0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سنجش اثرگذاری هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک در شرکت های دانش بنیان
نویسندگان :
هدیه جلالی ارکی
1
معصومه لطیفی بنماران
2
زهرا نعامی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
3- دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران مرکزی
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،قابلیت پویایی،بازاریابی صنعتی
چکیده :
چکیده هوش مصنوعی تجربه و بینش مشتری را بهبود می بخشد و استفاده از این فناوری در بازاریابی، در محیط رقابتی امروزه بسیار مهم و ضروری است. روش پژوهش مطالعه حاضر از نوعی توصیفی- پیمایشی می باشد. از این رو هدف این پژوهش بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک می باشد. و شرکت های دانش بنیان پارک های علم و فناوری تهران به دلیل اینکه دانش و فناوری جزئی جدایی ناپذیر آنها می باشد انتخاب شدند. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی-پیمایش ی، جامعه آماری تعداد 100 نفر از نمایندگان شرکت های پارک های علم و فناوری تهران می باشد که با استفاده از نمونه گیری تصادفی 80 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده پرسشنامه بود. پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ، ترکیبی و روایی آن با روایی همگرا و روایی واگرا تایید شد. جهت تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و PLS استفاده گردید و سپس با استفاده از شاخص های آمار استنباطی به تایید یا رد فرضیات پرداخته می شود. نتایج تحقیق حاکی از آن است که هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی تاثیر مثبت دارد. هوش مصنوعی برقابلیت پویایی تأثیر مثبت دارد. قابلیت پویایی بر بازاریابی صنعتی تأثیر مثبت دارد. هوش مصنوعی به واسطه قابلیت پویایی بر بازاریابی صنعتی تأثیر مثبت دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل سرانه مصرف انرژی در ساختمان های بلندمرتبه با نمای تطبیق پذیر بر اساس شاخص خیرگی و نور روز (بستر مطالعه: شهر تهران)
آرزو ملک - علیرضا کریم پور
مطالعه روش ساخت نشاسته مالئیکه شده و قابل ذوب
سمیه محمدیان
مواد رسانای الکتریکی منعطف برپایه پلیمرهای هادی و نانومواد
نیلوفر رفیع زاده زعیم - رامین خواجوی - داود طغرایی - جواد علمایی - داود زارعی
افزایش راندمان نیروگاه خورشیدی فوتوولتائیک از طریق گاز مایع حاصل از انرژی زیست توده
مصطفی خلعتبری - اشکان عبدالی سوسن - احمد خوشگرد
تاثیر شاخص کیوتوبین بر رابطه بین استقلال هیئت مدیره و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در بازار سرمایه ایران
عبدالله ذبیح زاده - کامیاب فضلی
تحلیل اثربخشی سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری مبتنی بر هوش مصنوعی در توسعه اقتصاد هوشمند
محمدرضا کریمی - مرتضی وحدتی
تأثیر آمیخته بازاریابی بر تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با تأکید بر نقش اعتماد مشتریان و مشتری نوازی
رضا کوچک پور نصفی - حمید رضا سعید نیا - حمید سعیدی - رحیم محترم
بررسی کارآیی انرژی های تجدیدپذیر و سوخت های فسیلی
فرناز صالحی
مروری جامع بر رویکردهای یادگیری ماشین در پیشبینی ترک شغل کارکنان: از مدلهای سنتی تا روشهای عمیق
میلاد ادیبی
بررسی تاثیر هوشمصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات بانکداری آنلاین
حسام رضایی - مریم مصلح - یحیی خوانساری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.3