0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی، ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس)
نویسندگان :
محمد چقر
1
عبدالقادر تکه ئی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس
کلمات کلیدی :
کیفیت خدمات الکترونیکی،ارتباط با مشتری،اعتماد به برند،مسئولیت اجتماعی،وفاداری مشتری
چکیده :
این پژوهش جهت بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیکی ،ارتباط با مشتری و اعتماد به برند در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتری شکلگرفته است؛ تحقیق حاضر ازنظر روش گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی و همبستگی ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس میباشد؛ در تحقیق حاضر با توجه به اینکه حجم جامعه آماری(مشتریان بانک ملی شعبات شهرستان گنبد کاووس) نامعین می باشد؛حجم نمونه تعداد ۳۸۴ نفر(نمونه جامعه نامحدود)و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای خواهد بود. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. محقق؛داده های به دست آمده از پرسش نامه را پس از استخراج و طبقه بندی از طریق نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد تجزیه تحلیل قرار داده است.نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر ارتباط شرکت و مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.مسئولیت اجتماعی بر اعتماد تأثیر مثبت و معناداری دارد.کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.ارتباط شرکت و مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.اعتماد بر وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش فناوری نانو در معماری معاصر در راستای توسعه پایدار
آرامدخت غیابی - علیرضا کریمپور
بهرهگیری از دادهکاوی جهت شناسایی شاخصهای تصویب تسهیلات اعتباری
نازنین کاشانی نیکو
بررسی خواص مکانیکی پوشش نانوکامپوزیت Ni-P/ SiC تولید شده با استفاده از جریان ضربانی
راضیه ثانی - سارا زارعی نژاد
شاخص های کیفیت زندگی در مجتمع های مسکونی با تاکید بر هویت مکان
ملیکا سالاریان - منصوره رضاسلطانی
اکوسیستم نوآوری به عنوان یک مفهوم چندگانه
محمدرضا نژادحسن
منسوجات رسانای الکترونیک
میترا مبرهنی اذر شربیانی - امین مفتاحی
تأثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد شرکت با میانجیگری نوآوری مدل کسب و کار و نقش تعدیلگر پویایی محیطی
سیده صدیقه جلال پور - منوچهر کرباسی - حسن غریب وند
تحلیل سرمایهگذاری تحقیق و توسعه در فعالیتهای نوآورانه با تمرکز بر نااطمینانی و محیط رقابتی
محمد حسنی - ریبوار حسین صالح
ارزیابی شاخصه های موثر معماری بیوفیلیک بر ارتقا سلامت از دیدگاه کادر درمان، بیماران و همراهان (نمونه موردی: بیمارستان شفا کرمان)
محجوبه نوحی بزنجانی - منصور نیک پور - محسن قاسمی
بررسی تاثیرات آموزش تکنولوژیک معماری بر خلاقیت دانشجویان
مریم واعظی - علی شمس الدینی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1