0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی ارتباط بین سهامداران بلوکی(تمرکز مالکیت معیار هرفیندال هیرشمن) با مدیریت سود
نویسندگان :
علی باغانی
1
الهه رسولی
2
مریم عبادی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی
کلمات کلیدی :
سهامداران،مدیریت سود،سهامداران بلوکی،تمرکز مالکیت
چکیده :
هدف این پژوهش بررسی ارتباط بین سهامداران بلوکی(تمرکز مالکیت معیار هرفیندال هیرشمن) با مدیریت سود می باشد. برای دستیابی به هدف پژوهش از اطلاعات تعدادی شرکت از تمام شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران، برای دوره زمانی 1395 تا 1401 استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز روش رگرسیون چند متغیره به کار گرفته شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد، تمرکز مالکیت (هرفیندال هیرشمن) بر مدیریت سود تاثیر معنی داری می گذارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهینه سازی توسعه ی برنامه های اینترنت اشیا در محیط های مه ناهمگن با منابع محدود
سید کیوان هدایتی ترابی - سارا فرزای
موقعیت ایران در انتقال انرژی گاز به شبه قاره هند
طاهره خیرخواه صادق
Verifiable and Privacy-Preserving Large Language Model Interactions: Addressing Blockchain-based Accountability Frameworks
Navid Homayouni - Razieh Farazkish
بررسی رفتار بازدارنده های فنیل ایزوسیانات و فنیل ایزوتیوسیانات برروی فولاد میکروآلیاژی API X56 مورد استفاده در مخازن اسید کلریدریک
محمد امین بزاززاده - مهدی بروجردنیا
رابطه رقابت در بازار محصول، سرمایهگذاری ریسکپذیر و موفقیت شرکتهای کارآفرین
سید ابراهیم کاظمی
الگویی کاربردی برای تجهیز منابع و مولد سازی آن با تمرکز بر حسابداری قیمت تمام شده، به عنوان دریچه ای منطقی برای تعدیل شرایط تورم رکودی ارائه نمونه ای عملیاتی در بخش مسکن
جواد حسنی
باغ ایرانی، رهیافتی در خلق معماری چندحسی در محیطهای هنردرمانی
ملیکا ملکی - ناهید صادقی پی
مروری بر مواد نانو کامپوزیتی به عنوان یک ماده جدید در صنعت
محمد قربان نژاد - اکبر رفیعی - محیا الفت میری
نقش هوش مصنوعی در کمک به مدیران مالی برای شناسایی و کاهش ریسکهای مالی در محیطهای پویا
زهره حاجیها - مهدی دولتشاهی
تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیل گر برندسازی افراد مشهور
مریم عطاراسدی - محسن امینی - مهلا کزازی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1