0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف (مطالعه فروشگاه های آنلاین موادغذایی)
نویسندگان :
فاطمه خواجه فینی
1
محمدرضا حمیدی زاده
2
عبداله نعامی
3
فتانه علیزاده مشکانی
4
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه شهید بهشتی
3- دانشگاه آزاد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،بازاریابی حسی،فروشگاه آنلاین،رفتار مصرف کننده.
چکیده :
امروز توجه به جوانب مختلف مشتریان و مصرف کننده گان در راستای موفقیت بازاریابی به عنوان یک اصل در پایداری سازی موفقیت در حوزه مشتری تبدیل شده است. در این راستا توجه ویژه بازاریابی به مصرف کنندگان از جنبه حسی بسیار با اهمیت است تا بتوان بطور موثر تر به شناخت خواسته و نیاز مشتریان پی برد. هدف اصلی تحقیق حاضر تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف کنندگان در فروشگاه های آنلاین مواد غذایی است.روش تحقیق کاربردی و از نوع تحقیقات کیفی- کمی است. در بخش کیفی از روش پدیدارشناسی و ابزار مصاحبه استفاده شده و در بخش کمی از تحلیل عاملی و معادلات ساختاری و ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه مورد مطالعه فروشگاه های آنلاین مواد غذایی است. از اینرو با توجه به نتایج بدست آمده باید عنوان داشت که یک بازاریابی موفق مبتنی بر احساسات و حواس مشتریان پایه ریزی می گردد. و لازمه موفقیت در این عرصه توجه ویژه به ۵ عامل اثرگذار بر توسعه بازاریابی حسی است. ابتدا تجربه ، چیدمان ایکونها ، قیمت ، و در نهایت تبلیغات دهان به دهان است که باعث ایجاد گستره بسیار زیادی در احساسات فرد نسبت به یک برند و فروشگاه ایجاد می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فرصت ها و تهدیدهای دیپلماسی انرژی ایران در غرب آسیا 2011- 2023 (مطالعه موردی کشور عربستان)
یوسف فصیحی - گارینه کشیشیان سیرکی
موانع استقرار کنترلهای داخلی اثربخش و راهکار غلبه بر آنها
زهرا شب زنده - فاطمه ایمانی
تبیین اثرگذاری فرهنگ شهری بر پایداری فضای شهر ایرانی بعد از سوانح طبیعی
یلدا رفیعی
کاربرد بلاکچین و اینترنت اشیا در افزایش دقت، امنیت و شفافیت اطلاعات حسابداری در فرآیندهای مالی
زهره حاجیها - خاطره پاپائی
تاثیر نوآوری مالی و روش های نوآورانه ی پایش کارآفرینان فنی توسط تامین کنندگان مالی، بر رشد اقتصادی
لیلا سبزقبائی - تیمور محمدی
تبیین جایگاه و میزان بازدهی انواع انرژی های تجدیدپذیر در معماری ایران
نگار حاتمی - بهناز عیسی زاده - علیرضا کریم پور
تحلیل سرانه مصرف انرژی در ساختمان های بلندمرتبه با نمای تطبیق پذیر بر اساس شاخص خیرگی و نور روز (بستر مطالعه: شهر تهران)
آرزو ملک - علیرضا کریم پور
نوآوری پیشبینیکننده خدمات حرفهای: مورد حسابرسی و هوش مصنوعی
نعمت رستمی مازوئی - رسول پورفیض اله
تاثیر عدالت سازمانی بر رضایت شغلی، رفتار شهروندی و اعتماد سازمانی
منصوره معینی کربکندی - سید احمد حسینی گل افشانی
بهبود فرآیند کدینگ و دیکدینگ درشبکه های بیسیم نسل جدید (6G-5G) با هدف کاهش توان گیرنده به کمک یادگیری ماشین
نیلوفر حاجی محمّدی - سیّد احمد علمایی - غلامرضا محمّدخانی - امیر امیرآبادی زواره مفرد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1