0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی: پیام رسان تلگرام
نویسندگان :
فاطمه خواجه فینی
1
محمدرضا حمیدی زاده
2
عبداله نعامی
3
فتانه علیزاده مشکانی
4
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه شهید بهشتی
3- دانشگاه آزاد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
رفتار خرید- عوامل موثر بر خرید -شبکه های اجتماعی
چکیده :
هدف از انجام این تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با تاثیر از شبکه های اجتماعی می باشد.این تحقیق از منظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا توصیفی می باشد.جامعه آماری تحقیق در دو فاز تعریف و شامل مدیران و کارشناسان فروش محصولات از طریق تلگرام و نیز کابران 19 تا 29 ساله تلگرام می باشد.به منظور جمع آوری داده ها از مصاحبه و پرسشنامه استفاده شده است. نتایج مصاحیه با استفاده از روش گراندد تئوری تحلیل و نتایج پرسشنامه نیز با ازمون فریدمن و به کمک نرم افزار SPSS تحلیل شده است. نتایج نشان داد که چهار بعد معرفی محصول،مزیت محصول،دسترسی محصول و اطمینان محصول بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید از طریق شبکه های اجتماعی تاثیر گذار بوده و با توجه به رتبه بندی به عمل آمده دسترسی محصول به عنوان اصلی ترین عامل تاثیر گذار تلگرام در رفتار خرید مصرف کنندگان می باشد. و شناخت این عوامل می تواند در جهت بهبود شبکه های اجتماعی بومی در ایران مهم باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مواد رسانای الکتریکی منعطف برپایه پلیمرهای هادی و نانومواد
نیلوفر رفیع زاده زعیم - رامین خواجوی - داود طغرایی - جواد علمایی - داود زارعی
آموزش کار آفرینی و بازاریابی دیجیتال برای بهبود رفاه جامعه روستاییان استان کرمانشاه
نوشین عبدالله زاده قلعه جوقی - پروانه سلاطین
تحلیل جامع تأثیر میدانهای الکترومغناطیسی بر عملکرد سلولی
حمیدرضا پورمحمد - حسن قلمی باویل علیایی - امیرحسین هادی - سیدحسین هاشمی موسوی
تاثیر بشردوستی شرکتی بر عملکرد اقتصادی شرکت: دیدگاه فرضیه تاثیر اجتماعی
محمد فرجی - رعنا شهدآور
تعیین همزمان آسپرین و سالیسیلیک اسید در پلاسمای انسانی با کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا
حسین هاشمی موسوی - مینا کرامت
تأثیر عوامل ژئوشیمیایی در اکتشاف مخازن هیدروکربوری ترکدار، مطالعه موردی مخزن بنگستان
میلاد حکیم زاده - معصومه سهرابی ملایوسفی - آرمین حسینیان
بررسی رویکرد نوین بر جایگزینی روش ساخت افزایشی قوس و سیم نسبت به روش های ساخت سنتی (مطالعه موردی پل های فلزی و المان های شهری در شهر آینده)
هادی تقی ملک - رضا منصوریان - مهدی صالحی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر هوشمندسازی تاب آوری مالی در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران به منظور پیشگیری از ورشکستگی
فاطمه صراف - مریم قاسمی
تأثیر تکمیل کریدور شمال-جنوب بر تبدیل ایران به هاب انرژی
مهدی خورسند - گارینه کشیشیان سیرکی
اخلاق و فرهنگ هوش مصنوعی
علی صغیری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0