0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی: پیام رسان تلگرام
نویسندگان :
فاطمه خواجه فینی
1
محمدرضا حمیدی زاده
2
عبداله نعامی
3
فتانه علیزاده مشکانی
4
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه شهید بهشتی
3- دانشگاه آزاد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
رفتار خرید- عوامل موثر بر خرید -شبکه های اجتماعی
چکیده :
هدف از انجام این تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با تاثیر از شبکه های اجتماعی می باشد.این تحقیق از منظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا توصیفی می باشد.جامعه آماری تحقیق در دو فاز تعریف و شامل مدیران و کارشناسان فروش محصولات از طریق تلگرام و نیز کابران 19 تا 29 ساله تلگرام می باشد.به منظور جمع آوری داده ها از مصاحبه و پرسشنامه استفاده شده است. نتایج مصاحیه با استفاده از روش گراندد تئوری تحلیل و نتایج پرسشنامه نیز با ازمون فریدمن و به کمک نرم افزار SPSS تحلیل شده است. نتایج نشان داد که چهار بعد معرفی محصول،مزیت محصول،دسترسی محصول و اطمینان محصول بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید از طریق شبکه های اجتماعی تاثیر گذار بوده و با توجه به رتبه بندی به عمل آمده دسترسی محصول به عنوان اصلی ترین عامل تاثیر گذار تلگرام در رفتار خرید مصرف کنندگان می باشد. و شناخت این عوامل می تواند در جهت بهبود شبکه های اجتماعی بومی در ایران مهم باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Nano biosensors in medical and diagnosis
Zahra Karimi - Mozhgan Rahvareh
نقش دانش جامعه شناختی در سیاستگذاری عمومی (مطالعه موردی: سیاستگذاری در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، با تمرکز بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)
علی فلک پور - گارینه کشیشیان سیرکی - حسن خداوردی
عدالت دیجیتال و حریم خصوصی در ایران: چالشهای حقوقی سامانه ثنا با رویکردی تطبیقی
عبدالرضا اصغری بیربنه
تاثیر پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی بر کیفیت افشای اطلاعات با تاکید بر نقش اثربخشی کمیته حسابرسی در بورس اوراق بهادار تهران
شاهرخ بزرگمهریان - بهروز جهانبخش
مطالعه آزمایشگاهی هیدرات گازی اتان در سامانه H2O+MEG+TMAB
داریوش مردمی
سنتز رنگ های آزو بر پایه α- نفتول و β- نفتول با استفاده از رزین سیلیکا کلرید و سیلیکاژل مرطوب جهت رنگرزی الیاف
الناز دوشنبه پور - محمد میرجلیلی - عبدالحمید بامنیری - آیدین برملایی
استفاده از روش رگرسیون پانل برای بررسی تأثیر متغیرهای رقابت و بانکداری سایه بر سودآوری بانکها
فاطمه زندی - فرشاد خالوزاده
A combined maximum power point tracking control concept with constant power generation control for grid-connected photovoltaic inverters considering long-term mission profiles and system-level power management requirements
Mohammad Mohammadiyan - Jabber Koochaki
کاربرد یادگیری ماشین در مدل سازی و پیش بینی هزینه های درمان
فردین سلیمانی - حمیدرضا فراهانی - الهه رحمتی
حذف فتوکاتالیستی رنگ بلو21 از محلول های آبی با استفاده از نانو ذرات TiO2
اسماعیل ترشابی - نادر بهرامی فر
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3