0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
تحلیل و بررسی مدل MOT و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
نویسندگان :
مژگان بهشتی زاده
1
زلیخا جهانبخش نقده
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
استراتژی دیجیتال مارکتینگ،لحظات حقیقت
چکیده :
در عصر دیجیتال، رفتار مصرفکنندگان بهطور مداوم تحت تأثیر اطلاعات آنلاین و تعاملات دیجیتالی قرار دارد. مدل MOT (لحظات حقیقت) یکی از ابزارهای مؤثر در تحلیل این رفتار است که به شناسایی و بهینهسازی نقاط حساس در مسیر تصمیمگیری مشتری میپردازد. این مدل شامل چهار مرحله کلیدی است: لحظه صفر حقیقت (ZMOT)، لحظه اول حقیقت(FMOT)، لحظه دوم حقیقت(SMOT) و لحظه نهایی حقیقت(UMOT). کاربرد این مراحل به کسبوکارها کمک میکند تا تجربه کاربری را بهبود بخشیده، نرخ تبدیل را افزایش دهند و بازاریابی دهانبهدهان را تقویت کنند. در شرایط تحول دیجیتال، بهینهسازی تعاملات مشتری با برند بیش از پیش اهمیت یافته است. MOT بهعنوان مفهومی بنیادی در بازاریابی و مدیریت تجربه مشتری، امروز نیازمند بازنگری و توسعه است. در همین راستا، مدل MOT 2.0 معرفی شده که بر تعامل مستمر، شخصیسازیشده و مبتنی بر داده تمرکز دارد. تحلیل این مدل نشان میدهد که میتواند نقش مهمی در افزایش وفاداری مشتریان، بهبود ادراک برند و ارتقای عملکرد بازاریابی دیجیتال ایفا کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چالش ها و راهکار هاى پیاده سازى شهر هوشمند، مقایسه دو شهر خواهر خوانده،اصفهان و بارسلونا
منیر احمدى فرد - رضا طولابى
کاربرد یادگیری ماشین در مدیریت ریسک مالی برای صندوقهای قابل معامله در بورس (ETF)
کیومرث شجاعیان - علی جوزی
بررسی تاثیر افشا مسئولیت اجتماعی و مالکیت نهادی بر عملکرد شرکت
محسن حمیدیان - محمد رضا روشنی گیلوایی
کاربرد دوقلوهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در بهینه سازی تصمیمات سرمایه گذاری و تولید در صنایع تبدیلی با رویکرد متاورس صنعتی
فاطمه کربندی - فرزانه بیگ زاده عباسی
بررسی اهمیت اکوسیستم نوآوری در مدیریت تداوم کسب وکار در زنجیره تامین کسب و کارهای هوشمند
زهرا یوسفی - رسول غفاری
شناسایی شاخص های منظر صوتی موثر بر رشد کودکان در شهر تهران
فاطمه محمودی مهریزی - منصوره رضاسلطانی
معماری سازمانی و اصلاح فرایندها تحولی در افزایش بهرهوری سازمانی
رامین نعمتی - مهدی زینالی
ارتباط بین حسابداری منابع انسانی و سیستم اطلاعاتی منابع انسانی
سیامک طایفه - رسول لطفی - فرزاد محمدی
بررسی عملکرد مدیریت پسماند شهری با رویکرد طرح تفکیک ازمبدا - مطالعه موردی منطقه 9 شهرداری تهران
فاطمه حیدریان - محمدرضا درودی
شناخت اهداف استراتژیک عاملان حوزه سیستم های نوآوری فناورانه استناد به (مصداق) بخش زیست پالایشگاهی
محمد سعید شهیدی - مهرداد بی گناه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1