0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
کاربرد هوش مصنوعی مولد در بازاریابی نوین
نویسندگان :
زهراسادات حسینی
1
1- آزاد تهران غرب
کلمات کلیدی :
بازاریابی دیجیتال،تحلیل بازار،شخصیسازی تبلیغات،مدلهای زبانی بزرگ
چکیده :
در سالهای اخیر، هوش مصنوعی بهویژه گونههای مولد آن (Generative AI)، تحولی بنیادین در حوزه بازاریابی ایجاد کرده است. استفاده از مدلهای زبانی بزرگ (LLMs) مانند ChatGPT، امکان طراحی تبلیغات شخصیسازیشده، پیشبینی روندهای بازار و بهبود خدمات مشتری را برای کسبوکارها فراهم آورده است. این مقاله با رویکردی تحلیلی و مروری، به بررسی کاربردهای عملی هوش مصنوعی مولد در بازاریابی میپردازد. در این راستا، سه محور اصلی شامل شخصیسازی تبلیغات، تحلیل و پیشبینی روندهای بازار و بهکارگیری AI در تعامل با مشتری بررسی شدهاند. همچنین، نقش GenAI در آموزش بازاریابی و تربیت نسل جدیدی از متخصصان بازاریابی تحلیل شده و در ادامه چالشها، محدودیتها و پیشنهاداتی برای استفاده هوشمندانه از این فناوری ارائه میشود. یافتههای این مقاله میتواند برای مدیران بازاریابی، پژوهشگران و علاقهمندان به فناوریهای نوین در کسبوکار مفید و الهامبخش باشد. همچنین این مقاله با استناد به تجربیات برندهایی مانند Coca-Cola، Amazon و Netflix و تحلیل منابع علمی معتبر، تلاش میکند چشمانداز روشنی از آینده بازاریابی هوشمحور ارائه دهد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چشم انداز توسعه صنعت بانکرینگ؛ پیشران توسعه حمل و نقل دریایی
مهدخت متین - علی یاراحمدی
Trace monitoring of Prazosin in human plasma utilizing magnetic solid phase extraction based carbonized cotton fabric, Fe3O4, ZIF-71/ PTh in combination with HPLC
Romina Gerami Boromand - Mohsen Zeeb
اهمیت طراحی گرافیک در طراحی داخلی و محیط شهری
احمد میرزا محمدی - کیوان نائم
تحلیل علی عوامل موثر بر فرآیند نوآوری
شیما مروت پور - پیمان حاجی زاده
بررسی نقش هوش مصنوعی در دیجیتال سازی آموزش و پرورش
هیوا رخشان - عباس ایمانی
تهیه و تحلیل خواص پوشش نانوکامپوزیتی نیکل – بور/ گرافن
راضیه ثانی - سولماز کریمی
نقش تسهیم دانش در ارتباط بین سرمایه انسانی و توسعه اکوسیستم نوآوری
زهره خطیبی - مرضیه شب خوان
چارچوب جامع برای پذیرش و ارائه گزارشگری مالی پایدار
هادی رومی گاوگانی
نقش هوش مصنوعی در کمک به مدیران مالی برای شناسایی و کاهش ریسکهای مالی در محیطهای پویا
زهره حاجیها - مهدی دولتشاهی
مروری بر تولید الیاف کریستالی فوتونیک
نیلوفر رفیع زاده زعیم - آیدا گیفانی - رامین خواجوی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1