0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
پیش بینی پارامترهای اتم های فراسرد در یک شبکه مغناطیسی دایمی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
نویسندگان :
پروین کریمی
1
میریوسف حسینی ورزقانی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
اتم های فراسرد،یادگیری ماشین،شبکه های مغناطیسی،یادگیری عمیق
چکیده :
در این مقاله، یک شبکه مغناطیسی دایمی دو بعدی برای بررسی پیش بینی پارامترهای کمینه مرکزی میدان مغناطیسی و مختصات آن با استفاده از مولفه های میدان مغناطیسی خارجی در نظر گرفته می شود. پس از معرفی شبکه ی مغناطیسی و مولفه های میدان مغناطیسی ایجاد شده در آن، با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق و با در نظر گرفتن مولفه های میدان مغناطیسی خارجی به عنوان داده های ورودی مقدارهای عددی پیش بینی شده این پارامترها با الگوریتم های یادگیری ماشین مدل افزایشی تعمیم یافته GAM، ترکیب رگرسیون خطی Ridge و Lasso و الگوریتم جدید یادگیری عمیقXBNet با یکدیگر مقایسه می شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مواد هوشمند مواد حافظه دار
مهرداد برون
سنتز و خصوصیات کوپلیمریزاسیون پیوندی متیل متاکریلات/2-هیدروکسی پروپیل متاکریلات روی الیاف پلی (اتیلن ترفتالات) با 4،4-4آزوبیس- سیانو والریک اسید
نرگس یحیی زاده
تأثیر آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با تأکید بر نقش اعتماد مشتریان و مشتری نوازی
رضا کوچک پور نصفی - حمید رضا سعید نیا - حمید سعیدی - رحیم محترم
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب وکار با توجه به نقش میانجی استراتژی های بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
مهیا محمدی - محمدرضا قریشی رودبارکی
ارزیابی تاثیر مسئولیت اجتماعی بربهبود عملکرد مالی سازمان با توجه به نقش میانجی مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)
محمد توکلی - محمد جواد محبوبی فرد
سیاستگذاریها و خط مشی گذاریهای دولتی در توسعه اکوسیستم نوآوری
حمید حمید شیرزاد - حسین محمودی
رشد بهره وری و نوآوری در اقتصاد ایران با رویکرد آینده پژوهی
علی کیانی فر - الناز سبزئی - زهره حاجیها
بررسی فناوریهای نوین در صنعت معدن: تحلیل پیشرفتها و شناسایی شکافهای تحقیقاتی
بابک زمانی - علی اکبر اکبری - هادی محمدی بیدهندی - وحید رضا قضاوتی
مروری بر روش های پیش بینی قیمت نفت: از مدل های آماری سنتی تا الگوریتم های یادگیری ماشین
علی شهرآئینی - علی رضائی شاهسوارلو
نقش اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال و آنالیز رفتار مشتری از طریق ردیابی داده ها
میلاد فریدنیا - احمد مصلی نژاد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1