0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
تحلیل و بررسی مدل MOT و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
نویسندگان :
مژگان بهشتی زاده
1
زلیخا جهانبخش نقده
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی دیجیتال مارکتینگ،لحظات حقیقت
چکیده :
در عصر دیجیتال، رفتار مصرفکنندگان بهطور مداوم تحت تأثیر اطلاعات آنلاین و تعاملات دیجیتالی قرار دارد. مدل MOT (لحظات حقیقت) یکی از ابزارهای مؤثر در تحلیل این رفتار است که به شناسایی و بهینهسازی نقاط حساس در مسیر تصمیمگیری مشتری میپردازد. این مدل شامل چهار مرحله کلیدی است: لحظه صفر حقیقت (ZMOT)، لحظه اول حقیقت(FMOT)، لحظه دوم حقیقت(SMOT) و لحظه نهایی حقیقت(UMOT). کاربرد این مراحل به کسبوکارها کمک میکند تا تجربه کاربری را بهبود بخشیده، نرخ تبدیل را افزایش دهند و بازاریابی دهانبهدهان را تقویت کنند. در شرایط تحول دیجیتال، بهینهسازی تعاملات مشتری با برند بیش از پیش اهمیت یافته است. MOT بهعنوان مفهومی بنیادی در بازاریابی و مدیریت تجربه مشتری، امروز نیازمند بازنگری و توسعه است. در همین راستا، مدل MOT 2.0 معرفی شده که بر تعامل مستمر، شخصیسازیشده و مبتنی بر داده تمرکز دارد. تحلیل این مدل نشان میدهد که میتواند نقش مهمی در افزایش وفاداری مشتریان، بهبود ادراک برند و ارتقای عملکرد بازاریابی دیجیتال ایفا کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
برنامه ریزی جهت توسعه گردشگری شهری پایدار با رویکردشهر دوستدار توان یابان
محمدرضا درودی - سوگند سلیمی
دیجیتالی سازی و فناوری های هوش مصنوعی در حسابداری مدیریت (مرور سیستماتیک بر ادبیات)
محبوبه کمالی دولت آبادی - علی اصغر انواری رستمی
بررسی تاثیر فرم معماری ساختمانهای بلند بر کارایی سازهای آنها نمونه موردی؛ بررسی پارامتریک تاثیر تناسبات در پلان ساختمان بلند بر وزن سازهای
امیررضا اردکانی
نقش دولت های هوشمند در افزایش کیفی اکوسیستم های نوآورانه در حوزه اقتصادی شهری
مرتضی پارسامنش
بررسی تأثیر فنآوری اطالعات برپیشرفت مالی با نقش میانجی خدمات دیجیتال به مشتریان بانک
علی عابدی
تبیین مبانی ریاضیات فازی و توسعه آن با ریاضیات نوتروسوفیک در مدل سازی سیستم های پیچیده مهندسی پزشکی
محدثه برقی - حمیده برغمدی
طراحی پایدار مناظر اکولوژیک شهری
بهرنگ بهرامی - هیفاء خانلری
Reliability Evaluation for Quantum-dot Cellular Automata (QCA) Devices
Razieh Farazkish
ساخت سطوح ورزشی SBR از ضایعات لاستیک با استفاده از امولسیون پلیمری
محمدحسین قربانی - ساره غانم طعیمه - سیدحسین هاشمی موسوی
New nanovaccine against Pseudomonas aeruginosa
Masoud Maleki - Mojtaba Salouti
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1