0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
نویسندگان :
زهره حاجیها
1
محمدامین حسنی کبوترخانی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،تجربه مشتری،سفر مشتری،هوش مصنوعی.
چکیده :
چکيده - پژوهش حاضر با هدف بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی انجام شده است. هوش مصنوعی به طور گسترده در بخش خدمات برای افزایش تجربه خرید دیجیتال مشتری و کسب مزیت رقابتی مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی می توانید محصولات با کیفیت و عملکرد بالا را برای خرید انتخاب کنید. خرید محصولات با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. تجربه هوش مصنوعی شامل نقاط تماس دیجیتال، زمینه ها و کیفیت می باشد. تجربه هوشمند مشتریان از طریق فناوری بدست می آید و ارتباط بسیار نزدیکی با ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری مشتریان دارد. به طور کلی کسب و کارها باید توسعه و پیاده سازی محرک های هوش مصنوعی را در الویت قرار دهند تا تجربیات مشتریان را افزایش دهند و با تمرکز بر قابلیت استفاده، پاسخگویی و اشتیاق شرکت ها می توانند سطوح بالاتری از رضایت و وفاداری را به همراه داشته باشند و در نتیجه مزیت رقابتی پایدار در بازار دیجیتال به دست می آید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناسایی موانع مؤثر بر پیاده سازی مدیریت استراتژیک در استارتآپ ها (مورد مطالعه: شرکتهای استارتآپی شهر تهران)
ابوالقاسم چیذری - علیرضا بخشی زاده
تکمیل خود تمیز شونده منسوجات با استفاده از فناوری نانو
زهرا تاج احمدی - امین مفتاحی
اصول طراحی پیادهراه خیابان المهدی کرج با رویکرد سرزندگی
صدیقه معین مهر - عارفه تمیزی
نقش مجتمع بین راهی در جذب گردشگران ، کاربران و توسعه صنعت گردشگری
شهرزاد حبیبی
تاثیر آنتن 5G به روی پوست, ماهیچه و خون انسان
سوگند احمدی لویه - حسن قلمی باویل علیایی - علیرضا تقی زاده شول
مروری بر کاربردهای هوش مصنوعی در پیش بینی خرابی پیشرونده
مهران ورمزیار - محمد امامی کورنده - سیدعظیم حسینی
تحلیل سرمایهگذاری تحقیق و توسعه در فعالیتهای نوآورانه با تمرکز بر نااطمینانی و محیط رقابتی
محمد حسنی - ریبوار حسین صالح
مطالعه ای بر امور مالی احساسی به عنوان رویکردی جدید برای درک و تاثیر بر بازارهای بورس (از دیدگاه مالی رفتاری)
نعمت اله عالی پور - مهسا زنگنه
کاهش رفتارهای اضطراری غیرقابل پیش بینی و نامطلوب در دستگاه تزریق فوم کابین یخچال با استفاده از دوقلوی دیجیتال
محسن بیرالوند - حدیث نویدی - افشین آشفته
پیشبینی رضایتمندی مسافران خطوط هوایی با معماری ترکیبی BLSTM و مکانیزم توجه
سعید دادگر - زلیخا جهانبخش نقده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.6