0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
طراحی مدل مفهومی هدف گذاری هوشمند در بازاریابی بانک ها
نویسندگان :
فریماه فیاض
1
محمدحسین آقایی پور
2
فرزانه بیک زاده عباسی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی بانکی،تحلیل رفتار مشتری،هدفگیری مشتریان،هوش مصنوعی در بازاریابی
چکیده :
این مقاله به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر بهینهسازی مرحله هدفگیری در بازاریابی بانکها میپردازد. با توجه به ناکارآمدی روشهای سنتی در شناسایی مشتریان، استفاده از الگوریتمهایی نظیر خوشهبندی و پیشبینی ارزش طول عمر مشتری میتواند دقت هدفگیری را افزایش دهد. مقاله با طراحی یک مدل مفهومی، نقش دادههای مشتری، اعتماد به بانک و نگرش به فناوری را بررسی میکند. یافتهها نشان میدهند که هوش مصنوعی نهتنها اثربخشی کمپینهای بازاریابی را بهبود میبخشد، بلکه بازگشت سرمایه را نیز افزایش میدهد. همچنین، متغیرهای روانشناختی و رفتاری در عملکرد این الگوریتمها مؤثرند. در پایان، پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Synthesis of zinc oxide nanofibers and optical properties of zinc oxide
Sajad Khalili baseri - Saeed Parhoodeh - Mehdi Abedi
ارائه راهکارهای پیاده سازی اثربخش نظام مدیریت دانش در ساختار سازمانهای دولتی ایران
محمد توکلی - سیده فاطمه هاشمی زاده
بررسی عوامل موثر بر نوسانات ویژه سهام
منیره دیزجی - اصغر رموزی - عسگر پاک مرام - علی پایتختی اسکوئی
رابطه مدیریت منابع انسانی بر توسعه فرهنگ و اکوسیستم نوآوری در آموزش و پرورش
معصومه حاجی حسینلو - مریم میر قادری
منسوجات رسانای الکترونیک
میترا مبرهنی اذر شربیانی - امین مفتاحی
New nanovaccine against Pseudomonas aeruginosa
Masoud Maleki - Mojtaba Salouti
بررسی اثر محیطی بر افزایش تعاملات اجتماعی در فضای معماری
مرتضی قربانی - غلامحسین ناصری - علی اصغرزاده
تاثیر آنتن 5G به روی پوست, ماهیچه و خون انسان
سوگند احمدی لویه - حسن قلمی باویل علیایی - علیرضا تقی زاده شول
تاثیر مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران)
محمد جواد گل زاده - صابر خندان علمداری - ندا فرح بخش
ارتباط هوش مصنوعی با سرمایهگذاری در تولید شگفتی اثربخشی الگوریتمها بر رونق سرمایه و خلق آینده صنعت
جواد حسنی - زهرا گودرزی - فرزانه وفادار
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1