0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی، ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس)
نویسندگان :
محمد چقر
1
عبدالقادر تکه ئی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
کلمات کلیدی :
کیفیت خدمات الکترونیکی،ارتباط با مشتری،اعتماد به برند،مسئولیت اجتماعی،وفاداری مشتری
چکیده :
این پژوهش جهت بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی ،ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری شکلگرفته است؛ تحقیق حاضر ازنظر روش گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی و همبستگی ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس میباشد؛ در تحقیق حاضر با توجه به اینکه حجم جامعه آماری(مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس) نامعین می باشد؛حجم نمونه تعداد ۳۸۴ نفر(نمونه جامعه نامحدود)و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای خواهد بود. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. محقق؛داده های به دست آمده از پرسش نامه را پس از استخراج و طبقه بندی از طریق نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد تجزیه تحلیل قرار داده است.نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر ارتباط شرکت و مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر اعتماد تأثیر مثبت و معناداری دارد.کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.ارتباط شرکت و مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.اعتماد بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اهمیت و نقش کوچینگ (مربی گری) در سازمان و شرکت های امروزی
حسن غریبی - ثمین حاجی فتحعلی - رحیم دلایی میلان - علی اکبری
بررسی تطبیقی فلسفه نفس در اندیشه های فارابی، ابن سینا و صدرالمتألهین
مهرنوش حسنزاده - محسن قربانخانی - معصومه افراسیابی
سنتز نانوالیاف اکسید روی و خواص اپتیکی اکسید روی
سجاد خلیلی باصری - سعید پرهوده - مهدی عابدی
ارائه مدل هیبریدی توسعه اکوسیستم نوآوری
فرزانه بیک زاده عباسی - فلور بیک زاده عباسی - مهدیس تقوی
بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و ویژگیهای مثبت و منفی خرید اینترنتی بر رضایت مشتری و توسعه کسب و کار با توجه به نقش میانجی قصد خرید آنلاین
هادی بهزادی - علی اکبر جوکار
به دام اندازی کربن از گازهای زاید صنعتی: بررسی اثر پارامترهای عملیاتی بر جذب دی اکسیدکربن در محلول هیدروکسیدسدیم
معصومه جمال لیوانی - لیلا وفاجو - محمد کاظمینی
شناسایی موانع مؤثر بر پیاده سازی مدیریت استراتژیک در استارتآپ ها (مورد مطالعه: شرکتهای استارتآپی شهر تهران)
ابوالقاسم چیذری - علیرضا بخشی زاده
امکان سنجی امنیت سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و نوآور
سیدمحمد موقرافضلی - افسون دماوندی - هدی السادات شهامت
واکاوی کمی و کیفی نحوه استفاده از بالکن و تأثیر آن بر منظر محله
فاطمه فوقانی - آزاده شاهچراغی - زهرا سادات سعیده زرآبادی
تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز با نقش میانجی رفتار سبز (مورد مطالعه: مشتریان ظروف یکبارمصرف در تهران)
زینت خودآموز
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1