0% Complete
صفحه اصلی
/
همایش ملی پژوهش های نوپدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سنجش اثرگذاری هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک در شرکت های دانش بنیان
نویسندگان :
هدیه جلالی ارکی
1
معصومه لطیفی بنماران
2
زهرا نعامی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
3- دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران مرکزی
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،قابلیت پویایی،بازاریابی صنعتی
چکیده :
چکیده هوش مصنوعی تجربه و بینش مشتری را بهبود می بخشد و استفاده از این فناوری در بازاریابی، در محیط رقابتی امروزه بسیار مهم و ضروری است. روش پژوهش مطالعه حاضر از نوعی توصیفی- پیمایشی می باشد. از این رو هدف این پژوهش بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی با تاکید بر رویکرد دینامیک می باشد. و شرکت های دانش بنیان پارک های علم و فناوری تهران به دلیل اینکه دانش و فناوری جزئی جدایی ناپذیر آنها می باشد انتخاب شدند. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی-پیمایش ی، جامعه آماری تعداد 100 نفر از نمایندگان شرکت های پارک های علم و فناوری تهران می باشد که با استفاده از نمونه گیری تصادفی 80 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده پرسشنامه بود. پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ، ترکیبی و روایی آن با روایی همگرا و روایی واگرا تایید شد. جهت تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و PLS استفاده گردید و سپس با استفاده از شاخص های آمار استنباطی به تایید یا رد فرضیات پرداخته می شود. نتایج تحقیق حاکی از آن است که هوش مصنوعی بر بازاریابی صنعتی تاثیر مثبت دارد. هوش مصنوعی برقابلیت پویایی تأثیر مثبت دارد. قابلیت پویایی بر بازاریابی صنعتی تأثیر مثبت دارد. هوش مصنوعی به واسطه قابلیت پویایی بر بازاریابی صنعتی تأثیر مثبت دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نوآوری چابک: الزام سازمانهای قرن بیستویکم برای حفظ مزیت رقابتی پایدار
امین پاشایی هولاسو
کاربرد گیمیفیکشن درآموزش پیشگیری از بیماری ها
محمد نادری زاده - نرگس محمد علیپور - مهناز ربیعی - سیده صدیقه جلال پور
کاربردهای هوش مصنوعی در بهینهسازی عملکرد ساختمانهای سبز: فرصتها، مکانیزمها و چالشها
رضا محمدبیک - سید عظیم حسینی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مخاطرهآمیز صادراتی با نقش میانجی استراتژی رقابتی و ارتباطات بازاریابی
محسن ناظم بکایی - محدثه اشرفیان رهقی
نقش آموزش های اقتصادی و سیاسی در سیاست گذاری های شهری و ارتقا شاخصه های شهروندی در جمهوری اسلامی ایران
گارینه کشیشیان سیرکی
تحقیق و مطالعة نظری ترکیبات ضدسرطان نانوذرات CaFe2O4@PVA پلی وینیل الکل/ کلسیم فریت و رسانش دارویی آن
فاطمه اسمعیلی نژاد
G-C3N4 modified with Go (g-C3N4/Go): Effective nanocomposite for the removal and photodegradation of the tetracycline antibiotic
Mohammadjavad Jahanshahi
Optimizing Energy and Time for Powered Rapid and Accurate COVID-19 Patients Detection
Neda Sefandarmaz - Hasan Ghalami Bavil Olyaee - Neda Gorgi Kandi
ارزیابی پایداری اجتماعی مکان در دانشکده هنرومعماری بر اساس مدل مفهومی جانلنگ مورد پژوهی: دانشکده فنیوحرفهای دختران تهران "شریعتی" و "ولیعصر"
منصوره فرخی - راضیه لبیب زاده - حسین ذبیحی
تاثیر مشغله کاری بر عملکرد شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
شیوا خزائی - عقیل فرهنگیان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1