0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
طراحی مدل مفهومی هدف گذاری هوشمند در بازاریابی بانک ها
نویسندگان :
فریماه فیاض
1
محمدحسین آقایی پور
2
فرزانه بیک زاده عباسی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی بانکی،تحلیل رفتار مشتری،هدفگیری مشتریان،هوش مصنوعی در بازاریابی
چکیده :
این مقاله به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر بهینهسازی مرحله هدفگیری در بازاریابی بانکها میپردازد. با توجه به ناکارآمدی روشهای سنتی در شناسایی مشتریان، استفاده از الگوریتمهایی نظیر خوشهبندی و پیشبینی ارزش طول عمر مشتری میتواند دقت هدفگیری را افزایش دهد. مقاله با طراحی یک مدل مفهومی، نقش دادههای مشتری، اعتماد به بانک و نگرش به فناوری را بررسی میکند. یافتهها نشان میدهند که هوش مصنوعی نهتنها اثربخشی کمپینهای بازاریابی را بهبود میبخشد، بلکه بازگشت سرمایه را نیز افزایش میدهد. همچنین، متغیرهای روانشناختی و رفتاری در عملکرد این الگوریتمها مؤثرند. در پایان، پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Deposition temperature effects on microstructure of Te thin films
Mahdi Manouchehrian
نقش هوش مصنوعی مولد در همآفرینی ارزش و تجربه مشتری در تجارت الکترونیک
آرزو ایزدنیا - مریم حاجی یی
ارتباط بین عدم اطمینان در جریان وجوه نقد با سیاست پرداخت سود سهام
رویا دارابی - مهران نصرت زاده
بررسی تحقیقات اخیر در حوزه سیستمهای توصیه گر گردشگری (TRS)
نرگس سرخوش - عادل قاضیخانی - حسن شاکری
کاربرد هوش مصنوعی در بخش بالادستی نفت و گاز: روندهای فعلی، چالشها و چشمانداز آینده
نرگس علی نژاد - ارشیا حسین نژاد - حسن قلمی باویل علیایی
انعطاف پذیری مالی گزارشگری پایداری با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری در ایران
نعمت مهدی زاده - رسول برادران حسن زاده
مروری بر ارزیابی منابع انرژی تجدیدپذیر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
شقایق حسنی
بررسی و تحلیل مدیریت پسماند شهرهای کوچک(مطالعه موردی: شهر دلوار)
سمیه رودکی
طراحی و پیاده سازی مدل یکپارچه الگوریتم یادگیری ماشین با الگوریتم بهینه سازی فراابتکاری به منظور تشخیص سرطان سینه
محدثه برقی - روشنک رفیعی نظری
تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف (مطالعه فروشگاه های آنلاین موادغذایی)
فاطمه خواجه فینی - محمدرضا حمیدی زاده - عبداله نعامی - فتانه علیزاده مشکانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1