0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر بازی وارسازی بر قصد خرید مشتریان با نقش میانجی لذت درک شده و تعاملات اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
نویسندگان :
سینا پازوکی
1
علیرضا بخشی زاده
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازی وارسازی،،قصد خرید مشتریان، ا،رزش ادراک شده،،تعاملات اجتماعی
چکیده :
یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی نوآورانه در جهت افزایش تعامل با مشتریان در بازار دیجیتالی شده عصر امروز، بازی وارسازی است. با توجّه به این اهمیت، تحقیق حاضر به منظور بررسی تأثیر بازی وارسازی بر قصد خرید مشتریان با تأکید بر نقش میانجی متغیرهای لذت درک شده و تعامل اجتماعی صورت گرفته است. تحقیق حاضر از لحاظ جمع آوری داده ها، از نوع پیمایشی و از لحاظ روش تحقیق، تحقیقی توصیفی است. نمونه آماری برای تحقق اهداف تحقیق را بر اساس رابطه کوکران، 499 نفر از مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در سطح شهر تهران تشکیل میدهند. به منظور انتخاب نمونه پژوهش از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل دادهها و آزمون فرضیات و مدل تحقیق نیز از آزمونهای مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تأییدی (CFA) استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که بازی وارسازی بر ارزش ادراک شده و تعاملات اجتماعی مشتریان تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین تاثیر بازی وارسازی بر قصد خرید مشتریان از طریق متغیرهای میانجی ارزش ادراک شده و تعاملات اجتماعی نیز به اثبات رسید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی کاربرد هوش مصنوعی و فن آوری بلاک چین برای هوشمند سازی شهری
محمد رحمانی
آفند در رسانههای اجتماعی در امور عادی و جنگ
مهدی آقاجانی
مروری نظام مند بر تغییرات انجام شده در خصوص عوامل موثر بر کیفیت آموزش الکترونیک از راه دور
سامان نقدی - میرهادی موذن جمشیدی - محمدرضا عسکری پور لاهیجی
تحلیل نرخ جذب ویژه امواج الکترومغناطیس بر بدن انسان در فضاهای بسته
مهسا ولی پور - حسن قلمی باویل علیایی - مریم فیروزی
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی نوآوری سبز
مهسا کرمی - فرزانه پوراصغری
معماری زمینه گرا و تأثیر آن بر فرهنگ معماری در ساختمانهای پایدار
صفورا اسلامی مازغی - هوبه تحویلداری
عوامل روانشناختی مرتبط با راندمان فضای اداری بر ادراک آسایش حرارتی (مطالعه موردی ساختمانهای اداری منطقه یک تهران)
پریسا جاوید - لیلا کریمی فرد
ویژگیهای منسوجات با قابلیت تغییر رنگ
مریم بیرامی - امین مفتاحی
نقش سیاست گذاری دولت بر توسعه اکوسیستم نوآوری
مونا خسروپور
مروری بر نقش استراتژیهای رقابتی در پایداری عملکرد مالی و ریسک
یونس بادآور نهندی - فرناز رزقی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1