0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
نویسندگان :
زهره حاجیها
1
محمدامین حسنی کبوترخانی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،تجربه مشتری،سفر مشتری،هوش مصنوعی.
چکیده :
چکيده - پژوهش حاضر با هدف بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی انجام شده است. هوش مصنوعی به طور گسترده در بخش خدمات برای افزایش تجربه خرید دیجیتال مشتری و کسب مزیت رقابتی مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی می توانید محصولات با کیفیت و عملکرد بالا را برای خرید انتخاب کنید. خرید محصولات با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. تجربه هوش مصنوعی شامل نقاط تماس دیجیتال، زمینه ها و کیفیت می باشد. تجربه هوشمند مشتریان از طریق فناوری بدست می آید و ارتباط بسیار نزدیکی با ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری مشتریان دارد. به طور کلی کسب و کارها باید توسعه و پیاده سازی محرک های هوش مصنوعی را در الویت قرار دهند تا تجربیات مشتریان را افزایش دهند و با تمرکز بر قابلیت استفاده، پاسخگویی و اشتیاق شرکت ها می توانند سطوح بالاتری از رضایت و وفاداری را به همراه داشته باشند و در نتیجه مزیت رقابتی پایدار در بازار دیجیتال به دست می آید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چشم انداز اقتصاد انرژی در روابط ایران و روسیه پس از جنگ اوکراین
مصطفی اژدری - گارینه کشیشیان سیرکی - زهره پوستین چی
تخمین میزان برق مصرفی خانوار شهر بغداد با استفاده از رویکرد ترکیبی ملخ و شبکه عصبی مصنوعی
احمد کریم عباس الخزرجی - حمید توحیدی - آمنه فراهانی
آینده پژوهی ریسک اعتباری بانکها
زهرا مداحی - محمد علیدادی
ساخت سیستم فتوولتائیک ساختمانی با استفاده از دنبال کننده نور طبیعی در روز و نور مصنوعی در شب
حامد باقری تبار - سید مهدی حکیمی - علی اکبر نصیری - علیرضا مشکین
کاربرد هوش مصنوعی و تحلیل پیشبینانه در تخمین تقاضای محصولات مالی جدید در محیط بانکداری باز
ساسان بهمنیار
کاهش رفتارهای اضطراری غیرقابل پیش بینی و نامطلوب در دستگاه تزریق فوم کابین یخچال با استفاده از دوقلوی دیجیتال
محسن بیرالوند - حدیث نویدی - افشین آشفته
انتخاب موقعیتهای معاملاتی بر اساس رفتار حجم معاملات با بکارگیری الگوریتمهای هوش مصنوعی
نادر رضائی - فرشاد وفائی
تأثیر روابط سیاسی بر عملکرد مالی شرکتهای سهامی در بازار سرمایه ایران (با تأکید بر نقش اعضای مستقل هیئتمدیره و سهامداران نهادی)
موسی حسن زاده - رویا دارابی
Adsorption Performance of Pristine and Doped Silicene Nanosheets to SO2 Gas Molecule: A DFT Investigation
Zahra Khodadadi
بررسی راهکارهای مقابله با ابرتورم از طریق ابزارهای سیاست پولی
سید امیرحسین شکرآبی - علیرضا محمدی زیوه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1