0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
جهتگیریهای استراتژیک و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال
نویسندگان :
حسنعلی سلمانیان
1
ناصر یزدانی
2
1- دانشگاه شاهد تهران
2- دانشگاه شاهد تهران
کلمات کلیدی :
جهتگیریهای استراتژیک،جهتگیری رشد،مشتریمداری،بازارگرایی خارجی،جهتگیری کارآفرینانه بینالمللی،بازاریابی دیجیتال
چکیده :
در دنیای رقابتی اکنون شرکتها برای بقا و رشد خود باید از استراتژیهای متفاوت بهره ببرند بهخصوص در این دنیای اکنون که اینترنت با رشد فزایندة در دسترس عموم قرار گرفته است و تغییرات سریعتر از قبل شده باعث گردیده که کسبوکارها وارد مرحلة جدیدی شود. این تغییرات بهخصوص با افزایش دستیابی، اطلاعرسانی و درگیرکردن مشتری با حضور اینترنت و بازاریابی دیجیتال بیش از مهم شده است. جهتگیریهای استراتژیک که از مفاهیم مهم در توسعة فرایند استراتژیک میباشد میتواند با تأثیرگذاری بر فرایندها، رفتارهای داخلی سازمان نقش تعیینکنندة داشته باشد و مسیر آیندة سازمان را مشخص سازد بهطوریکه استراتژیها در داخل سازمان عملیاتی گردد؛ لذا هدف این تحقیق تعیین تأثیر جهتگیریهای استراتژیک با استفاده از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال می باشد . که طبق تحقیقات انجام شده ابعاد مختلف جهتگیریهای استراتژیک و بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازرگانی بینالمللی تأثیر گذار می باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
توسعه و بهینهسازی فرآیند رنگبری رنگهای ریاکتیو با استفاده از زئولیتهای سازماندهیپذیر ZIF60 دوستدار محیط زیست
سیدحسین هاشمی موسوی - غزال جوراب بخش - فرشته نعمت الهی
نقش هوش مصنوعی در تجارت انرژی
علی بمان اقبالی زارچ
فرصت ها و چالش های امنیت شهر هوشمند در جمهوری اسلامی ایران
گارینه کشیشیان سیرکی
بررسی اثر کننده ها بر روی آنزیم گلوکز اکسیداز و تثبیت آنزیم گلوکزاکسیداز بر روی اکسید گرافن
بیتا فراهانی - سکینه منصوری - سلیمه کیمیاگر
تکمیل خود تمیز شونده منسوجات با استفاده از فناوری نانو
زهرا تاج احمدی - امین مفتاحی
مدل سازی دوبعدی پتانسیل و ولتاژ آستانه برای ترانزیستورهای نانوسیمی با دریچه دو کاناله کوتاه
رضا اکبرپورانی - جواد کرمدل - حسن قلمی باویل علیایی - روشنک رفیعی نظری
بررسی تاریخچه و ارتقاء سبکهای آموزش معماری: از مکاتب قدیمی تا اندیشههای امروز
سید محمد علی احمدی طباطبایی - سید محسن موسوی - فریال احمدی - فرهاد شریعت راد
نقش فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در هوشمندی کسب وکار بانکی
مریم خضری
مروری بر حسگرها و بیوحسگرها و کاربرد آنها
حوریه سادات نوربخش - ناهید رئوفی
مدل های ترکیبی بینایی ماشین و پردازش تصویر برای ربات های خودگردان: چالش ها و فرصت ها
فاطمه جندقی علائی - زلیخا Zoleikha
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6