0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس (مطالعه موردی: ساعت های مچی)
نویسندگان :
فتانه علیزاده مشگانی
1
احمد استاد محمدی
2
1- دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
2- واحد بین الملی خرمشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، خرمشهر، ایران
کلمات کلیدی :
بازاریابی،رابطه مند،برندهای لوکس،گراندد تئوری
چکیده :
بازاريابي رابطه مند امروزه نقش مهمي را در موفقيت سازمان ها ايفا مي كند و با وجود اهميت آن بسياري از شركت ها و سازمان ها از تأثیر آن بر فروش و سودآوري خود و تأثیري كه مي تواند بر رفتار خريد مشتريانشان داشته باشد غافلند. تحقیق حاضر با هدف طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای در برندهای لوکس صورت پذیرفت. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی می باشد. به منظور طراحی الگوی بازاریابی رابطه ای مصاحبه هایی با خبرگان این حوزه صورت پذیرفت. نتایج مصاحبه با استفاده از روش گراندد تئوری و نرم افزار مکس کیودا تحلیل شد. در نهایت کدهای استخراج شده را در قالب 8 مفهوم کلی و 32 زیرمجموعه نام گذاری نموده اند. در این مرحله کدهای استخراج شده در قالب 8 مفهوم کلی با عنوان پیوندهای ساختاری، دیدگاه و انتظار مشتری، استراتژی های بازاریابی رابطه ای، فروشنده، روابط، منافع مالی، عوامل اجتماعی و وفاداری مشتری نام گذاری شدند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی نقش یادگیری سازمانی در هم افزایی سرمایه اجتماعی: مطالعه موردی شرکت نفت فلات قاره ایران
علی عباسی - پروانه گلرد - سید احمد حسینی گل افشانی
طراحی ساختمان مسکونی با استفاده از BIM با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی
روشان ابری - بهمن سلامی
بررسی عوامل موثر بر درآمدزایی شهرداری شهرهای کوچک
عباس صداقتی - کاروان رشیدپوری
فن بازارها و تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان
حسین زندالوند
مروری بر کانپوزیت های 2 بعدی و 3 بعدی تاری و پودی
آتوسا ایزدی پارسا - سمیه علی بخشی
شناسائی عوامل مؤثر بر تجدید ارزیابی در پیمانکاریها با تأکید بر افزایش سرمایه
حسین تیموری
بررسی مدیریت مصرف انرژی در شهر ها با تاکید بر انرژی های تجدید پذیر(نمونه موردی:شهر تهران)
محمد امین الماسیان - محمدرضا درودی
سنتز و شناسایی کمپلکس های خوشه ای 2- مرکاپتوبنزایمیدازول با یون Cu+ و آنیون MoS42
زینب فرهاد مفرد - رضا هیودی
اکوسیستمهای کارآفرینی: رویکردی جامع و پویا از دیدگاه تئوری نهادی
سعید جلالی نیا
ملاحظات اخلاقی و سوگیری در مدلهای زبانی بزرگ
علیرضا نورانی - راضیه فرازکیش
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3