0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
تأثیر بازی وارسازی بر قصد خرید مشتریان با نقش میانجی لذت درک شده و تعاملات اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
نویسندگان :
سینا پازوکی
1
علیرضا بخشی زاده
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازی وارسازی،،قصد خرید مشتریان، ا،رزش ادراک شده،،تعاملات اجتماعی
چکیده :
یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی نوآورانه در جهت افزایش تعامل با مشتریان در بازار دیجیتالی شده عصر امروز، بازی وارسازی است. با توجّه به این اهمیت، تحقیق حاضر به منظور بررسی تأثیر بازی وارسازی بر قصد خرید مشتریان با تأکید بر نقش میانجی متغیرهای لذت درک شده و تعامل اجتماعی صورت گرفته است. تحقیق حاضر از لحاظ جمع آوری داده ها، از نوع پیمایشی و از لحاظ روش تحقیق، تحقیقی توصیفی است. نمونه آماری برای تحقق اهداف تحقیق را بر اساس رابطه کوکران، 499 نفر از مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در سطح شهر تهران تشکیل میدهند. به منظور انتخاب نمونه پژوهش از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل دادهها و آزمون فرضیات و مدل تحقیق نیز از آزمونهای مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تأییدی (CFA) استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که بازی وارسازی بر ارزش ادراک شده و تعاملات اجتماعی مشتریان تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین تاثیر بازی وارسازی بر قصد خرید مشتریان از طریق متغیرهای میانجی ارزش ادراک شده و تعاملات اجتماعی نیز به اثبات رسید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
روشهای هوشمند پیشبینی ترافیک و مسیریابی بهینه در شبکههای بین خودرویی پویا
محسن ملایری
تحول تشخیص سرطان سینه با پردازش تصویر و یادگیری ماشین:چالش ها و فرصت ها
سلاله عبدی پور
کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل نیازها و تقاضاهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای بهینهسازی تدوین عناوین در سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد اسلامی
سیده صدیقه جلال پور - رکسانه چرخچی
شناسایی موانع برقراری حسابداری تعهدی در حوزه شبکههای بهداشت
سپیده زارع خورمیزی - ملیکا گنجی - عقیل فرهنگیان
مطالعه ای پیرامون فرضیه سیاسی (هزینه های سیاسی) و تأثیر آن بر عملکرد شرکتها: شواهدی تجربی از بورس اوراق بهادار تهران
محمدرضا فشکی
تدوین راهکارهای تقویت فرهنگ مبارزه با فساد اداری در سازمانهای دولتی نمونه گمرک جمهوری اسلامی ایران
علی اکبر حاجی زاده - علی ربیعی - ماشاالله ولیخانی دهقانی - عبدالرحیم رحیمی
تاثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران در شرایط تحریم های اقتصادی
محبوبه کمالی دولتآبادی - شهرام چهارمحالی - حسین بدیعی
بررسی ارتباط میان اندازه شرکت با کارایی سرمایه و کارایی زیست محیطی در مطالعه موردی شرکتهای خودروساز عضو بورس اوراق بهادار تهران
زهرا کرم پور - علیرضا اشرفی - علی کریم زاده مالفجانی
اثر افزودن نیکل و تانتالیوم به آلیاژ تیتانیوم – مولیبدن و بررسی ویژگی های مکانیکی و فیزیکی مواد: یک مطالعه شبیه سازی
صباح فروزان - امید اشکانی - زهرا ارجمندی
رویکرد و نگرش ها وتاثیرات معماری معاصر بناهای دولتی وحکومتی دوره پهلوی اول
علی علایی - لیلا کرماجانی - صالحه اسکندریان
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0