0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف (مطالعه فروشگاه های آنلاین موادغذایی)
نویسندگان :
فاطمه خواجه فینی
1
محمدرضا حمیدی زاده
2
عبداله نعامی
3
فتانه علیزاده مشکانی
4
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه شهید بهشتی
3- دانشگاه آزاد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،بازاریابی حسی،فروشگاه آنلاین،رفتار مصرف کننده.
چکیده :
امروز توجه به جوانب مختلف مشتریان و مصرف کننده گان در راستای موفقیت بازاریابی به عنوان یک اصل در پایداری سازی موفقیت در حوزه مشتری تبدیل شده است. در این راستا توجه ویژه بازاریابی به مصرف کنندگان از جنبه حسی بسیار با اهمیت است تا بتوان بطور موثر تر به شناخت خواسته و نیاز مشتریان پی برد. هدف اصلی تحقیق حاضر تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف کنندگان در فروشگاه های آنلاین مواد غذایی است.روش تحقیق کاربردی و از نوع تحقیقات کیفی- کمی است. در بخش کیفی از روش پدیدارشناسی و ابزار مصاحبه استفاده شده و در بخش کمی از تحلیل عاملی و معادلات ساختاری و ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه مورد مطالعه فروشگاه های آنلاین مواد غذایی است. از اینرو با توجه به نتایج بدست آمده باید عنوان داشت که یک بازاریابی موفق مبتنی بر احساسات و حواس مشتریان پایه ریزی می گردد. و لازمه موفقیت در این عرصه توجه ویژه به ۵ عامل اثرگذار بر توسعه بازاریابی حسی است. ابتدا تجربه ، چیدمان ایکونها ، قیمت ، و در نهایت تبلیغات دهان به دهان است که باعث ایجاد گستره بسیار زیادی در احساسات فرد نسبت به یک برند و فروشگاه ایجاد می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهبود سیستم تشخیص نفوذ با ترکیب هوشمند انتخاب ویژگی و طبقهبندهای چندگانه
محدّثه نصرآبادی - حمیدرضا غفاری
اکوسیستم نوآوری به عنوان یک مفهوم چندگانه
محمدرضا نژادحسن
اصول طراحی باغ شفابخش با رویکرد سرزندگی نمونه موردی: شهرساحلی عسلویه
سحر داورزنی - مینا براتی
Energy Absorption Evaluating of Corrugated Composite Sandwich panel and Corrugated Composite Sandwich Panels Reinforced by without Pre-strain Shape Memory Alloy Wires under Compression test
Morteza Rajabpour - Seyed mohamadreza Khalili - Reza Eslami-Farsani
شبیه سازی تعیین ویسکوزیته مایعات نیوتنی با میکروطره پلیمری
سحر اسماعیلی - جواد رهبر شهروزی
دیجیتالی سازی و فناوری های هوش مصنوعی در حسابداری مدیریت (مرور سیستماتیک بر ادبیات)
محبوبه کمالی دولت آبادی - علی اصغر انواری رستمی
تاثیر بایوفیلیک بر ارتقاء حضورپذیری فضاهای جمعی مجتمع های مسکونی برای کودکان
رزان رحمانی - منصوره رضاسلطانی - میترا اسعدی
شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری ایران
منوچهر کرباسی - قنبر عباس پور اسفدن - سیده صدیقه جلال پور - پیمان حاجی زاده
سیرتکامل پارکهای علم و فناوری در ایران
منوچهر کرباسی - قنبر عباس پور اسفدن - سیده صدیقه جلال پور - پیمان حاجی زاده
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
رعنا رحیمی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1