0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
نویسندگان :
زهره حاجیها
1
محمدامین حسنی کبوترخانی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،تجربه مشتری،سفر مشتری،هوش مصنوعی.
چکیده :
چکيده - پژوهش حاضر با هدف بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی انجام شده است. هوش مصنوعی به طور گسترده در بخش خدمات برای افزایش تجربه خرید دیجیتال مشتری و کسب مزیت رقابتی مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی می توانید محصولات با کیفیت و عملکرد بالا را برای خرید انتخاب کنید. خرید محصولات با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. تجربه هوش مصنوعی شامل نقاط تماس دیجیتال، زمینه ها و کیفیت می باشد. تجربه هوشمند مشتریان از طریق فناوری بدست می آید و ارتباط بسیار نزدیکی با ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری مشتریان دارد. به طور کلی کسب و کارها باید توسعه و پیاده سازی محرک های هوش مصنوعی را در الویت قرار دهند تا تجربیات مشتریان را افزایش دهند و با تمرکز بر قابلیت استفاده، پاسخگویی و اشتیاق شرکت ها می توانند سطوح بالاتری از رضایت و وفاداری را به همراه داشته باشند و در نتیجه مزیت رقابتی پایدار در بازار دیجیتال به دست می آید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی کارآیی انرژی های تجدیدپذیر و سوخت های فسیلی
فرناز صالحی
بررسی عوامل تاثیر گذار در طراحی مرکز ترک اعتیاد بانوان با تاکید بر افزایش تعاملات اجتماعی
مهسا امیری
موانع استقرار کنترلهای داخلی اثربخش و راهکار غلبه بر آنها
زهرا شب زنده - فاطمه ایمانی
کاربرد هوش مصنوعی در حوزه پزشکی
ناهید خسروی - مریم حاجی ئی
نوآوری چابک: الزام سازمانهای قرن بیستویکم برای حفظ مزیت رقابتی پایدار
امین پاشایی هولاسو
سنجش اثرگذاری هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک در شرکت های دانش بنیان
هدیه جلالی ارکی - معصومه لطیفی بنماران - زهرا نعامی
تحلیل گفتمان تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن در سبک زندگی
سید احمد علوی
بررسی ویژگی های طراحی اقلیمی فضاهای آموزشی در اقلیم معتدل و مرطوب (مطالعه موردی شهرستان گرگان)
لیلی ایرانمنش - زهرا ملازاده
ارزیابی پذیرش بانکداری دیجیتال از سوی مشتریان با استفاده از مدل پذیرش فناوری دیویس
فرشاد خالوزاده
Advanced Pipe Identification: A Deep Learning Approach in Petroleum Engineering
Mahdi Mohammad Ali Ebrahim - Seyyed Shahab Tabatabaee Moradi - Alireza Behinrad
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3