0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی برخی از مدل های بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی محتوایی
نویسندگان :
حمیدرضا حسن زاده نایینی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
کلمات کلیدی :
بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی محتوایی، مدل های بازاریابی الکترونیکی، مدل های بازاریابی الکترونیکی
چکیده :
اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق، درک مشتریان است. بازاریاب های ماهر از جزییات مشتریان هدف خود آگاهی دارند. آن ها می توانند خریداران خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. درک مشتریان آنلاین نیز به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که گستره جغرافیایی و فرهنگی وسیعی را در بر می گیرد. دیگر آن که مشتریان آنلاین از ویژگی ها و ایده های متفاوتی در ارتباط با کسب اطلاعات و خرید آنلاین برخوردار بوده و از همه مهم تر، آن که فرد ممکن است درخرید آنلاین، تفکر و رفتارهای کاملا متفاوت نسبت به انجام خرید به صورت آفلاین از خود بروز دهد. بنابراین تمامی بازاریاب های الکترونیکی باید مشتریان آنلاین خود را با دقت نظر بیشتری مورد توجه قراردهند.تحقیقات نشان می دهد که مشتریان فعلی از صبر تحمل کمتری در برابر ارائه خدمات برخوردارند. به طوری که ۸۰ درصد آن ها می گویند پس از تجربه نامطلوب درخرید از جانب یک سازمان، دیگر هرگز به آن سازمان مراجعه نخواهند کرد. وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، امکان تبادل نظر میان مشتریان را تسهیل کرده اند. مشتریان از طریق ارسال متن و ویدئو با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، زیرا می خواهند عقاید خود را به اشتراک بگذارند. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بدون داشتن بازاریابی محتوایی باکیفیت نمیتواند موفق باشد. در این زمینه، شرکتها برای ایجاد بازاریابی محتوایی که مطابق باعلاقه آنها باشد، نیاز به تحقیق گسترده در مورد هدفشان دارند. به نظر می رسد بکارگیری مدل های بازاریابی محتوایی به همراه مدل های بازاریابی الکترونیکی در جذب، حفظ و رضایت مشتری و همچنین موفقیت کمپین های فروش الکترونیکی تاثیرگذار است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چالش ها و راهکار هاى پیاده سازى شهر هوشمند، مقایسه دو شهر خواهر خوانده،اصفهان و بارسلونا
منیر احمدى فرد - رضا طولابى
Utilizing the µPAD as an instrument-free technique for the quantitative analysis of Ni+2 ions
Elnaz Ghahremani - Leila Vafajoo - Azizollah Shafiekhani
بررسی نقش تعدیلکننده رضایت مصرفکننده از خدمات و تصویر برند بر رابطه بین کیفیت ادراک شده خدمات و قصد خرید مجدد
دکتر شهرزاد سراج - امیر مرتضی پیشوا
هزینه تحقیق و توسعه و عملکرد آتی شرکت با تأکید بر نقش بیش اطمینانی و مالکیت دولتی (مطالعه موردی: صنعت دارویی)
مهناز آهنگری - مهدی غلامی زارع - محمد قلی زاده
بررسی رتبه بندی عوامل تاثیرگذار گزار بر موفقیت سیستم اطلاعاتی حسابداری
سعید واصلی - هادی طوسی
ارزیابی سیستم های اطلاعاتی حسابداری با استفاده از مدل سیستم اطلاعاتی دیلون و مکلین (DM ISM) در بین بانکها در دوران بیماری همه گیر کرونا
حمیدرضا دجعفری دهکری - نعمت اله عالی پور
Reliability Evaluation for Quantum-dot Cellular Automata (QCA) Devices
Razieh Farazkish
بررسی مقایسه ای تاثیرکمیته های حسابرسی و کمیته مدیریت ریسک بر کیفیت گزارشگری مالی
زهره حاجیها - امیر اقاعلی زاده دارانداشی
بررسی ارتباط بین عوامل درون و برون سازمانی و اجرای کنترلهای داخلی در بخش عمومی
سعید شهابی نژاد - سیده معصومه هاشمیان
دیپلماسی انرژی و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران
هادی رنجبر
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3