0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
تحلیل و بررسی مدل MOT و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
نویسندگان :
مژگان بهشتی زاده
1
زلیخا جهانبخش نقده
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی دیجیتال مارکتینگ،لحظات حقیقت
چکیده :
در عصر دیجیتال، رفتار مصرفکنندگان بهطور مداوم تحت تأثیر اطلاعات آنلاین و تعاملات دیجیتالی قرار دارد. مدل MOT (لحظات حقیقت) یکی از ابزارهای مؤثر در تحلیل این رفتار است که به شناسایی و بهینهسازی نقاط حساس در مسیر تصمیمگیری مشتری میپردازد. این مدل شامل چهار مرحله کلیدی است: لحظه صفر حقیقت (ZMOT)، لحظه اول حقیقت(FMOT)، لحظه دوم حقیقت(SMOT) و لحظه نهایی حقیقت(UMOT). کاربرد این مراحل به کسبوکارها کمک میکند تا تجربه کاربری را بهبود بخشیده، نرخ تبدیل را افزایش دهند و بازاریابی دهانبهدهان را تقویت کنند. در شرایط تحول دیجیتال، بهینهسازی تعاملات مشتری با برند بیش از پیش اهمیت یافته است. MOT بهعنوان مفهومی بنیادی در بازاریابی و مدیریت تجربه مشتری، امروز نیازمند بازنگری و توسعه است. در همین راستا، مدل MOT 2.0 معرفی شده که بر تعامل مستمر، شخصیسازیشده و مبتنی بر داده تمرکز دارد. تحلیل این مدل نشان میدهد که میتواند نقش مهمی در افزایش وفاداری مشتریان، بهبود ادراک برند و ارتقای عملکرد بازاریابی دیجیتال ایفا کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی امکان تأمین روشنایی معابر در استان زنجان با استفاده از انرژی خورشیدی
جواد صابریان - محمدعلی یزدی مقدم
نوآوری پیشبینیکننده خدمات حرفهای: مورد حسابرسی و هوش مصنوعی
نعمت رستمی مازوئی - رسول پورفیض اله
تبیین مبانی مدل سازی و طراحی شبکه عصبی آشوبگونه بهینه شده با الگوریتم ژنتیک به منظور تشخیص سرطان سینه
محدثه برقی - مهدی اسلامی
الکتروریسی غشای نانوالیاف پلی کربنات-پلی یورتان گرمانرم برای تصفیه آب
جواد یکرنگ - سمیه قنبرزاده - مصطفی فتاحی
Investigation of the Effect of Trypsin Enzyme on the Detection of Carbaryl Pesticide
Nahid Raoufi - Mahnaz Torabparvar - Mohammadhossein Manouchehrinejad - Shayan Zaker Shobeiri - Matin Iimani - Moahammad mahdi Ghorbani vaghei - Ali Gilasi
ارتباط بین چسبندگی هزینه ها با خطای پیش بینی سود و پایداری سود
عقیل فرهنگیان - رویا دارابی
مدیریت منابع انسانی سبز و نقش آن در توسعه محصولات سبز
فیروزه حاجی علی اکبری - فرهاد ادیبی جزیمق
رابطه سامانههای حسابداری دیجیتالی بر کیفیت تصمیمگیری (مطالعه موردی بانکهای شهر تهران)
محسن حمیدیان - الهه رسولی
Modification of fluorinated-doped tin oxide (FTO) photoelectrode by bismuth vanadate and some metal-organic frameworks such as cobalt imidazole to remove environmental contaminants such as phenolic derivatives by photoelectrocatalysis
Ali Ranjbar
تاثیر آمیخته بازاریابی سبز و محیط گرایی بر پایداری کسب و کارهای کوچک با نقش تعدیلگر ظرفیت جذب تکنولوژی
نوشین رحمن پور
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3