0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
عوامل استراتژیک تاثیرگذار در آینده صنعت بانکداری هوشمند با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره
نویسندگان :
لیلا یوسفی
1
کیامرث فتحی هفشجانی
2
مصطفی حسینی گلکار
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل کیش
2- تهران
3- دانشگاه علوم پزشکی کرمان
کلمات کلیدی :
آینده پژوهی،برنامه ریزی استراتژیک،صنعت بانکداری،کوکوسو فازی
چکیده :
این پژوهش به بررسی عوامل استراتژیک مؤثردر آینده صنعت بانکداری با بهرهگیری از روش کوکوسو فازی پرداخته است. نتایج نشان میدهد که مولفه های بازاریابی و منابع انسانی بالاترین اولویت را دارد، در حالی که بحرانها و عدم کارایی سازمانی کمترین اهمیت را به خود اختصاص دادهاند. توانایی مدیریت، بازاریابی و منابع انسانی، مالی، رقابتی بودن و عملکرد سرویسدهی، وآیندهپژوهی به ترتیب در رتبههای دوم تا چهارم قرار دارند. این پژوهش بر ضرورت توسعه استراتژیهای بازاریابی، بهبود منابع انسانی، مدیریت کارآمد، و ارتقاء خدمات مالی تأکید دارد. پیشنهادات ارائهشده راهنمای عملی برای مدیران بانکی در بهبود عملکرد و تقویت رقابتپذیری است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه بین شاخصهای نحو فضا و روانشناسی محیطی با تاکید بر مصالح ساختمانی در محیطهای آموزشی
متینه غفاری - علیرضا کریمپور
کاربرد گیمیفیکشن درآموزش پیشگیری از بیماری ها
محمد نادری زاده - نرگس محمد علیپور - مهناز ربیعی - سیده صدیقه جلال پور
ارزیابی خودکار پاسخهای ویدیویی دانشجویان با بهرهگیری از هوش مصنوعی در آموزش تحول گرا
وحید ابراهیمی - زلیخا جهانبخش نقده
طراحی تزویجگر فیبر نوری برای لیزر دیودی آرایهای با توان بالا
سید حامد قاسمی - حسن قلمی باویل علیایی
کاربرد های هوش مصنوعی در لجستیک و حمل و نقل
نیما قاسمی - سیده فاطمه گلریز گشتی - حمید توحیدی
افزایش راندمان نیروگاه خورشیدی فوتوولتائیک از طریق گاز مایع حاصل از انرژی زیست توده
مصطفی خلعتبری - اشکان عبدالی سوسن - احمد خوشگرد
بررسی تأثیر فنآوری اطالعات برپیشرفت مالی با نقش میانجی خدمات دیجیتال به مشتریان بانک
علی عابدی
بررسی مصالح نوین برای تصفیه کردن هوا و آلودگی ها از طریق پوسته ساختمان
یاسمن اعتباریان - سبا اعتباریان - علیرضا کریم پور
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مخاطرهآمیز صادراتی با نقش میانجی استراتژی رقابتی و ارتباطات بازاریابی
محسن ناظم بکایی - محدثه اشرفیان رهقی
استخراج مواد رنگزای موجود در پوست انار به روش حلالی و تهیه پودر خشک از آن برای رنگرزی الیاف نساجی
فاطمه سمنانی رهبر - کمال الدین قرنجیگ - مژگان حسین نژاد - هومن ایمانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1