0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
نویسندگان :
زهره حاجیها
1
محمدامین حسنی کبوترخانی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،تجربه مشتری،سفر مشتری،هوش مصنوعی.
چکیده :
چکيده - پژوهش حاضر با هدف بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی انجام شده است. هوش مصنوعی به طور گسترده در بخش خدمات برای افزایش تجربه خرید دیجیتال مشتری و کسب مزیت رقابتی مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی می توانید محصولات با کیفیت و عملکرد بالا را برای خرید انتخاب کنید. خرید محصولات با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. تجربه هوش مصنوعی شامل نقاط تماس دیجیتال، زمینه ها و کیفیت می باشد. تجربه هوشمند مشتریان از طریق فناوری بدست می آید و ارتباط بسیار نزدیکی با ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری مشتریان دارد. به طور کلی کسب و کارها باید توسعه و پیاده سازی محرک های هوش مصنوعی را در الویت قرار دهند تا تجربیات مشتریان را افزایش دهند و با تمرکز بر قابلیت استفاده، پاسخگویی و اشتیاق شرکت ها می توانند سطوح بالاتری از رضایت و وفاداری را به همراه داشته باشند و در نتیجه مزیت رقابتی پایدار در بازار دیجیتال به دست می آید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آنالیز انرژی و اگزرژی کارخانه نیتریک اسید پتروشیمی کارون
عرفان عباسیان همدانی - اشکان عبدالی سوسن - احمد خوشگرد
بررسی مولفه های موثر بر پرورش استعدادهای درخشان با رویکرد ارتقا هوش هیجانی در معماری فضای آموزشی
مسعود جعفری - رضا محبی
معماری زمینه گرا و تأثیر آن بر فرهنگ معماری در ساختمانهای پایدار
صفورا اسلامی مازغی - هوبه تحویلداری
بررسی وضعیت مدیریت ارتباطات الکترونیک شرکت بیمه البرز
پرستو زوده
توسعه و کاربرد روش میکرو استخراج مایع- مایع پخشی برای پیشتغلیظ و جداسازی مقادیر کم کاتیونهای فلزی سنگین از قبیل جیوه ، مس، نقره، طال و پاالدیم در نمونه های آبی، بهینه سازی متغیرها به روش CCD و اندازهگیری آن بوسیله EOS-ICP
محمد حجتی - بهشته رمضانی گهرویی - الناز جلیل زاده
بررسی اثر کننده ها بر روی آنزیم گلوکز اکسیداز و تثبیت آنزیم گلوکزاکسیداز بر روی اکسید گرافن
بیتا فراهانی - سکینه منصوری - سلیمه کیمیاگر
نقش هوش مصنوعی در ارتقای تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی
رعنا رحیمی
توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد اکو سیستم نوآورانه در خلق ارزش در کسبوکارهای دانشبنیان
ایمان جلیلیان - محمد رضا کاباران زاد قدیم - نصرت اله شادنوش - جمشید عدالتیان شهریاری
تکمیل خود تمیز شونده منسوجات با استفاده از فناوری نانو
زهرا تاج احمدی - امین مفتاحی
الگویی کاربردی برای تجهیز منابع و مولد سازی آن با تمرکز بر حسابداری قیمت تمام شده، به عنوان دریچه ای منطقی برای تعدیل شرایط تورم رکودی ارائه نمونه ای عملیاتی در بخش مسکن
جواد حسنی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1