0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نوآوری پیشبینیکننده خدمات حرفهای: مورد حسابرسی و هوش مصنوعی
نویسندگان :
نعمت رستمی مازوئی
1
رسول پورفیض اله
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،شرکتهای خدمات حرفهای و مؤسسات حسابرسی،نوآوری خدمات،تحقیق و توسعه
چکیده :
در دنیای امروز با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، شرکتهای خدمات حرفهای و مؤسسات حسابرسی نیاز دارند که خدمات خود را نوآوری کنند تا با این تحولات سریع در محیط اطراف اطلاعات و هوش، گام بردارند. این نوآوریهای تصادفی و فردی که توسط حرفهایان و مؤسسات حسابرسی انجام میشوند، معمولاً محدودیتهایی در ادغام فناوریهای جدید خارج از تخصص آنها دارند. اگرچه تحقیقات در مورد تحقیق و توسعه خدمات یک تابع سازمانی برای هماهنگی متمرکز نوآوریهای خدمات در حوزههای هدف استراتژیک - بهعنوان یک ابزار مؤثر پتانسیل دارد، مطالعات در مورد تحقیق و توسعه هنوز کمتر هستند. این مطالعه موردی سعی در پر کردن این شکاف دارد و به بررسی چگونگی ایجاد و بهرهمندی از تحقیق و توسعه برای نوآوری خدمات توسط شرکتهای خدمات حرفهای برای پیشگیری از چالشهای اتخاذ هوش مصنوعی میپردازد. این مطالعه به ادبیات نوآوری در خدمات و شرکتهای خدمات حرفهای با ارائه سه نقش اصلی مشارکت در برابر تخصص موجود شرکتهای خدمات، ساختار و اهمیت طراحی فرآیند نوآوری برای تشخیص نوآوریها، افزوده شده است. این مطالعه همچنین دانش ما را در مورد اتخاذ هوش مصنوعی گسترش داده و یک فرآیند مناسب برای مقابله با چالشهای ذاتی در اتخاذ هوش مصنوعی برای شرکتهای خدمات حرفهای و حسابرسی ارائه میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چارچوب مفهومی برای تحول خدمات مالی با مدلهای زبانی بزرگ: ایجاد توازن میان امنیت و شخصیسازی
مریم شالباف حسین آبادی - راضیه فراز کیش - زلیخا جهانبخش نقده
بررسی تأثیر مالکیت مدیریتی بر هزینههای نمایندگی با در نظر گرفتن استراتژی کسبوکار
محسن حمیدیان - فاطمه امینی زاده
بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر رابطه بین کیفیت سود و انعطاف پذیری مالی
شیوا حسن پور - پریسا دانشیان
نقش دانش جامعه شناختی در سیاستگذاری عمومی (مطالعه موردی: سیاستگذاری در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، با تمرکز بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)
علی فلک پور - گارینه کشیشیان سیرکی - حسن خداوردی
بهرهگیری از دادهکاوی جهت شناسایی شاخصهای تصویب تسهیلات اعتباری
نازنین کاشانی نیکو
طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس (مطالعه موردی: ساعت های مچی)
فتانه علیزاده مشگانی - احمد استاد محمدی
A Review of Synthesis of AgNPs Specially with Algae and Their Applications
Aida Gifani - Mohammadhossein Manouchehrinejad
طراحی مرکز تجاری با مفهوم طراحی غیرفعال و با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی
دعاء فوزی گاطع المطوری
عوامل موثر در شکل گیری معماری دوران قاجار در منطقه کرمانشاه
علی علایی - لیلا کرماجانی - صالحه اسکندریان
شناسایی و رتبه بندی عومل موثر بر ایجاد یک تصویر ماندگار و برندسازی گردشگری(مطالعه موردی:شهرستان ارومیه)
حسن اسمعیل زاده - یوسف پاشازاده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3