0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سنجش اثرگذاری هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک در شرکت های دانش بنیان
نویسندگان :
هدیه جلالی ارکی
1
معصومه لطیفی بنماران
2
زهرا نعامی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
3- دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران مرکزی
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،قابلیت پویایی،بازاریابی صنعتی
چکیده :
چکیده هوش مصنوعی تجربه و بینش مشتری را بهبود می بخشد و استفاده از این فناوری در بازاریابی، در محیط رقابتی امروزه بسیار مهم و ضروری است. روش پژوهش مطالعه حاضر از نوعی توصیفی- پیمایشی می باشد. از این رو هدف این پژوهش بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک می باشد. و شرکت های دانش بنیان پارک های علم و فناوری تهران به دلیل اینکه دانش و فناوری جزئی جدایی ناپذیر آنها می باشد انتخاب شدند. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی-پیمایش ی، جامعه آماری تعداد 100 نفر از نمایندگان شرکت های پارک های علم و فناوری تهران می باشد که با استفاده از نمونه گیری تصادفی 80 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده پرسشنامه بود. پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ، ترکیبی و روایی آن با روایی همگرا و روایی واگرا تایید شد. جهت تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و PLS استفاده گردید و سپس با استفاده از شاخص های آمار استنباطی به تایید یا رد فرضیات پرداخته می شود. نتایج تحقیق حاکی از آن است که هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی تاثیر مثبت دارد. هوش مصنوعی برقابلیت پویایی تأثیر مثبت دارد. قابلیت پویایی بر بازاریابی صنعتی تأثیر مثبت دارد. هوش مصنوعی به واسطه قابلیت پویایی بر بازاریابی صنعتی تأثیر مثبت دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رابطه بین کنترل داخلی و توسعه پایدار شرکتها با واسطه نقشهای نوآوری اکتشافی و نوآوری بهره برداری
نرگس حسینائی - حبیب اله نخعی - زهره حاجیها - کریم نخعی
تهیه پوشش هایی بر پایه نانوکیتوزان اصلاح شده با کربوکسی متیل سلولز جهت افزایش ماندگاری قارچ خوراکی دکمه ای
فاطمه عظیم خانی - شاهین تفنگدارزاده
تعیین رخسارههای الکتریکی با استفاده از روشهای خوشه بندی MRGC و ANN در یکی از چاههای مخزن آسماری میدان منصوری
سیده هاجر افتخاری - محمود معماریانی - زهرا ملکی - محسن آل علی - پوریا کیانوش
اهمیت و نقش کوچینگ (مربی گری) در سازمان و شرکت های امروزی
حسن غریبی - ثمین حاجی فتحعلی - رحیم دلایی میلان - علی اکبری
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد محیط حرفهای با میانجیگری آگاهی محیطی و تعدیلگری رهبری خدمتگذار(مطالعه موردی شرکت صنایع شیر ایران)
ایوب میررضایی - فرهاد عزیزی
مطالعه مروری بر تاثیر میدان های الکترومغناطیسی فرکانس رادیویی در فضاهای محدود و دیدگاه های آینده
امیرحسین هادی - حسن قلمی باویل علیایی - حمیدرضا پورمحمد - سیدحسین هاشمی موسوی
بررسی رابطه رشد اقتصادی و حکمرانی خوب بر محیط زیست در کشور های MENA
کتایون جلالیان
هوشمندسازی حسابداری و حسابرسی: چالشها و فرصتها
علی کیانی فر - محسن حمیدیان - حامد بهجتی فرد
مروری بر تولید الیاف کریستالی فوتونیک
نیلوفر رفیع زاده زعیم - آیدا گیفانی - رامین خواجوی
تأثیر هوش مصنوعی بر بازتعریف زنجیرههای ارزش در اقتصاد هوشمند
محمدرضا کریمی - مرتضی وحدتی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0