0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نقش نوآوری و کارآفرینی بر بهبود چرخه کسب و کار
نویسندگان :
علی دانش زاد
1
حمید کاکائی
2
محمد خضری
3
کتایون جلالیان
4
مرجان دامن کشیده
5
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
2- دانشگاه آزاد تهران مرکز
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
5- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
خلاقیت،نوآوری،کارآفرینی،چرخه کسب و کار
چکیده :
امرزوه اهمیت نوآوری و کارآفرینی بر چرخه کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. با توجه به ضرورت امر تحقیق حاضر شکل گرفته و هدف آن بررسی نقش نوآوری و کارآفرینی بر بهبود چرخه کسب و کار میباشد. پژوهش برمبنای هدف از نوع کاربردی، از حیث روش به دست آوردن داده ها از نوع توصیفی-پیمایشی و از نظر نوع داده های جمع آوری شده از نوع کمی است. جامعه آماری پژوهش شامل 65 کسب و کار کوچک و متوسطی میباشند که در سطح شهر کرج مشغول به فعالیت بودهاند. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده این تعداد به عنوان نمونه نیز تعیین شدند. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار PLS Smart صورت پذیرفت. روایی و پایایی تحقیق نیز مورد تایید قرار گرفت. نتایج نشان داد که نوآوری و کارآفرینی به عنوان دو عنصر مهم و تاثیرگذار، نقش مثبت و معناداری بر بهبود چرخه کسب و کارها ایفا مینمایند. از اینرو مدیران و مسئولین میبایست به این دو عنصر اهمیت ویژهای قائل شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
سنتزاکسید گرافن و بررسی خصوصیات اپتیکی آن
اکرم علیزاده - سعید پرهوده
ارزیابی عوامل موثر بر درمان کودکان اوتیسمی در طراحی مراکز آموزشی
نگین قزلباش - منصوره رضاسلطانی
بررسی جامع ایمنی تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) در بیماران دارای دستگاههای کاشتنی قلب و تأثیر آن بر پرسنل پزشکی: مروری سیستماتیک بر یافته های اخیر
سید سروش وکیلی قاهانی - حسن قلمی باویل علیایی - محمد توکلیان راد
بررسی چند روش برای دستیابی به یادگیری افزایشی با شبکه های عصبی
شایان محمدی
تبیین شاخص های آفرینش معماری بیونیک و معماری پویا
زهرا داس مه
Designing an optimized circuit based on QCA using a three-input XOR gate
Atoosa Kameli - Roshanak Rafiei Nazari - Razieh Farazkish
تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف (مطالعه فروشگاه های آنلاین موادغذایی)
فاطمه خواجه فینی - محمدرضا حمیدی زاده - عبداله نعامی - فتانه علیزاده مشکانی
تأثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد شرکت با میانجیگری نوآوری مدل کسب و کار و نقش تعدیلگر پویایی محیطی
سیده صدیقه جلال پور - منوچهر کرباسی - حسن غریب وند
طراحی مدل استراتژی تأمین مالی در پروژههای نفت و پتروشیمی
مینو سجودی - فتانه علیزاده مشگانی
Problem of Lost Circulation Associated with Brine Influx in Jambur Field
Alaa Khallel Dakhil - Ahmad Adib - Ali Ibrahim Kasim Ali Ibrahim Kasim
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1