0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
تحلیل و بررسی مدل MOT و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
نویسندگان :
مژگان بهشتی زاده
1
زلیخا جهانبخش نقده
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی دیجیتال مارکتینگ،لحظات حقیقت
چکیده :
در عصر دیجیتال، رفتار مصرفکنندگان بهطور مداوم تحت تأثیر اطلاعات آنلاین و تعاملات دیجیتالی قرار دارد. مدل MOT (لحظات حقیقت) یکی از ابزارهای مؤثر در تحلیل این رفتار است که به شناسایی و بهینهسازی نقاط حساس در مسیر تصمیمگیری مشتری میپردازد. این مدل شامل چهار مرحله کلیدی است: لحظه صفر حقیقت (ZMOT)، لحظه اول حقیقت(FMOT)، لحظه دوم حقیقت(SMOT) و لحظه نهایی حقیقت(UMOT). کاربرد این مراحل به کسبوکارها کمک میکند تا تجربه کاربری را بهبود بخشیده، نرخ تبدیل را افزایش دهند و بازاریابی دهانبهدهان را تقویت کنند. در شرایط تحول دیجیتال، بهینهسازی تعاملات مشتری با برند بیش از پیش اهمیت یافته است. MOT بهعنوان مفهومی بنیادی در بازاریابی و مدیریت تجربه مشتری، امروز نیازمند بازنگری و توسعه است. در همین راستا، مدل MOT 2.0 معرفی شده که بر تعامل مستمر، شخصیسازیشده و مبتنی بر داده تمرکز دارد. تحلیل این مدل نشان میدهد که میتواند نقش مهمی در افزایش وفاداری مشتریان، بهبود ادراک برند و ارتقای عملکرد بازاریابی دیجیتال ایفا کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
باغ ایرانی، رهیافتی در خلق معماری چندحسی در محیطهای هنردرمانی
ملیکا ملکی - ناهید صادقی پی
بررسی معیار ارزشیابی نادرست سهام در بورس اوراق بهادار تهران (رویکرد شناختی سرمایه گذاران)
منوچهر ویسی نصرت آباد - نادر رضایی
شناسایی دلایل پذیرش و رد اقدامات مدیریت منابع انسانی مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت 0,4 (مورد مطالعه: شرکت ایران یاسا تایر و رابر)
راشد پرستار - ایوب سرافراز - مهدی احمدی
مدل سازی سینتیک برداشت یون کروم از نمونه پساب به کمک نانو جاذب مغناطیسی عامل دار شده با پلی [آلیل آمین-( ان و ان- دی متیل آکریل آمید)]
ایمان خنشا
Graphene-oxide (GO) Electrophoresis Deposition on PET Film Coated by Indium Tin Oxide (ITO)
Ali Rezaei
اقناع و فریب اقناعی در قرآن کریم
سید احمد علوی
طراحی شهری به منظور ارتقاء حس امنیت شهروندان در فضاهای شهری با تأکید بر منظر شهری
هنگامه علیجانی قاضیانی - الهام امینی
آموزش کار آفرینی و بازاریابی دیجیتال برای بهبود رفاه جامعه روستاییان استان کرمانشاه
نوشین عبدالله زاده قلعه جوقی - پروانه سلاطین
بررسی خواص مکانیکی فشاری و جذب آب داربست های مرکب از جنس پلی-کاپرولاکتون/ نانو هیدروکسی آپاتیت چاپ شده با چاپگر سه بعدی بر اساس فن آوری روش لایه نشانی ذوبی
بهنام آخوندی - وحید مدانلو
تحلیل انرژی و اکسرژی نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان
شاهین شمسی - خاتون صالحی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1