0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی، ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس)
نویسندگان :
محمد چقر
1
عبدالقادر تکه ئی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
کلمات کلیدی :
کیفیت خدمات الکترونیکی،ارتباط با مشتری،اعتماد به برند،مسئولیت اجتماعی،وفاداری مشتری
چکیده :
این پژوهش جهت بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی ،ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری شکلگرفته است؛ تحقیق حاضر ازنظر روش گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی و همبستگی ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس میباشد؛ در تحقیق حاضر با توجه به اینکه حجم جامعه آماری(مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس) نامعین می باشد؛حجم نمونه تعداد ۳۸۴ نفر(نمونه جامعه نامحدود)و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای خواهد بود. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. محقق؛داده های به دست آمده از پرسش نامه را پس از استخراج و طبقه بندی از طریق نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد تجزیه تحلیل قرار داده است.نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر ارتباط شرکت و مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر اعتماد تأثیر مثبت و معناداری دارد.کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.ارتباط شرکت و مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.اعتماد بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
معماری ادراک و بهینهسازی معماری غرفههای نمایشگاهی (حال و آینده)
آزاد بهمنش - مهدی خاکزند - حدیثه کامران کسمایی
مروری بر کاربرد یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در استراتژی های ضد پولشویی (AML)
غزاله ممبینی - الهه ممبینی - زینب ویسه - مریم حاجی ئی - پریسا توانا
Knowing the factors influencing the purchase intention of cosmetic industry customers in mobile commerce platform
Borna Biglarbigilari - Amirreza Estakhrianhaghighi
نقش هوش مصنوعی در نگهداری و تعمیرات هوشمند
حمید توحیدی - مازیار مساحی - سیده فاطمه گلریزگشتی
ارتباط بین عدم اطمینان در جریان وجوه نقد با سیاست پرداخت سود سهام
رویا دارابی - مهران نصرت زاده
نقش مجتمع بین راهی در جذب گردشگران ، کاربران و توسعه صنعت گردشگری
شهرزاد حبیبی
تأثیر جهانیشدن بر کارایی سیاستهای پولی در کشورهای منتخب اسلامی
رباب ازلی - سید علی پایتختی اسکویی - منیره دیزجی - علیرضا تمیزی
روشهای تأمین مالی کسری بودجه در ایران با رویکرد کنترل سطح قیمت ها
مهدی عباس نژاد - سعید عبدی - علی رضازاده
Analysis of CO2 Storage Phenomenon for Optimizing Enhanced Oil Recovery
Reza Jamali toygun
کاربرد هوش مصنوعی در صنعت نفت و گاز:راهکاری دادهمحور جهت بهینهسازی تصمیم های عملیاتی
بنیامین امیری ابیانه - محمدرضا عاطفی - امیرحسین قاسمی ابیانه
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0