0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس (مطالعه موردی: ساعت های مچی)
نویسندگان :
فتانه علیزاده مشگانی
1
احمد استاد محمدی
2
1- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
2- واحد بین الملی خرمشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، خرمشهر، ایران
کلمات کلیدی :
بازاریابی،رابطه مند،برندهای لوکس،گراندد تئوری
چکیده :
بازاريابي رابطه مند امروزه نقش مهمي را در موفقيت سازمان ها ايفا مي كند و با وجود اهميت آن بسياري از شركت ها و سازمان ها از تأثیر آن بر فروش و سودآوري خود و تأثیري كه مي تواند بر رفتار خريد مشتريانشان داشته باشد غافلند. تحقیق حاضر با هدف طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس صورت پذیرفت. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی می باشد. به منظور طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای مصاحبه هایی با خبرگان این حوزه صورت پذیرفت. نتایج مصاحبه با استفاده از روش گراندد تئوری و نرم افزار مکس کیودا تحلیل شد. در نهایت کدهای استخراج شده را در قالب 8 مفهوم کلی و 32 زیرمجموعه نام گذاری نموده اند. در این مرحله کدهای استخراج شده در قالب 8 مفهوم کلی با عنوان پیوندهای ساختاری، دیدگاه و انتظار مشتری، استراتژی های بازاریابی رابطه ای، فروشنده، روابط، منافع مالی، عوامل اجتماعی و وفاداری مشتری نام گذاری شدند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فراتحلیل تکنیکال نرخ فلاکت و رشد اقتصادی بر مخارج سرانه سلامت در اقشار کمدرآمد و متوسط در ایران
آرش خمی - فاطمه زندی - محمد خضری - بیژن صفوی
پایدارسازی اکولوژیکی منظرین بدنه رودخانهها با تاکید ارزشگذاری و حفظ ساختار توپوگرافی
لیلا جاهدی
طراحی یک اکو سیستم مالی با تجدید نظر بر استفاده از بستر بلاکچین
داریوش آآقازاده - سید مهران عربی زنجانی - رسول برادران حسن زاده
Graphene-oxide (GO) Electrophoresis Deposition on PET Film Coated by Indium Tin Oxide (ITO)
Ali Rezaei
کاربرد هوش مصنوعی و تحلیل پیشبینانه در تخمین تقاضای محصولات مالی جدید در محیط بانکداری باز
ساسان بهمنیار
همکاری هوشمند انسان و هوش مصنوعی در عصر صنعت 5.0
احسان اسماعیل زاده - سیدرضا جلالی
سنجش اثرگذاری هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک در شرکت های دانش بنیان
هدیه جلالی ارکی - معصومه لطیفی بنماران - زهرا نعامی
خواص مکانیکی ملات پایه سیمانی تحت تاثیر نانولوله های کربنی
مریم قلی زاده آرشتی - مهسا فخارپور
مالی دیجیتالی و ESG شرکتی (محیطزیست، اجتماع و حاکمیت شرکتی)
فاطمه صراف - الهه رسولی
کاربردهای هوش مصنوعی در مهندسی مکانیک: از طراحی تا نگهداری پیشبینانه
علی محمدی - حسن قلمی باویل علیائی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1