0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
تاثیر فناوریهای هوشمند تجارت الکترونیک، مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل خارجی بر کیفیت خدمات بانکی
نویسندگان :
حمید جوادی مجلج
1
محسن امینی خوزانی
2
پردیس فولادی
3
مریم عطار اسدی
4
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
کلمات کلیدی :
کیفیت خدمات بانکی،قابلیتهای تجارت الکترونیک،فناوریهای هوشمند،مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده :
در دنیای پر رقابت امروزی بدون شک، مشتریان از مهمترین سرمایههای هر سازمان تولیدی یا خدماتی محسوب میشوند. اهمیت به مشتری و کیفیت خدمات ارائه شده به او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی برمیگردد. بايد توجه داشت كه مشتريان راضي و خوشحال خيلي بيشتر از يك برنامه مالي و سرمايهگذاري براي سازمان سودآورند و هدف همه مؤسسات خدماتی از جمله بانکها ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتریان است. هدف این پژوهش بررسی قابلیتهای تجارت الکترونیک بر کیفیت خدمات بانکی با در نظر گرفتن نقش مداخلهگر مدیریت ارتباط با مشتری و نقش تعدیلگر عوامل خارجی است. براین اساس، این مقاله از رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) استفاده میکند که امکان تحلیل دقیق روابط پیچیده بین متغیرهای تأثیرگذار را فراهم میکند. دادهها از طریق نظرسنجی جمعآوری شدهاند که امکان ارزیابی کمّی تأثیرات و وابستگیهای متقابل را فراهم میکند. نتایج پژوهش حاکی از آن است که قابلیتهای تجارت الکترونیک تأثیر مثبت و معناداری بر ابعاد کیفیت خدمات بانکی دارند. یافتههای این پژوهش میتواند راهنمایی کاربردی برای مدیران بانکها در مسیر بهبود عملکرد خدمات از طریق فناوریهای نوین و راهبردهای مشتریمحور ارائه دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر عوامل ژئوشیمیایی در اکتشاف مخازن هیدروکربوری ترکدار، مطالعه موردی مخزن بنگستان
میلاد حکیم زاده - معصومه سهرابی ملایوسفی - آرمین حسینیان
طراحی مدلی جامع برای پایش و ارزیابی مستمر عملکرد کارکنان با استفاده از هوش مصنوعی
محمد شیرپور
تأثیر تحریم های اقتصادی بر عملکرد صنعت نفت در ایران با رویکرد منابع مالی
علیرضا خوشخو
محاسبات کوانتومی برهمکنش یون های کبالت و جیوه با نانوله های کربنی و بورنیترید
مجید کیاء
بررسی تاثیر پیچیدگی صورتهای مالی بر سیاست تقسیم سود
فاطمه صراف - مرتضی صادقی
رشد بهره وری و نوآوری در اقتصاد ایران با رویکرد آینده پژوهی
علی کیانی فر - الناز سبزئی - زهره حاجیها
The Role of Bayesian Optimization in Hyperparameter Tuning for Traffic Sign Classification
Mahsa Jalali - Sedigheh Ghofrani - Farbod Razzazi
تدوین استراتژی های نوپدید اکوسیستم نوآوری با رویکرد مدیریت فرهنگی در خط مشی گذاری سازمان
مهران فرجی
بررسی نقش نزدیک بینی مدیریتی بر هزینه های تحقیق و توسعه و ریسک شرکت
محمد مهری - مجید یکه باش - فاطمه صراف
عوامل روانشناختی مرتبط با راندمان فضای اداری بر ادراک آسایش حرارتی (مطالعه موردی ساختمانهای اداری منطقه یک تهران)
پریسا جاوید - لیلا کریمی فرد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1