0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی، ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس)
نویسندگان :
محمد چقر
1
عبدالقادر تکه ئی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
کلمات کلیدی :
کیفیت خدمات الکترونیکی،ارتباط با مشتری،اعتماد به برند،مسئولیت اجتماعی،وفاداری مشتری
چکیده :
این پژوهش جهت بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی ،ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری شکلگرفته است؛ تحقیق حاضر ازنظر روش گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی و همبستگی ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس میباشد؛ در تحقیق حاضر با توجه به اینکه حجم جامعه آماری(مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس) نامعین می باشد؛حجم نمونه تعداد ۳۸۴ نفر(نمونه جامعه نامحدود)و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای خواهد بود. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. محقق؛داده های به دست آمده از پرسش نامه را پس از استخراج و طبقه بندی از طریق نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد تجزیه تحلیل قرار داده است.نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر ارتباط شرکت و مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر اعتماد تأثیر مثبت و معناداری دارد.کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.ارتباط شرکت و مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.اعتماد بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
هوش مصنوعی و مهندسی مالی: کاربردها، فرصتها و چالشهای یادگیری ماشین در طراحی ابزارهای مالی و مدیریت ریسک
داود محمدی - محمد رضا رادفر
الگوی ارتباط بین عدالت سازمانی ، تعهد سازمانی و نوآوری سازمانی
سید فتح اله هاشم نژاد
Graphene-oxide (GO) Electrophoresis Deposition on PET Film Coated by Indium Tin Oxide (ITO)
Ali Rezaei
بررسی نقش شدت سرمایه گذاری و چرخه عمر شرکت بر رابطه بین رقابت بازار محصول و اهرم عملیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مهدیس زنگانه - ارمغان ناصر ترابی - فرشته پورقنبری
بررسی تاثیر شاخص نرخ ارز حقیقی (شاخص رقابتپذیری) بر بازدهی شاخص بورس اوراق بهادار تهران
داود حمیدی رزی - شعبان مصطفایی - فاطمه توفیق
طراحی ساختمان با رویکرد طراحی بیوفیلیک و با هدف ارتقا کیفیت فضا
غادة خلیل مزهر الغالبی
نقش فناوری هوشمند در تاب آوری شهری نگاهی به چالش ها و فرصت ها
مهدیار نثاری نیک نژاد
تحلیل تأثیر بهکارگیری هوش مصنوعی بر دقت گزارشگری مالی، کارایی حسابرسی و کاهش عدم تقارن اطلاعاتی با استفاده از مدل یکپارچه TOE-TAM-RDT در چارچوب حاکمیت کلاندادهها
الیاس عسگری - معصومه لطیفی بنماران - مرتضی صادقی
شناسایی عوامل موثر بر اخلاق زیست محیطی در سازمانهای محلی(مور مطالعه:شهرداری تهران)
سمیه قجری - علیرضا حفیظی
بررسی و تعیین شاخص کیفیت آب (WQI) دشت البرز بر مبنای مطالعه موقعیت جغرافیایی و تیپ غالب آب های زیرزمینی
مهدی هدایت پور - حمیدرضا ربیعی فر - حسین حسن پور درویشی - رضا شیرین آبادی - سعید فرخی زاده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1