0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی ارتباط بین گرایش به فناوری و بهبود اثربخشی شرکتها
نویسندگان :
علی دانش زاد
1
کتایون جلالیان
2
عاطفه شبرنگ
3
مرجان دامن کشیده
4
حمید کاکائی
5
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه تهران
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
5- دانشگاه آزاد تهران مرکز
کلمات کلیدی :
گرایش به فناوری،اثربخشی،سودمندی ادراک شده،سهولت درک شده،قصد رفتاری
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین گرایش به فناوری و بهبود اثربخشی شرکتها است. این پژوهش برمبنای هدف از نوع کاربردی، از حیث روش به دست آوردن داده ها از نوع توصیفی-همبستگی و از نظر نوع داده های جمع آوری شده از نوع کمی است. جامعه آماری پژوهش شامل 70 شرکت دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و فرمول کوکران، تعداد 59 نفر به عنوان نمونه تعیین شدند. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار PLS Smart صورت پذیرفت. روایی و پایایی تحقیق نیز مورد تایید قرار گرفت. نتایج پژوهش حاکی از ارتباط مثبت و معنادار بین گرایش به فناوری و بهبود اثربخشی شرکتها دارد. همچنین این نتیجه به دست آمد که بین سودمندی ادراک شده، سهولت درک شده و قصد رفتاری با بهبود اثربخشی شرکتها ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تعیین رخسارههای الکتریکی با استفاده از روشهای خوشه بندی MRGC و ANN در یکی از چاههای مخزن آسماری میدان منصوری
سیده هاجر افتخاری - محمود معماریانی - زهرا ملکی - محسن آل علی - پوریا کیانوش
روشهای نوین در جذب و جداسازی دی اکسید کربن از گازهای سوختی و هوا
زهرا بردبار - مجید مشایخ - فریبا خلیلی
تحلیل تأثیر بهکارگیری هوش مصنوعی بر دقت گزارشگری مالی، کارایی حسابرسی و کاهش عدم تقارن اطلاعاتی با استفاده از مدل یکپارچه TOE-TAM-RDT در چارچوب حاکمیت کلاندادهها
الیاس عسگری - معصومه لطیفی بنماران - مرتضی صادقی
کاربرد یادگیری عمیق در شهرهای هوشمند
محمد مهدی وکیلیان - مریم موسوی
مروری بر کاربرد یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در استراتژی های ضد پولشویی (AML)
غزاله ممبینی - الهه ممبینی - زینب ویسه - مریم حاجی ئی - پریسا توانا
بررسی برخی از مدل های بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی محتوایی
حمیدرضا حسن زاده نایینی
تحلیل نرخ جذب ویژه امواج الکترومغناطیس بر بدن انسان در فضاهای بسته
مهسا ولی پور - حسن قلمی باویل علیایی - مریم فیروزی
فن بازارها و تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان
حسین زندالوند
تکنیک های هوش مصنوعی بر تحول دیجیتال در صنعت بانکداری
ابوالفضل فرجی
ارزیابی پذیرش بانکداری دیجیتال از سوی مشتریان با استفاده از مدل پذیرش فناوری دیویس
فرشاد خالوزاده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6