0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
ارزیابی مدلهای مدیریت عملکرد به منظور دستیابی به مدل بهینه سازگار با نهادهای فرهنگی
نویسندگان :
حامد حسین زاده
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
مديريت عملکرد،ارزيابی فرهنگی،سازمان فرهنگی
چکیده :
ارزيابی و بهبود عملکرد سازمانی همواره يکی از دغذغه های اصلی مديران سازمانها بوده است. اما واضح است که بدون داشتن شاخص و ملاکی جهت ارزيابی و اندازه گيری عملکرد سازمانها، دستيابی به اين مهم امکان پذير نخواهد بود. در اين ميان مقوله فرهنگ و سازمانهای فرهنگی از اين امر مستثنی نبوده و همواره مديران اين عرصه در تلاشند تا با مطالعه و انجام تحقيقات پيرامون روشهای ارزيابی سازمانهای فعال در اين زمينه، مسير خود را به سمت رشد و تعالی فرهنگ در جامعه هموار سازند. محقق در اين تحقيق سعی نمود با توجه به مدلهای مديريت عملکردی که در سازمانهای گوناگون جهت ارزيابی عملکرد مورد استفاده قرار می گيرد به ارائه يک مدلی خاص در حوزه فرهنگ و سازمانهايی که در اين حوزه مشغول به فعاليت می باشند بپردازد. به همين منظور ابتدا انواع مدلهای مديريت عملکرد موجود در ارزيابی سازمانها را مورد بررسی قرار داده و پس از بررسی محتوايی فرهنگ ، فعاليتهای فرهنگی و ويژگيهای سازمانهای فرهنگی، با استخراج مهمترين عوامل موجود در مدلهای ارزيابی عملکرد، آنها را در اختيار خبرگان حوزه مديريت فرهنگی قرار داده تا در خصوص مهترين عواملي که جهت تدوين يک مدل ارزيابی در حوزه فرهنگ و سازمانهای فرهنگی می تواند مورد استفاده قرار گيرد اظهار نظر نمايند. که در نهايت هشت عامل که دارای تأثيرگذاری ويژه ای در ارزيابی عملکرد سازمانهای فرهنگی می باشند به همراه ميزان وزن هر يک از اين عوامل در قالب يک مدل سيستمی معرفی گرديده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Cross-lingual Few-shot Learning for Persian Sentiment Analysis with Incremental Adaptation
Farideh Majidi - Ziaeddin Beheshtifard
نقش هوش مصنوعی در شکل گیری و توسعه شهرهای هوشمند
فاطمه زهرا کمالی - محدثه نظری روشن کودهی
راهنمای تأثیر افشا مسئولیت اجتماعی بر عدم تقارن اطلاعاتی
محبوبه جعفری - ملیکا اسکندرپناه
افزایش راندمان نیروگاه خورشیدی فوتوولتائیک از طریق گاز مایع حاصل از انرژی زیست توده
مصطفی خلعتبری - اشکان عبدالی سوسن - احمد خوشگرد
جستجویی در ارتباط بصری فضای شهری در شکلگیری حس تعلق افراد به فضا
کیوان نائم - احمد میرزا محمدی
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
آرزو ایزدنیا - مریم حاجی یی
حوزههای کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت عملیات و زنجیره تامین در ایران
سیما قنبری - احمد جعفرزاده افشاری
بررسی رابطه رشد اقتصادی و حکمرانی خوب بر محیط زیست در کشور های MENA
کتایون جلالیان
اثربخشی تجارت الکترونیک و مزایای اقتصادی آن بر مصرف پایدار
مریم نورائی - فروزان محمدی یاریجانی
The evaluation of the QuEChERS and Ultrasonic-extracted Mixture Contents and the Smoke Compositions of Iranian Traditional and Flavored Tobaccos
Lida Nikbakhtan
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1