0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
نویسندگان :
زهره حاجیها
1
محمدامین حسنی کبوترخانی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،تجربه مشتری،سفر مشتری،هوش مصنوعی.
چکیده :
چکيده - پژوهش حاضر با هدف بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی انجام شده است. هوش مصنوعی به طور گسترده در بخش خدمات برای افزایش تجربه خرید دیجیتال مشتری و کسب مزیت رقابتی مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی می توانید محصولات با کیفیت و عملکرد بالا را برای خرید انتخاب کنید. خرید محصولات با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. تجربه هوش مصنوعی شامل نقاط تماس دیجیتال، زمینه ها و کیفیت می باشد. تجربه هوشمند مشتریان از طریق فناوری بدست می آید و ارتباط بسیار نزدیکی با ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری مشتریان دارد. به طور کلی کسب و کارها باید توسعه و پیاده سازی محرک های هوش مصنوعی را در الویت قرار دهند تا تجربیات مشتریان را افزایش دهند و با تمرکز بر قابلیت استفاده، پاسخگویی و اشتیاق شرکت ها می توانند سطوح بالاتری از رضایت و وفاداری را به همراه داشته باشند و در نتیجه مزیت رقابتی پایدار در بازار دیجیتال به دست می آید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
همگرایی در حوزه فناوری های نوین انرژی فرصت ها و چالش های همکاری بین ج ا ایران و امارات متحده عربی
ایرج وفایی - گارینه کشیشیان سیرکی - محمدرضا قائدی
به کارگیری روشهای مختلف پردازش تصاویر ماهوارهای به منظور شناسایی دگرسانی منطقه چراغیانان، شمال غرب ایران
سعیده آقایان - فرانک فیضی - پیمان افضل
بکارگیری نرم افزار سیمولینک برای بهینه سازی استفاده از پنل های خورشیدی
سید علیرضا موسوی شیرازی - عباس فاضل مجید السلطان
ارزیابی سیستم های اطلاعاتی حسابداری با استفاده از مدل سیستم اطلاعاتی دیلون و مکلین (DM ISM) در بین بانکها در دوران بیماری همه گیر کرونا
حمیدرضا دجعفری دهکری - نعمت اله عالی پور
بهینه سازی سیستم تولید پوشاک با استفاده از تکنولوژی های نوین: یک مرور سیستماتیک
مریم قلی زاده - رضا اکبری بنگر
مروری بر روش های مبتنی بر یادگیری عمیق در تشخیص آلزایمر با استفاده از تصویربرداری مغزی
مهدیس کلاته - دل آرا حقی - مریم حاجی ئی
سنتز و شناسایی پلی (سولفون-آمید) جدید به منظور استفاده در غشاهای شیرین سازی آب
مریم جلیلی مرند - شهرام مهدی پور عطایی - سامال بابان زاده
اصول اکولوژیک منظر و گردشگری پایدار در طراحی کمپ ساحلی سیراف
سمیرا موسوی - فیروزه آقا ابراهیمی سامانی
مواد رسانای الکتریکی منعطف برپایه پلیمرهای هادی و نانومواد
نیلوفر رفیع زاده زعیم - رامین خواجوی - داود طغرایی - جواد علمایی - داود زارعی
اثرات کیفیت آب برپدیده تغییراقلیم در دوره آینده (مطالعه موردی: حوضه کن)
سید محمد حسین خرازی - حمیدرضا ربیعی فر - قدرت اله محمدی - حسین حسن پور درویشی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0