0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی: پیام رسان تلگرام
نویسندگان :
فاطمه خواجه فینی
1
محمدرضا حمیدی زاده
2
عبداله نعامی
3
فتانه علیزاده مشکانی
4
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه شهید بهشتی
3- دانشگاه آزاد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
رفتار خرید- عوامل موثر بر خرید -شبکه های اجتماعی
چکیده :
هدف از انجام این تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با تاثیر از شبکه های اجتماعی می باشد.این تحقیق از منظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا توصیفی می باشد.جامعه آماری تحقیق در دو فاز تعریف و شامل مدیران و کارشناسان فروش محصولات از طریق تلگرام و نیز کابران 19 تا 29 ساله تلگرام می باشد.به منظور جمع آوری داده ها از مصاحبه و پرسشنامه استفاده شده است. نتایج مصاحیه با استفاده از روش گراندد تئوری تحلیل و نتایج پرسشنامه نیز با ازمون فریدمن و به کمک نرم افزار SPSS تحلیل شده است. نتایج نشان داد که چهار بعد معرفی محصول،مزیت محصول،دسترسی محصول و اطمینان محصول بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید از طریق شبکه های اجتماعی تاثیر گذار بوده و با توجه به رتبه بندی به عمل آمده دسترسی محصول به عنوان اصلی ترین عامل تاثیر گذار تلگرام در رفتار خرید مصرف کنندگان می باشد. و شناخت این عوامل می تواند در جهت بهبود شبکه های اجتماعی بومی در ایران مهم باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
طراحی و بهینهسازی ربات زیردریایی کنترل از راه دور (ROV) با قابلیت مانورپذیری بالا و مقاومت در شرایط محیطی سخت
عرشیا عمومیرزا - مبین ظهوریان - سجاد بایلر - امیرعلی بداغی - امیرمحمد علیان نژاد - فاطمه حبیبی - سارا بنی اسدی - حسین سعادتی نژاد - مهدی گردویی
اثر انرژیهای تجدیدپذیر و تجدیدناپدیر بر انتشار CO2 در ایران و کشورهای با درآمد متوسط
محسن درویش - فاطمه زندی - بیژن صفوی - بهناز صبوری
بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین شرایط عدم اطمینان و نقدشوندگی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پیمان ایمان زده - زهرا ایزدی هیر
راهبری شرکتی و پاداش مدیریت
مرجان آقاجان پور
تاثیر نوآوری مالی و روش های نوآورانه ی پایش کارآفرینان فنی توسط تامین کنندگان مالی، بر رشد اقتصادی
لیلا سبزقبائی - تیمور محمدی
کاربرد هوش مصنوعی در برنامهریزی راهبردی تامین تجهیزات در صنعت برق: مطالعهای بر مدیریت تقاضای کنتور برق در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
عبدالرحیم رحیمی - عادل قربانی
نقش مجتمع بین راهی در جذب گردشگران ، کاربران و توسعه صنعت گردشگری
شهرزاد حبیبی
کاربرد هوش مصنوعی در بخش بالادستی نفت و گاز: روندهای فعلی، چالشها و چشمانداز آینده
نرگس علی نژاد - ارشیا حسین نژاد - حسن قلمی باویل علیایی
A review of bio filtration and its usages in air pollutants removal techniques and biotrickling filters for odor and volatile organic compound removal
Farzam Golchin
انتخاب موقعیتهای معاملاتی بر اساس رفتار حجم معاملات با بکارگیری الگوریتمهای هوش مصنوعی
نادر رضائی - فرشاد وفائی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1