0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف (مطالعه فروشگاه های آنلاین موادغذایی)
نویسندگان :
فاطمه خواجه فینی
1
محمدرضا حمیدی زاده
2
عبداله نعامی
3
فتانه علیزاده مشکانی
4
1- دانشگاه آزاد تهران جنوب
2- دانشگاه شهید بهشتی
3- دانشگاه آزاد تهران جنوب
4- دانشگاه آزاد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،بازاریابی حسی،فروشگاه آنلاین،رفتار مصرف کننده.
چکیده :
امروز توجه به جوانب مختلف مشتریان و مصرف کننده گان در راستای موفقیت بازاریابی به عنوان یک اصل در پایداری سازی موفقیت در حوزه مشتری تبدیل شده است. در این راستا توجه ویژه بازاریابی به مصرف کنندگان از جنبه حسی بسیار با اهمیت است تا بتوان بطور موثر تر به شناخت خواسته و نیاز مشتریان پی برد. هدف اصلی تحقیق حاضر تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف کنندگان در فروشگاه های آنلاین مواد غذایی است.روش تحقیق کاربردی و از نوع تحقیقات کیفی- کمی است. در بخش کیفی از روش پدیدارشناسی و ابزار مصاحبه استفاده شده و در بخش کمی از تحلیل عاملی و معادلات ساختاری و ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه مورد مطالعه فروشگاه های آنلاین مواد غذایی است. از اینرو با توجه به نتایج بدست آمده باید عنوان داشت که یک بازاریابی موفق مبتنی بر احساسات و حواس مشتریان پایه ریزی می گردد. و لازمه موفقیت در این عرصه توجه ویژه به ۵ عامل اثرگذار بر توسعه بازاریابی حسی است. ابتدا تجربه ، چیدمان ایکونها ، قیمت ، و در نهایت تبلیغات دهان به دهان است که باعث ایجاد گستره بسیار زیادی در احساسات فرد نسبت به یک برند و فروشگاه ایجاد می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونگی تعامل تکنولوژی و معماری بومی از منظر صرفه جویی در مصرف انرژی ( برسی شهر مصدر)
انیس کریمیان - صدیقه معین مهر
تاثیر سنگرگیری مدیریت بر مدیریت سود اقلام تعهدی
خسرو امینی زاده
طراحی یک اکو سیستم مالی با تجدید نظر بر استفاده از بستر بلاکچین
داریوش آآقازاده - سید مهران عربی زنجانی - رسول برادران حسن زاده
ارائه رویکرد مدل سازی عامل بنیان برای بررسی اثر برنامه های آموزشی مالیات بر تمکین مالیات
فروغ معزی - محمدعلی کرامتی - محمدابراهیم محمدپور زرندی
لجستیک حامل های انرژی در حمل و نقل ریلی
احسان ارفع
Machine Learning and Deep Learning Solutions for Predictive Analysis of Drinking Water Safety
Shaghyegh Momen - Parsa Naeimitabiei - Mehrnoush Mohammadi
لزوم بهره برداری از چاه های آب حوضه دشت سپیدان جهت تامین آب مورد نیاز کارخانه تغلیظ و شرب مجتمع معدنی چادرملو به روش اسمز معکوس (RO)
محمدرضا محوی - پوریا کیانوش - سید رضا حسینی
هوش مصنوعی و بازطراحی مفهوم حریم خصوصی در عصر دادههای نامرئی
سید عظیم حسینی - علی پورنورعلی
یک مدل نوین مبتنی بر یادگیری عمیق و یادگیری تقویتی برای مدیریت بهینه ترافیک در شهرهای بزرگ
عباس برزگری نژاد - علی اصغری
Proposing an optimization scheme for energy planning in a residential grid-connected micro grid by battery energy storage system
Mohammadreza Mohammadiyan - Jabber Koochaki
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0