0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی ارتباط بین سهامداران بلوکی(تمرکز مالکیت معیار هرفیندال هیرشمن) با مدیریت سود
نویسندگان :
علی باغانی
1
الهه رسولی
2
مریم عبادی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی
کلمات کلیدی :
سهامداران،مدیریت سود،سهامداران بلوکی،تمرکز مالکیت
چکیده :
هدف این پژوهش بررسی ارتباط بین سهامداران بلوکی(تمرکز مالکیت معیار هرفیندال هیرشمن) با مدیریت سود می باشد. برای دستیابی به هدف پژوهش از اطلاعات تعدادی شرکت از تمام شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران، برای دوره زمانی 1395 تا 1401 استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز روش رگرسیون چند متغیره به کار گرفته شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد، تمرکز مالکیت (هرفیندال هیرشمن) بر مدیریت سود تاثیر معنی داری می گذارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تبیین رویکرد برندینگ فرهنگی و کاربست آن در مدیریت برند
پگاه غافل مبارکه
بررسی تاثیر عدم قطعیت سیاسی بر انتخاب منابع بدهی با تاکید بر نقش محدودیت مالی: آزمون تئوری اقتصاد سیاسی در بورس اوراق بهادار تهران
مرضیه مهدی پور
ارزیابی عوامل موثر بر درمان کودکان اوتیسمی در طراحی مراکز آموزشی
نگین قزلباش - منصوره رضاسلطانی
شبیه سازی تعیین ویسکوزیته مایعات نیوتنی با میکروطره پلیمری
سحر اسماعیلی - جواد رهبر شهروزی
Fabrication of Novel WO3 /NiCo2O4 magnetic photocatalysts with enhanced visible-light driven photocatalytic activity in MB degradation from aqueous solution
Narjes Pourabed - Nasim Rahmati - Ali Mohammad-khah
منسوجات رسانای الکترونیک
میترا مبرهنی اذر شربیانی - امین مفتاحی
همکاریهای دوجانبه میان ایران و امارات در حوزه انرژی
ایرج وفایی - گارینه کشیشیان سیرکی - محمدرضا قائدی
بررسی نقش اینترنت و امنیت سایبری در مدل سیاست گذاری دولت الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی
امید زرین پور - بهرام علیشیری - فرزانه بیک زاده عباسی
تاثیر اطمینان بیش از حد مدیران بر مخاطرات اخلاقی با در نظر گرفتن عدم شفافیت جریانهای نقدی
سیعد انور خطیبی - محمدرضا کوی بران
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بازیگونه بر ایجاد رفتارهای مطلوب در مصرف کننده با تکیه بر نقش واسطهای رضایت مشتری و عشق برند در بین مشتریان اسنپ فود تهران
مهران افشانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1