراردهند.تحقیقات نشان می دهد که مشتریان فعلی از صبر تحمل کمتری در برابر ارائه خدمات برخوردارند. به طوری که ۸۰ درصد آن ها می گویند پس از تجربه نامطلوب درخرید از جانب یک سازمان، دیگر هرگز به آن سازمان مراجعه نخواهند کرد. وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، امکان تبادل نظر میان مشتریان را تسهیل کرده اند. مشتریان از طریق ارسال متن و ویدئو با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، زیرا می خواهند عقاید خود را به اشتراک بگذارند. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بدون داشتن بازاریابی محتوایی باکیفیت نمیتواند موفق باشد. در این زمینه، شرکتها برای ایجاد بازاریابی محتوایی که مطابق باعلاقه آنها باشد، نیاز به تحقیق گسترده در مورد هدفشان دارند. به نظر می رسد بکارگیری مدل های بازاریابی محتوایی به همراه مدل های بازاریابی الکترونیکی در جذب، حفظ و رضایت مشتری و همچنین موفقیت کمپین های فروش الکترونیکی تاثیرگذار است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بکارگیری هوش مصنوعی در تاثیر میزان فواصل بین کلیدهای برشی و عرشه بر روی عملکرد پل ها
میلاد کرمی - سید عظیم حسینی
مروری بر محافظه کاری در حسابداری با تاکید بر پژوهش های آن در ایران
محمدکاظم کرونی - الناز سبزه ئی - محسن حمیدیان
همکاریهای دوجانبه میان ایران و امارات در حوزه انرژی
ایرج وفایی - گارینه کشیشیان سیرکی - محمدرضا قائدی
تاثیر مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران)
محمد جواد گل زاده - صابر خندان علمداری - ندا فرح بخش
تاثیرگذاری انواع اکوسیستمها در زمینههای نوآوری
هادی رومی گاوگانی
پیش بینی خواص رئولوژیک پوشش های ضد حریق با استفاده از استنتاج فازی و استنتاج فازی- عصبی تطبیقی
زهرا علی زاده بلوکانی - محمدرضا کلایی - آرمین طاهری
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر کاهش آشفتگی مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
عارفه محقق - فاطمه مرجانی
استخراج مواد رنگزای موجود در پوست انار به روش حلالی و تهیه پودر خشک از آن برای رنگرزی الیاف نساجی
فاطمه سمنانی رهبر - کمال الدین قرنجیگ - مژگان حسین نژاد - هومن ایمانی
Designing an optimized circuit based on QCA using a three-input XOR gate
Atoosa Kameli - Roshanak Rafiei Nazari - Razieh Farazkish
مقایسه تحلیلی مفهوم همسایگی و محله در معماری ایران و جهان
سید محمد علی احمدی طباطبایی - سید محسن موسوی - فریال احمدی - فرهاد شریعت راد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1