0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف (مطالعه فروشگاه های آنلاین موادغذایی)
نویسندگان :
فاطمه خواجه فینی
1
محمدرضا حمیدی زاده
2
عبداله نعامی
3
فتانه علیزاده مشکانی
4
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه شهید بهشتی
3- دانشگاه آزاد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،بازاریابی حسی،فروشگاه آنلاین،رفتار مصرف کننده.
چکیده :
امروز توجه به جوانب مختلف مشتریان و مصرف کننده گان در راستای موفقیت بازاریابی به عنوان یک اصل در پایداری سازی موفقیت در حوزه مشتری تبدیل شده است. در این راستا توجه ویژه بازاریابی به مصرف کنندگان از جنبه حسی بسیار با اهمیت است تا بتوان بطور موثر تر به شناخت خواسته و نیاز مشتریان پی برد. هدف اصلی تحقیق حاضر تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف کنندگان در فروشگاه های آنلاین مواد غذایی است.روش تحقیق کاربردی و از نوع تحقیقات کیفی- کمی است. در بخش کیفی از روش پدیدارشناسی و ابزار مصاحبه استفاده شده و در بخش کمی از تحلیل عاملی و معادلات ساختاری و ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه مورد مطالعه فروشگاه های آنلاین مواد غذایی است. از اینرو با توجه به نتایج بدست آمده باید عنوان داشت که یک بازاریابی موفق مبتنی بر احساسات و حواس مشتریان پایه ریزی می گردد. و لازمه موفقیت در این عرصه توجه ویژه به ۵ عامل اثرگذار بر توسعه بازاریابی حسی است. ابتدا تجربه ، چیدمان ایکونها ، قیمت ، و در نهایت تبلیغات دهان به دهان است که باعث ایجاد گستره بسیار زیادی در احساسات فرد نسبت به یک برند و فروشگاه ایجاد می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیابی عناصر کالبدی،کارکردی شکل دهنده به هویت محله های شهری منطقه 12 تهران
علیرضا زنگنه - میلاد بیرامی
ابزار های حسابداری گزارشگری پایداری با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری در ایران
نعمت مهدی زاده - یونس بادآور نهندی
لیتیم در کمپلکس پگماتیت یلفان – همدان
مهرداد براتی - اکرم استاد حسینی
تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد سازمان با نقش میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت صوت و تصویر)
محمد یونسی - معصومه لطیفی بنماران - علیرضا بخشی زاده
همگرایی هوش مصنوعی و ساخت سهبعدی: چالشها و فرصتهای انقلاب صنعتی چهارم
امیرعباس جوادزاده - حسن قلمی باویل علیایی
ارائه رویکرد مدل سازی عامل بنیان برای بررسی اثر برنامه های آموزشی مالیات بر تمکین مالیات
فروغ معزی - محمدعلی کرامتی - محمدابراهیم محمدپور زرندی
تحلیل تأثیر بهکارگیری هوش مصنوعی بر دقت گزارشگری مالی، کارایی حسابرسی و کاهش عدم تقارن اطلاعاتی با استفاده از مدل یکپارچه TOE-TAM-RDT در چارچوب حاکمیت کلاندادهها
الیاس عسگری - معصومه لطیفی بنماران - مرتضی صادقی
َAI-Assisted Language Education Research: Areas and Tools
Marzieh Bagherkazemi - Nasibeh Bagherpour - Leila Khalili Sarafi
بررسی تجربی تاثیر عایق صدا نانو پلی استر بر نویز داخل کابین خودرو
سید حامد طباطبایی - نیما بایندری
حوزههای کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت عملیات و زنجیره تامین در ایران
سیما قنبری - احمد جعفرزاده افشاری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1