0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس (مطالعه موردی: ساعت های مچی)
نویسندگان :
فتانه علیزاده مشگانی
1
احمد استاد محمدی
2
1- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
2- واحد بین الملی خرمشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، خرمشهر، ایران
کلمات کلیدی :
بازاریابی،رابطه مند،برندهای لوکس،گراندد تئوری
چکیده :
بازاريابي رابطه مند امروزه نقش مهمي را در موفقيت سازمان ها ايفا مي كند و با وجود اهميت آن بسياري از شركت ها و سازمان ها از تأثیر آن بر فروش و سودآوري خود و تأثیري كه مي تواند بر رفتار خريد مشتريانشان داشته باشد غافلند. تحقیق حاضر با هدف طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس صورت پذیرفت. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی می باشد. به منظور طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای مصاحبه هایی با خبرگان این حوزه صورت پذیرفت. نتایج مصاحبه با استفاده از روش گراندد تئوری و نرم افزار مکس کیودا تحلیل شد. در نهایت کدهای استخراج شده را در قالب 8 مفهوم کلی و 32 زیرمجموعه نام گذاری نموده اند. در این مرحله کدهای استخراج شده در قالب 8 مفهوم کلی با عنوان پیوندهای ساختاری، دیدگاه و انتظار مشتری، استراتژی های بازاریابی رابطه ای، فروشنده، روابط، منافع مالی، عوامل اجتماعی و وفاداری مشتری نام گذاری شدند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد شرکت با میانجیگری نوآوری مدل کسب و کار و نقش تعدیلگر پویایی محیطی
سیده صدیقه جلال پور - منوچهر کرباسی - حسن غریب وند
سامانه سلولز باکتریایی حاوی نانو ذرات روی به عنوان پانسمان دارویی
علی گنجی جامه شوران - رامین خواجوی - محمد کریم رحیمی
بررسی تاثیر افشا مسئولیت اجتماعی و مالکیت نهادی بر عملکرد شرکت
محسن حمیدیان - محمد رضا روشنی گیلوایی
شناسایی تقلب در پرداختهای الکترونیکی با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی ویادگیری ماشین
محمدرضا شیردل - فاطمه خداپرست
حسابداری و حسابرسی گزارشگری پایداری با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری در ایران
نعمت مهدی زاده - مهدی زینالی
ارائه مدلی ساختاری جهت بررسی مولفه های تاثیرگذار بر بهبود کیفیات فضایی پیاده راه ها به منظور افزایش تعامل اجتماعی (نمونه موردی پیاده راه استاد شجریان شیراز)
سمیه رودکی
استفاده از هوش مصنوعی توضیحپذیر (XAI) در مدیریت ریسک قراردادهای بزرگ: مطالعه موردی پروژه خط 6 متروی تهران
علیرضا سعادتمند - سیدعظیم حسینی
هوش مصنوعی و بازطراحی مفهوم حریم خصوصی در عصر دادههای نامرئی
علی پورنورعلی - سید عظیم حسینی
مروری جامع بر نقش هوش مصنوعی در پیشبینی و مدیریت ریسکهای سیستمی مالی
حمید جوادی مجلج - محسن امینی خوزاانی - شادی شاهوردیانی - پردیس فولادی
شناسایی روابط بین ابعاد و مولفه های توسعه سیاست های زیست فناوری با تاکید بر بعد اجتماعی در کشور از منظر سند چشم انداز 1404 در وزارت جهاد کشاورزی
سهیل اقبالی زاده - صدیقه طوطیان - لیلا سعیدی - شهرزاد طیاران
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6