0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
تحلیل و بررسی مدل MOT و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
نویسندگان :
مژگان بهشتی زاده
1
زلیخا جهانبخش نقده
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی دیجیتال مارکتینگ،لحظات حقیقت
چکیده :
در عصر دیجیتال، رفتار مصرفکنندگان بهطور مداوم تحت تأثیر اطلاعات آنلاین و تعاملات دیجیتالی قرار دارد. مدل MOT (لحظات حقیقت) یکی از ابزارهای مؤثر در تحلیل این رفتار است که به شناسایی و بهینهسازی نقاط حساس در مسیر تصمیمگیری مشتری میپردازد. این مدل شامل چهار مرحله کلیدی است: لحظه صفر حقیقت (ZMOT)، لحظه اول حقیقت(FMOT)، لحظه دوم حقیقت(SMOT) و لحظه نهایی حقیقت(UMOT). کاربرد این مراحل به کسبوکارها کمک میکند تا تجربه کاربری را بهبود بخشیده، نرخ تبدیل را افزایش دهند و بازاریابی دهانبهدهان را تقویت کنند. در شرایط تحول دیجیتال، بهینهسازی تعاملات مشتری با برند بیش از پیش اهمیت یافته است. MOT بهعنوان مفهومی بنیادی در بازاریابی و مدیریت تجربه مشتری، امروز نیازمند بازنگری و توسعه است. در همین راستا، مدل MOT 2.0 معرفی شده که بر تعامل مستمر، شخصیسازیشده و مبتنی بر داده تمرکز دارد. تحلیل این مدل نشان میدهد که میتواند نقش مهمی در افزایش وفاداری مشتریان، بهبود ادراک برند و ارتقای عملکرد بازاریابی دیجیتال ایفا کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
موتور رفت و برگشتی با نیرو محرکه آهنربا
ناصر تقوی موردراز
دیدگاههای جدید درباره اکوسیستمهای نوآوری و سازگاری آنها با اهداف توسعه پایدار
مهدی زینالی - رعنا شهدآور - فرخ وحدتی
بررسی تاثیر عوامل نهادی بر صادرات فولاد کشورهای در حال توسعه منتخب با استفاده از مدل جاذبه
علیرضا محمدی زیوه
تأثیر ذخایر انرژی خلیج فارس بر رقابت راهبردی آمریکا و چین: (2022-2010)
محمدحسین خوش طینت - گارینه کشیشیان سیرکی
تبیین جایگاه و میزان بازدهی انواع انرژی های تجدیدپذیر در معماری ایران
نگار حاتمی - بهناز عیسی زاده - علیرضا کریم پور
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
زهره حاجیها - محمدامین حسنی کبوترخانی
خواص مکانیکی ملات پایه سیمانی تحت تاثیر نانولوله های کربنی
مریم قلی زاده آرشتی - مهسا فخارپور
راهکارهای اصلاحی جهت اجرا و پیادهسازی اسناد راهبردی در دستگاههای اجرایی و سازمانها
سید محمد موقر افضلی - زهرا انجم شعاع
بررسی توسعه دولت الکترونیک در ایران و چالش های پیش روی آن
محبوبه کمالی دولت آبادی - فاطمه صراف
مروری بر نقش داده کاوی در تدوین خط مشی گذاری نوآوری در اکو سیستم های کسب و کار
سنجر سلاجقه - رضا متوسلیان - شهین شرفی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1