0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی، ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس)
نویسندگان :
محمد چقر
1
عبدالقادر تکه ئی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
کلمات کلیدی :
کیفیت خدمات الکترونیکی،ارتباط با مشتری،اعتماد به برند،مسئولیت اجتماعی،وفاداری مشتری
چکیده :
این پژوهش جهت بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی ،ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری شکلگرفته است؛ تحقیق حاضر ازنظر روش گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی و همبستگی ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس میباشد؛ در تحقیق حاضر با توجه به اینکه حجم جامعه آماری(مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس) نامعین می باشد؛حجم نمونه تعداد ۳۸۴ نفر(نمونه جامعه نامحدود)و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای خواهد بود. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. محقق؛داده های به دست آمده از پرسش نامه را پس از استخراج و طبقه بندی از طریق نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد تجزیه تحلیل قرار داده است.نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر ارتباط شرکت و مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر اعتماد تأثیر مثبت و معناداری دارد.کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.ارتباط شرکت و مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.اعتماد بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رقابتپذیری شرکتها بر ناپایداری کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شیما تقوی - ارمغان ناصر ترابی - فرحدخت عبادی
تاثیر افشای اختیاری اطلاعات بر تصمیمات سرمایهگذاری با تاکید بر پاندومی کرونا
محمدرضا عباسی استمال - یعقوب فرجی
منسوجات رسانای الکترونیک
میترا مبرهنی اذر شربیانی - امین مفتاحی
بررسی اثر حق الزحمه بر پوشش رسانهای مدیرعامل
احمد حشمتی - علی باغانی
Fractal-Wavelet Classifier as a QGIS Plugin and Python program for Geochemical anomalies
M. Mahdi Pourgholam - Peyman Afzal - Ahmad Adib - Kambiz Rahbar - Mehran Gholinejad
تحلیل ریسک در زنجیره تأمین پایدار با استفاده از روش دلفی و تصمیمگیری چندمعیاره فازی؛ (مورد بررسی شرکت فرآوردههای لبنی طراوت)
الهه خراسانی - منصور مومنی
تاثیر هوشمندسازی شهرها در توسعهی فرصتهای کارآفرینی
علیرضا امیدوند
تحلیل تطبیقی نقش هوش مصنوعی در ارتقای صنایع خلاق ایران با تأکید بر سیاستگذاری فناورمحور فرهنگی
عبدالرحیم رحیمی - عادل قربانی
Human-Generative Artificial Intelligence Interaction in Grounded Theory Data Analysis: Advantages and Limitations
Elahe Alipour
کاربرد یادگیری ماشین در مدیریت ریسک مالی برای صندوقهای قابل معامله در بورس (ETF)
کیومرث شجاعیان - علی جوزی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1