0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس (مطالعه موردی: ساعت های مچی)
نویسندگان :
فتانه علیزاده مشگانی
1
احمد استاد محمدی
2
1- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
2- واحد بین الملی خرمشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، خرمشهر، ایران
کلمات کلیدی :
بازاریابی،رابطه مند،برندهای لوکس،گراندد تئوری
چکیده :
بازاريابي رابطه مند امروزه نقش مهمي را در موفقيت سازمان ها ايفا مي كند و با وجود اهميت آن بسياري از شركت ها و سازمان ها از تأثیر آن بر فروش و سودآوري خود و تأثیري كه مي تواند بر رفتار خريد مشتريانشان داشته باشد غافلند. تحقیق حاضر با هدف طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس صورت پذیرفت. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی می باشد. به منظور طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای مصاحبه هایی با خبرگان این حوزه صورت پذیرفت. نتایج مصاحبه با استفاده از روش گراندد تئوری و نرم افزار مکس کیودا تحلیل شد. در نهایت کدهای استخراج شده را در قالب 8 مفهوم کلی و 32 زیرمجموعه نام گذاری نموده اند. در این مرحله کدهای استخراج شده در قالب 8 مفهوم کلی با عنوان پیوندهای ساختاری، دیدگاه و انتظار مشتری، استراتژی های بازاریابی رابطه ای، فروشنده، روابط، منافع مالی، عوامل اجتماعی و وفاداری مشتری نام گذاری شدند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تبیین رابطه مصالح ساختمانی و کیفیت منظر صوتی بر تمرکز در فضای آموزشی با استفاده از روش های آماری (SPSS) (مورد مطالعه: دانشکده هنر و معماری واحد تهران جنوب)
سید محمد جواد فاضلی - علیرضا کریم پور
The Effect of Adding Thermoplastic Polyurethane (TPU) and Styrene-Butadiene-Styrene (SBS) on Improving Printability of Acrylonitrile-Butadiene-Styrene (ABS) for 3D printing Technology
Sama Saberi - Navid Ramezanian - Ali Sahaf - Mostafa Rahimi
مروری بر تولید الیاف کریستالی فوتونیک
نیلوفر رفیع زاده زعیم - آیدا گیفانی - رامین خواجوی
نقش فناوری های نوین در امنیت انرژی آلمان
مهدی عمواوبایی
تحول تشخیص سرطان سینه با پردازش تصویر و یادگیری ماشین:چالش ها و فرصت ها
سلاله عبدی پور
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب وکار با توجه به نقش میانجی استراتژی های بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
مهیا محمدی - محمدرضا قریشی رودبارکی
مروری بر ابعاد گوناگون پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه
احمد خدامی پور - حدیث جوانمرد
بهینهسازی سیستم تعلیق هوشمند خودرو با استفاده از فلزات حافظه دار و هوش مصنوعی
محمدهیرش باقدم
روشهای تأمین مالی کسری بودجه در ایران با رویکرد کنترل سطح قیمت ها
مهدی عباس نژاد - سعید عبدی - علی رضازاده
بررسی رابطه بین سیاست های سرمایه گذاری شرکت با شوک های تورمی با نقش تعدیل گری کیفیت کنترل داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اعظم رمضانی - عارفه محقق
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0