0% Complete
صفحه اصلی
/
نخستین همایش هوش مصنوعی و پژوهش های نوظهور: همگرایی انسان و سیستم های هوشمند
بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی
نویسندگان :
زهره حاجیها
1
محمدامین حسنی کبوترخانی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی،تجربه مشتری،سفر مشتری،هوش مصنوعی.
چکیده :
چکيده - پژوهش حاضر با هدف بررسی هوش مصنوعی و تجربه خرید دیجیتال مشتری در بازاریابی انجام شده است. هوش مصنوعی به طور گسترده در بخش خدمات برای افزایش تجربه خرید دیجیتال مشتری و کسب مزیت رقابتی مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی می توانید محصولات با کیفیت و عملکرد بالا را برای خرید انتخاب کنید. خرید محصولات با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. تجربه هوش مصنوعی شامل نقاط تماس دیجیتال، زمینه ها و کیفیت می باشد. تجربه هوشمند مشتریان از طریق فناوری بدست می آید و ارتباط بسیار نزدیکی با ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری مشتریان دارد. به طور کلی کسب و کارها باید توسعه و پیاده سازی محرک های هوش مصنوعی را در الویت قرار دهند تا تجربیات مشتریان را افزایش دهند و با تمرکز بر قابلیت استفاده، پاسخگویی و اشتیاق شرکت ها می توانند سطوح بالاتری از رضایت و وفاداری را به همراه داشته باشند و در نتیجه مزیت رقابتی پایدار در بازار دیجیتال به دست می آید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نانو فیلتراسیون و کاربرد آن در تصفیه آب
مهرداد برون
هوشمندسازی حسابداری و حسابرسی: چالشها و فرصتها
علی کیانی فر - محسن حمیدیان - حامد بهجتی فرد
از اعتبارسنجی تا کاهش ریسک های مالی در سیستم بانکی با هوش مصنوعی
زهرا احمدی - فرزانه بیگ زاده عباسی
ارتباط بین انعطافپذیری و کیفیت زنجیره تامین، بر طراحی سیستم حسابداری مدیریت با اثربخشی هزینه
محسن حمیدیان - الهه رسولی - زهرا حیدریان
عوامل موثر بر خرید آنی در تجارت سیار
سمیه ستوده - امیر رضا استخریان
بررسی تاثیر عوامل نهادی بر صادرات فولاد کشورهای در حال توسعه منتخب با استفاده از مدل جاذبه
علیرضا محمدی زیوه
تاثیر میدان های الکترومغناطیسی و رادیوفرکانسی بر مسافران و سیستم های الکترونیکی در هواپیماها
آی سان طالبی - هستی شاکری
ضریب هوشی اقناع
مهدی آقاجانی - محمدرضا کریمی - عبدالرحیم رحیمی
بهبود توازن بار در رایانش ابری با بهره گیری از الگوریتم بهینه ساز تک کاندید
اکرم باقری مصلح آبادی - امیر صحافی
بهبود سیستم تشخیص نفوذ با ترکیب هوشمند انتخاب ویژگی و طبقهبندهای چندگانه
محدّثه نصرآبادی - حمیدرضا غفاری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1