0% Complete
صفحه اصلی / دومین کنفرانس ملی فناوری های نوین در انرژی و مواد

نویسندگان :

کلمات کلیدی :

چکیده :
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس (مطالعه موردی: ساعت های مچی)
فتانه علیزاده مشگانی - احمد استاد محمدی
بررسی راهکارهای مقابله با ابرتورم از طریق ابزارهای سیاست پولی
سید امیرحسین شکرآبی - علیرضا محمدی زیوه
مکانیسم های اساسی روابط بین سیاست های مالی شرکت و ارزش شرکت با نقش انعطاف پذیری مالی و هزینه های نمایندگی
زهرا هوشمند نقابی - ویدا سیدمطاعی
بررسی ارتباط فرآیندهای بازاریابی در ایجاد و توسعه ی اکوسیستم نوآوری
نوشین بیان - محمدامین اکبری
Machine Learning and Deep Learning Solutions for Predictive Analysis of Drinking Water Safety
Shaghyegh Momen - Parsa Naeimitabiei - Mehrnoush Mohammadi
راه‌کارهای اجرای موفق نوآوری سازمانی در شرکت‌های دانش بنیان
فیروزه طبیب زاده - جمال خانی جزنی
Energy Diplomacy of Islamic Republic of Iran in the content of Regional Political – Economy (2003- 2019)
Garineh Keshishyan Siraki
پیش بینی پارامترهای اتم های فراسرد در یک شبکه مغناطیسی دایمی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
پروین کریمی - میریوسف حسینی ورزقانی
بررسی اثر تضعیف ارزش پول ملی بر صادرات و واردات بخشهای کشاورزی، صنعت و خدمات در ایران
کریم نخعی - مجتبی محمدزاده - محسن صفایی
واکاوی کمی و کیفی نحوه استفاده از بالکن و تأثیر آن بر منظر محله
فاطمه فوقانی - آزاده شاهچراغی - زهرا سادات سعیده زرآبادی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3