0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
نوآوری چابک: الزام سازمانهای قرن بیستویکم برای حفظ مزیت رقابتی پایدار
نویسندگان :
امین پاشایی هولاسو
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ( مجتمع ولیعصر )
کلمات کلیدی :
نوآوری،چابکی،نوآوری چابکی،مزیت رقابتی پایدار
چکیده :
رقابت شدید در محیط کسبوکار، افزایش انتظارات مشتریان، جهانی شدن، مسائل فرهنگی و اجتماعی، محدودیت نیروی انسانی ماهر، تغییرات فناوری اطلاعات، نوآوری، چابکی و ابتکار از جمله عوامل محرک تغییرات محیط سازمانها هستند که ضرورت توجه به نوآوری چابک را متجلی میسازند. نوآوری چابک، الزام سازمانهای قرن بیستویکم برای حفظ مزیت رقابتی پایدار محسوب میشود و به سازمانها کمک میکند تا سریعتر از طریق تعامل، همکاری و ایجاد تغییرات، به تحولات موجود پاسخ دهند و از شرایط موجود به نفع خود بهره گیرند و در نهایت به مزیت برتری دست یابند. با عنایت به موارد فوق، پژوهش حاضر درصدد پاسخ به این سوال اصلی است که «سازمانهای قرن بیستویکم برای حفظ مزیت رقابتی پایدار باید دارای چه ویژگیهایی باشند؟». پژوهش حاضر برحسب هدف از نوع بنیادی (پایهای)؛ بر حسب موقعیت از نوع تحقیقات میدانی؛ بر حسب زمان از نوع تحقیقات آیندهنگر و بر حسب نحوه گردآوری دادهها از نوع روش تحقیق توصیفی – کیفی (کتابخانهای) میباشد. در نهایت نتیجه گرفته شد که نوآوری چابک منجر به: «پایداری نوآوری جدید در محیط متغیر»، «ارتقای توانمندیها و خلق شایستگیهای جدید در قالب ارائة خدمات و تولید محصولات جدید»، «استقرار نظام تولیدی هوشمند»، «افزایش توان رقابتپذیری» و در نهایت «حفظ مزیت رقابتی پایدار» میگردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی مصالح نوین برای تصفیه کردن هوا و آلودگی ها از طریق پوسته ساختمان
یاسمن اعتباریان - سبا اعتباریان - علیرضا کریم پور
رویکرد های صنعتی برای حفظ محیط زیست در صنعت نساجی و پوشاک
لیدا السادات زگردی - امین مفتاحی
پیشبینی تراوایی سنگ مخزن با استفاده از مدل هوشمند ترکیبی: الگوریتم ژنتیک، جستجوی فاخته، سیستمهای فازی و ترکیب داده
حمید حکیمی نژاد - بهزاد مشیری - گلناز جوزانی کهن
بررسی نقش اینترنت و امنیت سایبری در مدل سیاست گذاری دولت الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی
امید زرین پور - بهرام علیشیری - فرزانه بیک زاده عباسی
تحلیل احساسات در شبکه اجتماعی توئیتر با تمرکز بر توئیتهای فارسی با استفاده از پردازش متن و مدل یادگیری عمیق ترکیبی مبتنی بر CNN و LSTM
رکسانا وثوقی - امیرحسین کاشفی
یک مدل نوین مبتنی بر یادگیری عمیق و یادگیری تقویتی برای مدیریت بهینه ترافیک در شهرهای بزرگ
عباس برزگری نژاد - علی اصغری
تاثیر نقش عملکرد انتقال تکنولوژی بر مدیریت کیفیت فراگیر
طاهره امیری فکور
تأثیر روشهای تاریخگذاری برچسبهای مواد لبنی و دانش و اعتماد مصرفکنندگان بر ریسک ادراکشده از مصرف محصول و تمایل به مصرف با هدف کاهش ضایعات مواد غذایی
شهرزاد چیتساز - حمید حدادیان
آثار پاندمی کرونا بر اقتصاد ایران
وحید سپهر - فاطمه زندی - بیژن صفوی - محمد خضری
ضریب هوشی اقناع
مهدی آقاجانی - محمدرضا کریمی - عبدالرحیم رحیمی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3